AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Hei! Dere vet på Messenger - der er det enten et lite ikon for at en melding er sendt, og det endrer seg til et lite profilbilde når personen har lest meldingen du har sent. I går sendte jeg melding, meldingen ble lest og det lille profilbildet kom opp. Plutselig så er det ikke noe ikon der lenger. Ingenting. Har jeg blitt blokkert? Anonymkode: d4d7c...513
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Hvis du går på linjen der du starter å skrive melding vil det komme opp " du kan ikke skrive til denne personen" melding hvis du er blokka. Får du skrevet er du ikke blokket. Anonymkode: cfd6f...bac
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du går på linjen der du starter å skrive melding vil det komme opp " du kan ikke skrive til denne personen" melding hvis du er blokka. Får du skrevet er du ikke blokket. Anonymkode: cfd6f...bac Hvis jeg går inn på selve chatten med vedkommende å forsøker å skrive? Har ikke så lyst til det, for hvis det går så vil han jo se at jeg skriver om han er på... 😟 Men hva annet kan det bety når det ikke er noe lite ikon? Helt tomt Ts Anonymkode: d4d7c...513
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Du trenger ikke skrive bare gå på den linjen. Ser i en annen tråd her nå (sist aktiv) at andre opplever noe av det samme. Anonymkode: cfd6f...bac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå