Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Lastet ned en serie, og det er 28 winrarfiler der. Skal jeg winrare alle filene, eller bare en? :oops:

Takknemlig for hjelp.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Du skal kun "rar"e den sistefilen som ble lastet ned, den som ikke har noe nummer, men heter bare rar til slutt. Så går det av seg selv og alle unrarer seg i en fil og i den folder'n du bestemmer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan da? Får jo bare én episode. :-?

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Det er rart. Jeg laster ned mye .rar-filer og har aldri noe problem ved å gjøre det slik jeg fortalte - men det forutsetter at du laster ned alle fra samme arkivet. Hvis de er fra forskjellige arkiver virker det ikke og du må sannnsynligvis unrare hvert mappe.

Skrevet

To ting kan være problemet:

1. Du har bare lastet ned en episode og ikke hele serien. Er filene på 10-20MB så er det nok bare en episode.

2. Det er flere arkiv, har filene forskjellig fornavn så må du pakke ut alle.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan ser jeg at det er en .rar-fil, da? Husker ikke hvordan jeg gjorde det, men samboren fjernet det en eller annen gang så jeg ikke kunne se hva som er hva.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Hvis du ikke har visning av hele filnavnet kan du gå inn på kontrollpanel/mappevisninger/vis og der ta vekk haken for "skjul filetternavn for kjente filtyper". Da ser du hele filnavnet - om det er .rar, .dll, .exe osv i filnavnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...