Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg har hatt kronisk gul utflod sidan uke 9. Eg er no i uke 19. Har du det slik også? Trur ikkje at noko er galt men synest det er interessant kor mykje underlivet har endra seg pga graviditet. Kva merka du? Eg må gå med tena bind for å komma igjennom dagen...

Anonymkode: 0aa81...6af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også gult utflod :( 

Anonymkode: 98222...4a6

Skrevet

Har dere blitt smittet av kjønnssykdom, så vær snare til å gå til legen! Gul utflod er ikke normalt, heller ikke under svangerskap!

Anonymkode: ca953...703

Skrevet

Jeg har hatt ganske mye svak gul utflod hele graviditeten, er 35 uker nå. Har ikke tenkt så mye over det, både jordmor og lege har snakket om at mye utflod er vanlig. Irriterende å måtte bytte truseinnlegg hele tiden, og kjedelig med skitne truser når jeg glemmer truseinnlegg. 

Anonymkode: 3917b...6d4

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har dere blitt smittet av kjønnssykdom, så vær snare til å gå til legen! Gul utflod er ikke normalt, heller ikke under svangerskap!

Skjerp deg, det stemmer ikke:

• Alle kvinner har normalt noe utflod som er slimete, melkehvit eller klar. Ved kontakt med luft oksyderer utfloden, og den farges gul

Kilde: https://nhi.no/symptomer/kvinne/utflod-fra-skjeden-veiviser/

Så lenge det ikke svir eller klør er det ikke unormalt med utflod. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Øh.. Det er helt normalt med utflod, både under svangerskap og ellers. Om den er gul eller ei har ikke noe med kjønnsykdommer å gjøre. 

Anonymkode: 33805...c41

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi blir jo screena for mange kjønnsjukdommar under første svangerskapskontroll (blodprøver). Alt kom tilbake normalt her. Klør ikkje!

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også gult utflod :( 

Anonymkode: 98222...4a6

Vi får sikkert det vanlige underlivet tilbake nokre veker etter fødselen :P

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt ganske mye svak gul utflod hele graviditeten, er 35 uker nå. Har ikke tenkt så mye over det, både jordmor og lege har snakket om at mye utflod er vanlig. Irriterende å måtte bytte truseinnlegg hele tiden, og kjedelig med skitne truser når jeg glemmer truseinnlegg. 

Ja ganske upraktisk..

TS

Anonymkode: 0aa81...6af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...