AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Jeg bør sjekke meg for klamydia eller andre kjønnssykdommer men tør ikke å dra til legen for å sjekke meg. Hva gjør legen av tester på meg? Er en mann så tar han prøver direkte på penisen? Vil helst ikke at en lege ser min penis da den er ekstremt liten da den er slapp men ganske normal når den har stå. Jeg vet jo innerst inne at legen vet hvordan det fungerer og han ikke engang tenker på det, men det er bare følelsen som holder meg vekk. Anonymkode: 6a5cf...6a5
Kvinne87Rogaland Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Dette er en av de tingene du bare må hoppe i og gjøre. Legen driter i penisen din. Det er helt uinteressant for han/hun hvordan den ser ut. Å gå til legen og gjøre flaue ting er en del av å bli voksen, og du må på et tidspunkt bare gjøre det. Du kan ikke gå hele livet og unngå det, da ender du i verste fall til slutt opp med å dø av testikkelkreft eller bli sjuk av en eller annen kjønnssykdom. Synes du allerede er veldig flink som har bestemt deg for å teste deg for kjønnssykdommer. Det er modent av deg, og godt jobba! Nå er det bare å bestille time og møte opp. Det er ikke så ille som du forestiller det. Å grue seg er alltid verre enn selve opplevelsen. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 18 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev: Dette er en av de tingene du bare må hoppe i og gjøre. Legen driter i penisen din. Det er helt uinteressant for han/hun hvordan den ser ut. Å gå til legen og gjøre flaue ting er en del av å bli voksen, og du må på et tidspunkt bare gjøre det. Du kan ikke gå hele livet og unngå det, da ender du i verste fall til slutt opp med å dø av testikkelkreft eller bli sjuk av en eller annen kjønnssykdom. Synes du allerede er veldig flink som har bestemt deg for å teste deg for kjønnssykdommer. Det er modent av deg, og godt jobba! Nå er det bare å bestille time og møte opp. Det er ikke så ille som du forestiller det. Å grue seg er alltid verre enn selve opplevelsen. Lykke til! Men vet du om legen må ta eller se på den, eller kan jeg bare ta tisseprøve i en kopp eller lignende? Er litt redd for at jeg har kjønnssykdom men har gått en stund siden forholdet røk og jeg har ikke hatt sex på 2,5 år. Men har bestemt meg på at jeg bør prøve å hoppe i det og bli ferdig med testen. Takk for støtte! Anonymkode: 6a5cf...6a5
Kvinne87Rogaland Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men vet du om legen må ta eller se på den, eller kan jeg bare ta tisseprøve i en kopp eller lignende? Er litt redd for at jeg har kjønnssykdom men har gått en stund siden forholdet røk og jeg har ikke hatt sex på 2,5 år. Men har bestemt meg på at jeg bør prøve å hoppe i det og bli ferdig med testen. Takk for støtte! Anonymkode: 6a5cf...6a5 Det er en urinprøve, og du kan til og med bestille en test og gjøre det hjemme. Informasjon finner du her: https://www.fhi.no/sv/smittsomme-sykdommer/seksualitet-og-helse/andre-artikler/klamydiatest/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå