Gå til innhold

Spiser du kvelds dersom du spiser middag 18-19?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hvordan er vekten din? 

Anonymkode: e4434...9c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje jeg da tar en yohgurt/eple el.l. en del senere som siste måltid, for jeg liker ikke
å legge meg småsulten. Jotakk, min vekt har det bare bra, takk som spør. :nigo: 

• Liker 2
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Spiser et par skiver eller en skål havrefras eller lignende. Har bmi på 21. 

Anonymkode: 7046d...c34

• Liker 1
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg spiser som regel to ganger om dagen, lunsj kl 1130og middag rundt kl 20. Spiser noe frukt mellom lunsj og middag.

Anonymkode: eb07b...556

Skrevet
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Kanskje jeg da tar en yohgurt/eple el.l. en del senere som siste måltid, for jeg liker ikke
å legge meg småsulten. Jotakk, min vekt har det bare bra, takk som spør. :nigo: 

Haha, ja innså etterpå det var sykt teit og spørre om egentlig. Men så fint! :D 

ts

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg spiser som regel to ganger om dagen, lunsj kl 1130og middag rundt kl 20. Spiser noe frukt mellom lunsj og middag.

Anonymkode: eb07b...556

Wow, det var lite! Har du en normal vekt?

Gjest Stella Rose
Skrevet

Kan hende jeg tar en frukt eller noe, BMI på 19.

Skrevet

Nei. Har som regel ikke matlyst på kvelden og morgenen, men er alltid skikkelig sulten på ettermiddagen. Så spiser en stor lunsj og en god middag. Har ikke vekt, men tror jeg veier det samme som jeg alltid har veid, tipper 53-55 kg. Klærne passer i hvert fall som før😊

Anonymkode: ced69...073

Skrevet

BMI på 20-21. Spiser når jeg er sulten. 

Så om jeg er sulten eller ikke på kvelden kommer an på hva jeg har spist til middag og hvor mye. Synes det er teit å følge klokka på mat. Jeg følger magen. 

Anonymkode: d97b2...4c2

• Liker 1
Skrevet

Spiser aldri kvelds etter middag uansett. Her er middagen fra 17.30 og utover. Har en bmi rundt 18.

Anonymkode: 8a150...8c7

Skrevet

Ja, orker ikke å gå over 3 timer uten mat, men hvis det siste måltidet nærmer seg når jeg skal legge meg så tar jeg ofte bare en halv porsjon :) BMI på ca. 24.

Skrevet

Spiser når jeg er sulten. BMI på 19. 

Anonymkode: 7b3b5...c34

Skrevet

Spiser litt yoghurt eller et par skiver. Er overvektig men det har ingenting med måltidene å gjøre. Kun flere år med soffasliting og snacks hele uka. Det er det slutt på nå da, så vekten er sakte men sikkert på tur nedover, selv om jeg spiser kveldsmat. Kan ikke legge meg sulten, da får jeg ikke sove 

Anonymkode: 9c4bf...a08

Skrevet

Spiser som regel noen skiver senere hvis jeg spiser middag 18-19, fordi jeg blir sulten igjen.

Anonymkode: 76f13...4f1

Skrevet

Hvis jeg blir sulten så tar jeg 2-3 fullkornskorper. Om jeg blir sulten til dette, kommer jo an på om jeg hadde en normal middag eller en mer mettende middag.  Jeg har BMI på 19

Anonymkode: 7cee5...0be

Skrevet

Pleier ofte å bli sulten, så jeg spiser stort sett kveldsmat. Følger kroppens signaler. Har en BMI på 19. 

Anonymkode: 01881...8b2

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Wow, det var lite! Har du en normal vekt?

Du vet jo absolutt ingenting om mengden mat, så å si at det var lite blir jo en antagelse. Dersom du mener at det var få måltid så kan jeg informere om at svært mange fungerer bedre på å spise sjeldent, men mye - jeg er en av dem. Jeg spiser mitt første måltid for dagen mellom kl. 12-15, når sulten melder seg. Da er jeg på mitt mest effektive på kontoret i løpet av dagen! Den første uka var litt spesiell og følte på sult fram til kroppen ble vant til skjemaet, men nå er jeg mer produktiv enn jeg noensinne har vært. Spiser omtrent 800 kalorier på første måltid og det samme til det siste måltidet (omtrentlig), og har litt frukt mellom de to om jeg føler for det

Anonymkode: 952de...302

Skrevet

Min normale middagstid er vel noe deromkring, og jeg spiser kvelds om jeg er sulten. Det vil si, det kommer an på hva og hvor mye jeg spiste til middag. Det kan være en frukt, gryn med melk, yoghurt, brødskiver, knekkebrød eller noen nøtter, alt etter behov. Jeg er slank, og holder stabil vekt så lenge jeg holder meg til å spise fornuftig mat når jeg er sulten, fram til jeg er mett.

Anonymkode: 47bfc...12b

Skrevet

Det kommer jo an på så mangt - hvor lenge jeg er oppe, hva jeg bruker kvelden til, hva og hvor mye jeg spiste til middag og ikke minst det åpenbare og avgjørende spørsmålet om hvorvidt jeg faktisk blir sulten igjen før leggetid...

Skrevet

Spørs hvor mye jeg har spist til middag/hvor mett jeg er, det. Har lav BMI, men sover skikkelig dårlig hvis jeg er sulten når jeg legger meg. Et glass melk og to knekkebrød blir det gjerne, eller jeg og mannen lager noe ordentlig til kvelds .

Anonymkode: 583ff...e89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...