Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva har du gjort eller sagt, for å komme unna en planlagt date om du har ombestemt deg og ikke er interessert lenger? 

Jeg sa en gang at jeg brakk armen, fordi jeg falt ned trappen. Slik at jeg dermed ikke kunne møte opp, fordi jeg var på legevakten. 
( til han det gjelder, im sorry417.png burde vært ærlig, men ja jeg er en pingle)

Anonymkode: d26b1...012

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sagt at jeg har planer, og så har jeg ikke det. Det er en løgn som er vag og samtidig klar nok til at den kommuniserer budskapet.

Å komme med en intrikat og konkret løgn er jo bare tullete. Vedkommende har jo da ikke grunnlag for å forstå at du ikke er interessert. Har opplevd at en fyr har gjort det mot meg, og jeg syntes det var helt håpløst. 

Anonymkode: b5aac...da1

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du gjort eller sagt, for å komme unna en planlagt date om du har ombestemt deg og ikke er interessert lenger? 

Jeg sa en gang at jeg brakk armen, fordi jeg falt ned trappen. Slik at jeg dermed ikke kunne møte opp, fordi jeg var på legevakten. 
( til han det gjelder, im sorry417.png burde vært ærlig, men ja jeg er en pingle)

Hm..er det pga deg eksen min troppa opp på akutten da jeg avlyste besøk hos ham fordi jeg havnet der? Jeg trodde det var av bekymring og omtanke,fikk senere vite det var for å kontrollere om det var sant at jeg var der.

Ærlighet varer lengst!!!

Anonymkode: 9131f...9a8

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt at jeg har planer, og så har jeg ikke det. Det er en løgn som er vag og samtidig klar nok til at den kommuniserer budskapet.

Å komme med en intrikat og konkret løgn er jo bare tullete. Vedkommende har jo da ikke grunnlag for å forstå at du ikke er interessert. Har opplevd at en fyr har gjort det mot meg, og jeg syntes det var helt håpløst. 

Løgn er ikke bedre selv om den er vag altså.

Anonymkode: 43228...720

• Liker 3
Skrevet

Ts her!

ja han skjønte jo etterhvert at det bare var tull og at jeg brukte det som unnskyldning for å slippe unna:p Folk er ikke så dumme egt. Kleint men har lært å være ærlig hvis jeg mister interessen for de jeg dater

• Liker 2
Skrevet

Hm..er det pga deg eksen min troppa opp på akutten da jeg avlyste besøk hos ham fordi jeg havnet der? Jeg trodde det var av bekymring og omtanke,fikk senere vite det var for å kontrollere om det var sant at jeg var der.

Ærlighet varer lengst!!!

😛 idk

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Løgn er ikke bedre selv om den er vag altså.

"Kan ikke" er en vag løgn som brukes av absolutt alle, hele tiden. Du KAN alltid, om du virkelig vil, og prioriterer.

Poenget er at behovet for å forklare seg jo kommer når man vil forsikre vedkommende om at det er legitimt.

Hvis jeg er faktisk forhindret fra å gå på en date jeg vil gå på, så vil jeg jo gi en intrikat forklaring og være spesifikk på hva som har skjedd. Jeg vil ikke bare si "sorry, noe dukket opp, kommer ikke ikveld". Da kan han tro jeg har mistet interessen.

Så når en jeg dater skriver en lang melding om at han ikke kan komme fordi bestemoren er blitt syk, han må på x sykehus for å se henne, så tror jo jeg at det er en legitim unnskyldning. Og jeg spør ham igjen senere om han vil treffes. Så da må han avvise meg senere uansett. 

Hadde han "avfeid" meg med "sorry funker ikke ikveld" hadde jeg tatt det som en avvisning. 

Intrikate unnskyldninger er ren idioti fordi de fungerer ikke hensiktsmessig heller.

Gjest COSL Innovator
Skrevet

Jeg hadde sagt at jeg har blitt rammet av ebola og det er smittsomt, mulig jeg dør i løpet av kort tid. Jeg velger herved å rakke for interessen og ønsker deg lykke til videre

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Kan ikke" er en vag løgn som brukes av absolutt alle, hele tiden. Du KAN alltid, om du virkelig vil, og prioriterer.

Poenget er at behovet for å forklare seg jo kommer når man vil forsikre vedkommende om at det er legitimt.

Hvis jeg er faktisk forhindret fra å gå på en date jeg vil gå på, så vil jeg jo gi en intrikat forklaring og være spesifikk på hva som har skjedd. Jeg vil ikke bare si "sorry, noe dukket opp, kommer ikke ikveld". Da kan han tro jeg har mistet interessen.

Så når en jeg dater skriver en lang melding om at han ikke kan komme fordi bestemoren er blitt syk, han må på x sykehus for å se henne, så tror jo jeg at det er en legitim unnskyldning. Og jeg spør ham igjen senere om han vil treffes. Så da må han avvise meg senere uansett. 

Hadde han "avfeid" meg med "sorry funker ikke ikveld" hadde jeg tatt det som en avvisning. 

Intrikate unnskyldninger er ren idioti fordi de fungerer ikke hensiktsmessig heller.

Løgn er løgn.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlighet varer lengst!!!

😛 idk

Skrevet

:jepp:

Skrevet

Hvorfor være feig, det er bare å si sannheten? Jeg har ikke lyst å date deg, vi passer ikke sammen. Lykke til videre? Hvor vanskelig kan det være egentlig? Si det på en høflig måte, og avslutte der og da. Det godtar alle normale mennesker. Er man så konfliktsky at man ikke klarer dette, hvordan skal man da få et forhold til å vare?

Skrevet
4 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Hvorfor være feig, det er bare å si sannheten? Jeg har ikke lyst å date deg, vi passer ikke sammen. Lykke til videre? Hvor vanskelig kan det være egentlig? Si det på en høflig måte, og avslutte der og da. Det godtar alle normale mennesker. Er man så konfliktsky at man ikke klarer dette, hvordan skal man da få et forhold til å vare?

Fordi noen blir såret av at man sier man ikke er interessert i den personen. Da er det bedre å la den dø helt ut og la den personen heller bli lei av deg tenker jeg. 

Skrevet

Fordi noen blir såret av at man sier man ikke er interessert i den personen. Da er det bedre å la den dø helt ut og la den personen heller bli lei av deg tenker jeg. 

Ja det er sikkert bedre? Bare tie det i hjel og håpe det går over? Som om det gjør den personen det går ut over mindre såret? Neppe.

Skrevet

Vet at endel bruker familiemiddager eller familiesammenkomster som unnskyldning😂 Lett gjennomskubart.

Anonymkode: 07630...730

Skrevet
15 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Ja det er sikkert bedre? Bare tie det i hjel og håpe det går over? Som om det gjør den personen det går ut over mindre såret? Neppe.

Lol

Skrevet

Hvorfor skal man lyve egentlig? Så feigt..og ikke minst dårlig gjort ovenfor vedkommende. 

Jeg har avvist folk før, og da har jeg rett og slett sagt det som det er. At jeg har ombestemt meg, og at jeg ikke føler det blir rett. 

Derimot har andre avvist meg med slike "løgner", og det er så kjedelig. Er man betatt nok, så kan det ta litt tid før man tar hintet...

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man betatt eller interessert i noen, så blir den personen sjeldent "lei", han/hun blir heller "lei seg". Så likegreit å bare si det som det er. Bedre å bli såret der og da og komme seg videre, enn å få det trekt ut 🙂 

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvorfor ikke bare si det som det er? Jeg holder fast i ting nesten på trass, når ting bare må tolkes.

Anonymkode: 756c0...c38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...