AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Jeg ser at det er flere og flere hetrofile jenter som skinner seg og selvom de kler det så syntes jeg ikke det er så fint fordet. Jeg lurer på hva menn tenker om dette ? Ville dere datet en skinna jente om hun var kjempe pen og kledde det ? Eller er det uansett en turnof ? (Jeg vurdere ikke dette, jeg bare lurer av nysgjerrighet, og jeg snakker ikke om de med kreft som er nødt til å gjøre det) Anonymkode: b2cf7...bb6
ikkerepresentativ Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Jeg ville nok ikke ha data en skinna jente, da snakker vi fullstendig buzz-cut. Om hun mistet håret, så blir det en annen sak. Det er en grunn til at det å miste hår, er psykologisk veldig ubehagelig for damer. Vi liker håret deres, enten det er blondt, brunt, svart, gulrot, rødaktig, grått og hvitt. Jeg er usikker på hvor stort mindretall det er som tenner på skinna-stilen. Ikke noe galt i det, men det virker avtennende på meg. Selv om damene faktisk kan være pene uten håret, Demi Moore var pen selv uten hår, men det funker av en eller annen rar grunn allikevel ikke for meg. Jeg har aldri runka etter en skinhead-fantasi. Så da vet du det. Var sikkert veldig matnyttig å vite. 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 Nå er jeg jente selv, som aldri har skinnet meg. Tenker hverken det ene eller andre om det, egentlig. Folk gjør jo som de vil med hårsveis og liknende, uten at jeg synes det er min plass å ha en mening om det. Alle har vel preferanser, og mitt inntrykk er at mange menn synes langt hår er finest på kvinner. Personlig gjør jeg ingenting for å tekkes menn, men gjør ting jeg synes er fint selv og som jeg trives med. Hva menn generelt måtte mene om utseendet mitt eller stilen min gidder jeg Ikke forholde meg til. Jeg lever ikke for å være vakker for andre - og når man treffer «den rette» blir ovefladiske ting som hårsveis nokså irrelevant, mener jeg. (Men jeg lytter til samboeren min da. Han bestemmer ikke slike ting - men jeg liker jo når han synes jeg er ekstra fin, så akkurat ham kan jeg strekke meg litt for å tekkes. Så lenge det ikke er noe jeg selv har sterke meninger om altså.) Anonymkode: d2d4f...384
herzeleid Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Kommer jo veldig an på grunnen, men i mange tilfeller vil jeg tro det ligger problemer eller overbevisninger til grunn som i mine øyne ville gjøre en slik person mindre attraktiv for forhold. Skulle vi bare "datet" litt hadde det sikkert gått greit.
Calypso Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 Dersom jeg hadde "skinnet" meg så ville jeg gjort det fordi jeg hadde lyst, jeg er ikke avhengig av menns godkjennelse. 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 Liker best jenter som skinner seg mellom beina. Anonymkode: 29ad5...fa9
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 Hva er å skinne seg? Hva et buzz-cut? Anonymkode: ab52d...6be 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #8 Skrevet 29. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er å skinne seg? Hva et buzz-cut? Anonymkode: ab52d...6be Hva er Google? Anonymkode: 94581...2c3 1
FrankDrebin Skrevet 29. august 2018 #9 Skrevet 29. august 2018 Skinningen i seg selv hadde verken tent eller avtent meg, og jeg hadde heller ikke hatt noe imot det. Spiller ingen spesiell rolle for meg hvordan damen ser ut på hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå