Gå til innhold

Hva synes dere om Dronning Sonja?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har møtt de fleste i kongefamilien gjennom jobben min.

Kongen er trivelig og lett å snakke med

Dronningen sa ikke ett eneste ord, bare såvidt hun klarte å gi ett lite nikk. Viste tydelige tegn på at hun ikke var interessert i noe snakk.

Haakon er kjempeblid og veldig lett å få kontakt med

Mette Marit var mere sjenert og bare nikket og smilte. Hun var veldig fersk  i familen da jeg møtte henne.

Martha er en solstråle, men snakket fint lite. Hun var da på vei til Spania med en venninne.

Barnebarna har jeg ikke snakket med i det hele tatt.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dronning Sonja er sikkert en hyggelig dame. 

Jeg er prinsipielt i mot at Norge skal ha et kongehus.  At titler og privilegier går i arv er både  udemokratisk og urettferdig. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Papirfly, mod.

• 1 måned senere...
Skrevet
På 29.8.2018 den 11.45, AnonymBruker skrev:

Det har jeg også hørt for mange år siden.

Jeg har selv møtt henne som privatperson sammen med dronning Margrete av Danmark, og kan si at det var to muntre damer. 

Jeg er ikke royalist, men liker faktisk den norske kongefamilien.

Anonymkode: fdbb7...104

Er heller ikke royalist, men når det først finnes en dronning, så er Sonja en god representant for folket. Aller helst hadde jeg sett at kongehuset ble avviklet.

Anonymkode: 05a79...b32

Skrevet

Dronningen er nok en bestemt dame men den gangen hun giftet seg med kongen trengte kongehuset en slik dame. Uten henne hadde nok alt rundt kongehuset og dets arbeid vert veldig gammeldags. At hun har sendt en gardist til nord-Norge, tja. Hun har i så fall ikke vert alene om den avgjørelsen for så enkelt er det nok ikke. 

Anonymkode: ed8fa...896

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...