Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Her om dagen søkte jeg opp dama til en jeg er interessert i på messenger. Hun å jeg er ikke fb venner. Klarte å få kommet meg inn på en melding, uten at jeg skrev noe og trykket meg pent tilbake så det ikke ble sendt noe til henne. (Tror jeg) 

Når jeg i dag skulle søke opp ei med samme fornavn kom hun dama opp i søke lista, nå uten bilde.

1) Kan hun se at jeg har søkt henne opp?

2) Har hun blokkert meg siden bildet hennes er borte?

Håper noen kan svare da jeg ikke har klart å Google meg frem til noe.

Anonymkode: 83b68...31d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun har blokkert deg kommer hun ikke opp i søkelisten, og nei, hun kan ikke se at du har søkt henne opp.

Anonymkode: fb4e1...b80

Skrevet

Tusen takk! 

Hvis jeg mot formodning skulle fått sendt henne f eks et . Eller et vink så skulle jo meldingen ligget i samtalene mine.

Så skjønte ikke dette. Igjen, takk! 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! 

Hvis jeg mot formodning skulle fått sendt henne f eks et . Eller et vink så skulle jo meldingen ligget i samtalene mine.

Så skjønte ikke dette. Igjen, takk! 

Det ville det gjort ja. Bare slapp helt av du :)

Anonymkode: fb4e1...b80

Skrevet

Hun kan ikke se at du har søkt henne opp - men Facebook kan og vet alt hva du gjør. Så Facebook vet at du nettopp har lest en privat melding fra henne + har søkt henne opp, og vil foreslå navn som likner på det du nylig har søkt på :)

Men hun har antakelig mottatt beskjed om at du har godtatt meldingsforespørsel og kan se at du har lest meldingen.

Anonymkode: a53a2...5b7

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun kan ikke se at du har søkt henne opp - men Facebook kan og vet alt hva du gjør. Så Facebook vet at du nettopp har lest en privat melding fra henne + har søkt henne opp, og vil foreslå navn som likner på det du nylig har søkt på :)

Men hun har antakelig mottatt beskjed om at du har godtatt meldingsforespørsel og kan se at du har lest meldingen.

Har ikke mottatt meldingforespørsel fra henne. Kun søkt henne opp, trykket feil så jeg kom inn på melding som jeg kunne skrevet. Skrev ikke noe og trykket meg pent ut av meldingen (som ikke ble skrevet eller sendt) 😊

At navnet kommer i søke lister på fb er jeg klar over.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke mottatt meldingforespørsel fra henne. Kun søkt henne opp, trykket feil så jeg kom inn på melding som jeg kunne skrevet. Skrev ikke noe og trykket meg pent ut av meldingen (som ikke ble skrevet eller sendt) 😊

At navnet kommer i søke lister på fb er jeg klar over.

Ah, skjønner - beklager, misforstod visst HI helt jeg :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...