AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Prepare, ekkelt innlegg! Jeg har vært forstoppet i det siste, så prøvde å ta en Dulcolax stikkpille som virker etter 15 minutter. Jeg følte skikkelig bæsjetrang og presset i håp om å få ut litt avføring. Men jeg bæsjet bare slim. Store, hvite slimklumper. Ingen avføring. Er dette normalt eller noe man bør oppsøke lege for? Anonymkode: d8fed...c4a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Er dette et engangstilfelle kan du tilskrive det litt magetrøbbel, eventuelt en infeksjon i tarmen. Hvis det derimot er sånn at du plages med forstoppelse og opplever flere ganger å få slim i avføringen så bør du dra til legen. Det kan være så mangt, både alvorlige tilstander (kreft eller autoimmun betennelse som Crohns eller ulcerøs kolitt) og mer uskyldige tilstander (infeksjon, irritabel tarm). En normal tarm produserer litt slim men man skal ikke ha store mengder slim i avføringen. Anonymkode: 33c60...fab
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Var bare stikkpillen du fikk ut igjen. Prøv annet middel. Oppsøk lege Anonymkode: d38c7...178
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var bare stikkpillen du fikk ut igjen. Prøv annet middel. Oppsøk lege Anonymkode: d38c7...178 Nei, det var ikke stikkpillen. Stikkpillen var langt fra like stor som mengden slim som kom ut. Anonymkode: d8fed...c4a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå