AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #21 Skrevet 3. oktober 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig det ligger på Dplay også! Bra episode i går, eller, akkurat i skrivende stund har jeg ikke sett hele, mangler gruppedaten og skal se den i kveld eller i morgen, men så at Jaquline eller hvordan det skrives dro hjem på eget initiativ. Det er trist når det blir så fremtvunget at man må føle masse, og er man litt usikker er det ikke bra nok. Men nå sa han VELDIG mye til Lauren om følelser, da, så akkurat i det øyeblikket virka det som han hadde bestemt seg!! Anonymkode: 53be1...297 Jeg ser episodene kun på DPLAY😊 Anonymkode: 76da1...76e
Gjest thejohan Skrevet 3. oktober 2018 #22 Skrevet 3. oktober 2018 Er egentlig ganske sykt å tenke på hvor langt etter Norge ligger 🙈 Finalen ble vel sendt i mars i statene, men avslutta i november tror jeg. Altså snart 1 år siden.
Arianna Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter #23 Skrevet 8. oktober 2018 Så virkelig ikke den komme, at Tia skulle ryke. Særlig ikke etter hjemmebesøkene Trist, egentlig, hadde veldig sansen for henne!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #24 Skrevet 9. oktober 2018 9 timer siden, Arianna skrev: Så virkelig ikke den komme, at Tia skulle ryke. Særlig ikke etter hjemmebesøkene Trist, egentlig, hadde veldig sansen for henne! Likte aldri Tia i den sesongen, og kan ikke si jeg har noe mer til overs for henne nå. You’ll just wait and see 🤭 Anonymkode: 3fa78...ab2 3
MissStiles Skrevet 10. oktober 2018 #25 Skrevet 10. oktober 2018 På 9.10.2018 den 1.31, Arianna skrev: Så virkelig ikke den komme, at Tia skulle ryke. Særlig ikke etter hjemmebesøkene Trist, egentlig, hadde veldig sansen for henne! Ikke jeg heller. Jeg var sikker på at han kom til å sende hjem Kendall.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #26 Skrevet 10. oktober 2018 Det blir ikke helt det samme å følge med når finalen og resultatet har vært klart så lenge. Likevel liker jeg å se handlingen og spennende mht. rekkefølgen han sender de hjem. Dessuten er Arie en kjekk kar da! Anonymkode: 9dc85...012
Gjest middagshøyden Skrevet 10. oktober 2018 #27 Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Spoiler Leste akkurat at Bekah M. er gravid! Så da var det ingen grunn til å sende henne hjem fordi hun ikke var klar for noe seriøst. Endret 19. mars 2020 av middagshøyden
MissStiles Skrevet 1. november 2018 #28 Skrevet 1. november 2018 Jeg ser på mandagens episode og den så jeg ikke komme. Hva synes dere?
Gjest thejohan Skrevet 2. november 2018 #29 Skrevet 2. november 2018 12 timer siden, MissStiles skrev: Jeg ser på mandagens episode og den så jeg ikke komme. Hva synes dere? Hva skjedde på mandag?
Gjest middagshøyden Skrevet 7. november 2018 #30 Skrevet 7. november 2018 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå