Gå til innhold

møkk lei!!!!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

nå er jeg møkk lei!

hør her nå! jeg kan stå opp kl 10 000 på morran, tar så frem barbersgele og barberer beina med mach 3 da jeg har hørt at denne er topp! og topp blir det! glatt og fint!!!

så underlivet, tar først barbermaskin eller ladyshaver som det heter! denn tar ikke helt topp barbering men..duger! ferdig med den tar jeg noen ganger oxo og bruker gelen her og etter det en slags veet krem som skal gjrøe det glatt! glatt blir det'! til jeg er ferdig med dusjen.. men så kommer det sinnsykt stooore problemet som jeg er ubeskrivelig lei! jeg går ut av dusjen og tørker meg

joa bena er glatte, frem til 13 14 tiden på dagen da kan man allerede begynne å kjenne at det vokser frem litt her og der!

så etter dusjen kan jeg at hånden over underlivet og jammen meg er det ikke like piggete!!! jeg blir gal!!!! ms piggy kan bli mitt nesten navn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x :x :x :x :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat same problemet!!! Jeg er også drittlei!! Trenger hjelp, jeg vil kunne gå en hel dag i det minste og kjenes glatt og fin ut!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voks er ett bra alternativ. Det kan gå ca. 2- 3 uker før hårene gror ut igjen.

Voks- behandling i underlivet ville jeg unngått, da det nok er "&%#*¤ vondt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare få spørre hvorfor underlivet absolutt skal være hårfritt? Jeg skjønner det med å trimme bikinikanten, men at det må være så glatt da? Og når det attpåtil er et sånt himla strev også, så skjønner jeg ikke at dere gidder..... Nå hørtes jeg sikkert slem ut, og det er ikke meningen det altså. Mulig det er noe som har gått meg hus forbi.... er det uhygienisk med hår på musa eller er det moten, eller hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg føler at det er både uhygienisk og mindre pent med hår der nede.

Jeg foretrekker absolutt å barbere meg. Av opptil flere grunner.

Typen min liker det også. Han barberer seg selv også. Rent og glatt - - kjempebra!

Men det holder for meg å barbere meg hver uke. Oftere gidder jeg ikke!!!!!!!! Har ikke tid eller lyst heller. En gang i uken er nok. Da får det heller stikke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at noen foretrekker at det er glatt og fint. Men hvorfor er det uhygienisk? Man vasker seg da, gjør man ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

vel jeg liker det glatt og det er ikke noe å gjøre det med!min mann liker det også glatt.... dermed er det problemet løst for oss! men hvordan få det glatt slik at det holder seg glatt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må vel bare godta, at enkelte har mere hårvekst, enn andre.

Men er det urettferdig? Ja!!

Voks i underlivet kan jeg ikke tenke meg å prøve en gang, au au... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokser bikinilinjen. Visst er det vondt, men man venner seg til det etter hvert, og det er uansett ikke så vondt at det ikke er til å holde ut. Så desså :sjarmor:

Kan dessverre ikke uttale meg om voksing av kjønnslepper, for det har jeg ikke prøvd ut ennå...jeg pleier å barbere der, det holder for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd voks en halv million ganger, men jeg får det IKKE til!!!! :x

Når jeg prøver å vokse vekk hår f.eks på leggene legger bare voksen seg igjen på beina, men ingenting hår forsvinner! Hva gjør jeg galt? Dessuten er denne voksen så og si umulig å fjerne igjen.. noen som har råd hvordan jeg kan gjøre det desom jeg prøver voks flere ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...