Gjest Overrasket Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Ja ... hva mener du? Du hentes på flyplassen sammen med andre passasjerer og fraktes til sentrum. Det er ikke hokus-pokus, egentlig.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Veldig fornøyd med «super shuttle». Slipper å tenke, blir plukka opp og levert på oppgitte steder. Anonymkode: ab541...8c8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Alltid valgt det bort siden de hadde avreise til flyplassen mange timer i forveien. Det lå veldig i kortene at de bruker veldig lang tid på å kjøre rundt og plukke opp folk i tett trafikk. Anonymkode: a5202...aa8
MO.. Skrevet 28. august 2018 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2018 Nei sikkert ikke noe hokus pokus 🙄 for de reisevante... Har lest om de forskjellige transport metodene. Usikker på hva man skal velge. Taxi blir i overkant på pris. Subway anbefales visst ikke hvis man har litt bagasje... Usikker på hvor de delte shuttle bussene stopper på Manhatten..
Gjest Overrasket Skrevet 28. august 2018 #6 Skrevet 28. august 2018 Den ene gangen jeg fløy inn til NYC brukte jeg NYC express bus til Grand Central Terminal og tok drosje videre fra Grand Central. (NYC Express tilbyr ikke personlige tilpassede stopp, de går i skyttel mellom JFK og Grand Central). For meg ble det den beste kombinasjonen av samlet reisetid og totalpris.
Anonym_30 Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 Aldri brukt det. Skal du bo på Manhattan? Lander på jfk eller newark? Et alternativ er uber, men det kommer an på hvilken flyplass du lander på og hvor du bor mtp pris.
Gjest Overrasket Skrevet 29. august 2018 #8 Skrevet 29. august 2018 1 hour ago, Anonym_30 said: Aldri brukt det. Skal du bo på Manhattan? Lander på jfk eller newark? Et alternativ er uber, men det kommer an på hvilken flyplass du lander på og hvor du bor mtp pris. Uber er ikke et spesielt godt alternativ mellom flyplassene og Manhattan. Det er ikke mye dårligere alternativ heller, men man sparer veldig lite i forhold til ordinære drosjer. Man kan til og med ende opp med å betale mer for flyplasstransport med Uber.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #9 Skrevet 29. august 2018 Fra JFK ville jeg hatt delt shuttle. Det er mange alternativer. Så ville sjekket hva som passer for lommeboken din. Fra New Ark tok vi tog til penn station og taxi derfra. Subway med baggasje er stress. Anonymkode: 94b74...9b5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #10 Skrevet 29. august 2018 Må nevne super shuttle igjen. De kjører deg til hotellet ditt. Det tar lengre tid enn egen taxi selvfølgelig, men erfaringsmessig må du ikke vente lenge før de plukker deg opp på flyplassen. De stopper ved hotellene gjestene bor på, du oppgir dette i bestillinga. Subway er også relativt tidkrevende fra JFK, og det er rimelig sannsynlig at du må bytte minst en gang før du kommer i nærheten av hotellet. I tillegg må du kanskje gå litt. Da tror jeg delt shuttle totalt sett tar like kort tid. Og det er rimelig økonomisk. Jeg har vært mye i New York, og de siste gangene har jeg valgt disse. Anonymkode: ab541...8c8
Anonym_30 Skrevet 29. august 2018 #11 Skrevet 29. august 2018 1 time siden, Overrasket skrev: Uber er ikke et spesielt godt alternativ mellom flyplassene og Manhattan. Det er ikke mye dårligere alternativ heller, men man sparer veldig lite i forhold til ordinære drosjer. Man kan til og med ende opp med å betale mer for flyplasstransport med Uber. Er enkelt å sjekke når man står på flyplassen før man bestemmer seg. Drar ofte til New york og tar alltid uber, har alltid blitt billigere enn vanlig taxi. Men er nok billigere med annen transport enn uber/taxi, bare enklest synes jeg.
MO.. Skrevet 3. september 2018 Forfatter #12 Skrevet 3. september 2018 På 29.8.2018 den 18.28, Anonym_30 skrev: Aldri brukt det. Skal du bo på Manhattan? Lander på jfk eller newark? Et alternativ er uber, men det kommer an på hvilken flyplass du lander på og hvor du bor mtp pris. Skal bo i Mid town og lander på JFK
Anonym_30 Skrevet 3. september 2018 #13 Skrevet 3. september 2018 Da kan Airtrain fra JFK til penn station være en god plan.
MO.. Skrevet 3. september 2018 Forfatter #14 Skrevet 3. september 2018 På 29.8.2018 den 20.01, AnonymBruker skrev: Må nevne super shuttle igjen. De kjører deg til hotellet ditt. Det tar lengre tid enn egen taxi selvfølgelig, men erfaringsmessig må du ikke vente lenge før de plukker deg opp på flyplassen. De stopper ved hotellene gjestene bor på, du oppgir dette i bestillinga. Subway er også relativt tidkrevende fra JFK, og det er rimelig sannsynlig at du må bytte minst en gang før du kommer i nærheten av hotellet. I tillegg må du kanskje gå litt. Da tror jeg delt shuttle totalt sett tar like kort tid. Og det er rimelig økonomisk. Jeg har vært mye i New York, og de siste gangene har jeg valgt disse. Anonymkode: ab541...8c8 Hvis jeg leste riktig så går bare super shuttle mellom 13 og 19.. Vi lander ved 23 tida om kvelden..
Anonym_30 Skrevet 3. september 2018 #15 Skrevet 3. september 2018 Et annet alternativ er uber pool. Altså at man får billigere Uber, men at det kan være andre som også blir med.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #16 Skrevet 3. september 2018 4 minutter siden, MO.. skrev: Hvis jeg leste riktig så går bare super shuttle mellom 13 og 19.. Vi lander ved 23 tida om kvelden.. Det stemmer ikke. https://www.supershuttle.com/ Anonymkode: ab541...8c8
Sawyer Skrevet 3. september 2018 #17 Skrevet 3. september 2018 Ville som noen andre har sagt: tatt toget direkte til penn, og gått eller tatt taxi derfra, spesielt om dere skal bo i Midtown. Penn Station ligger sentralt på Midtown.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #18 Skrevet 3. september 2018 16 minutter siden, Sawyer skrev: Ville som noen andre har sagt: tatt toget direkte til penn, og gått eller tatt taxi derfra, spesielt om dere skal bo i Midtown. Penn Station ligger sentralt på Midtown. Tog til penn fra JFK? Du mener subway antar jeg. Anonymkode: ab541...8c8
Sawyer Skrevet 3. september 2018 #19 Skrevet 3. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tog til penn fra JFK? Du mener subway antar jeg. Anonymkode: ab541...8c8 Nei, jeg mener tog, også kjent som AirTrain.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #20 Skrevet 3. september 2018 1 hour ago, MO.. said: Hvis jeg leste riktig så går bare super shuttle mellom 13 og 19.. Vi lander ved 23 tida om kvelden.. Kødder du? Dette er NYC, ikke Kløfta. SELVFØLGELIG går ikke bussen vare mellom 13 og 19. Anonymkode: 5a29b...b1a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå