AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Om du nettopp har vært på date med ei du synes er søt/fin/deilig/pen/hyggelig... Forteller du kompisen din om dette når dere senere samme dag spiser middag sammen? Anonymkode: df194...5f3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Nei, det er ikke noe dem har noe med, pluss dem er ganske umodne til tider. Snakker ikke om sex heller med dem ved å nevne navn eller at dem på noen som helst måte kan finne ut av hvem det er. Mine kompiser prøver alltid å dra meg med på fest og tror nok jeg har et sinnsykt kjedelig sex og kjærlighetsliv, dem skulle bare visst 😉 Anonymkode: 06fbf...54e
Gjest Cathe. Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Tror det er veldig individuelt, men jeg vet at det hender. Kjæresten min har hvert fall fortalt om en kompis som har vist bilder og pratet om ei dame han har vært på date med og er gira på.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Det er vel helt individuelt, avhengig av flere ting - dater han flere, er kompisene single, hvor nære er de osv. Han jeg dater nå har vært åpen på det om at et par venner er veldig ivrige på å høre alt, se bilde osv. Anonymkode: 2119d...0b1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 Går damen over fra over å være en date - til å bli mange dater og man begynner å få litt følelser - ja blir forelsket - helt klart da forteller man at har truffet en dame man er forelsket i og at man håper at hun også er forelsket i en selv. Men ren date, nope Anonymkode: 67d4d...204
Gjest Minesveiper Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 Kan fortelle at jeg har vært på date, men går ikke særlig inn på hva vi gjorde, ting damen sa osv.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 2 timer siden, Minesveiper skrev: Kan fortelle at jeg har vært på date, men går ikke særlig inn på hva vi gjorde, ting damen sa osv. Hva med å vise bilder av dama? Anonymkode: df194...5f3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #8 Skrevet 29. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Går damen over fra over å være en date - til å bli mange dater og man begynner å få litt følelser - ja blir forelsket - helt klart da forteller man at har truffet en dame man er forelsket i og at man håper at hun også er forelsket i en selv. Men ren date, nope Anonymkode: 67d4d...204 Hva vil "mange dater" si? Hvis du har vært på la oss si fire-fem dater, er hun da en som blir nevnt? Anonymkode: 2119d...0b1
Gjest Minesveiper Skrevet 29. august 2018 #9 Skrevet 29. august 2018 20 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med å vise bilder av dama? Anonymkode: df194...5f3 Hvis han spør om å få se, sender jeg bare link til FB profilen.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #10 Skrevet 29. august 2018 Nei. Ikke tror jeg de har noe interesse av det og synes det er greit å vente med å fortelle noe før jeg er sikker på at vi blir sammen. Så slipper jeg å få spørsmål av typen: Hva skjedde med jenta du datet? Anonymkode: c6ca8...875
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #11 Skrevet 29. august 2018 Nei, i hvert fall veldig sjelden jeg snakker noe rundt daten og om dama. Kan vel hende jeg nevner at jeg har vært på en date hvis det passer seg og det er en nær kompis, men da spør han bare om det var bra, jeg sier "jada" og så snakker vi videre om noe mer spennende som f.eks. overgangsvinduet. Jeg vet det høres ut som to mannfolk som parodierer seg selv, men det er vel stort sett sånn det faktisk er for min del. Jeg kan selvfølgelig være litt gira etter en date, men jeg vet at det ikke finnes noe her i verden jeg synes er kjedeligere enn å høre om andres dater (foruten kanskje andres drømmer), og tilsvarende er det gjerne for kompiser av meg. Jeg kan nevne det i en bisetning, men sitter ikke og prater om daten. Hvis jeg etter hvert merker at det går mot et forhold kan jeg si litt mer om henne, men aldri opplevd at en "Jeg er i ferd med å få meg dame"-prat heller varer mer enn et par-tre minutter, selv med han som har vært bestekompisen min de siste 25 årene. Nå har jeg riktignok vært sammen med min nåværende kjæreste i et par år, da, så det er en stund siden jeg var på noen første date. Men jeg er helt sikker på at jeg hadde snakket helt lik om det nå som før. Anonymkode: 490f2...bb3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå