Gå til innhold

Hvor ofte er det vanlig med morgensex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det vanlig å ha det på hverdager også?

Anonymkode: 197f9...011

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad i morgensex og har opplevd EN fyr jeg datet som ikke var kåt om morgenen (veldig skuffende). Men han er unntaket heldigvis.

Anonymkode: f07c4...574

• Liker 2
Skrevet

Fytti! Jeg hater morrasex....

Sovetryne, drageånde og pissatrengtståkuk... Nei Takk!

Anonymkode: caf6e...934

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad i morgensex og har opplevd EN fyr jeg datet som ikke var kåt om morgenen (veldig skuffende). Men han er unntaket heldigvis.

Og svaret på spørsmålet er? Hehe.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Gjeddde skrev:

Vær dag 😊

Både når det er sol og når det regner? 🧐

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, Gjeddde skrev:

Vær dag 😊

Hver dag* :) 

Anonymkode: 4ca72...275

• Liker 8
Skrevet

Det er vel omtrent like vanlig som annen sex, bare på morgenen? For min del blir det sjelden da jeg er trett om morgenen, samt tanken på at jeg ikke har pussa tenna..

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, prettylittlemisfit skrev:

Det er vel omtrent like vanlig som annen sex, bare på morgenen? For min del blir det sjelden da jeg er trett om morgenen, samt tanken på at jeg ikke har pussa tenna..

Så du pusser ikke tennene før du legger deg? Good to know

Skrevet

Vi gjør det når vi ikke skal tidlig opp. Jeg har lang reisevei til jobb og står ikke opp klokken 5 for å ha sex. 

Anonymkode: f5eb1...6f8

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og svaret på spørsmålet er? Hehe.

Vel jeg kan ikke svare for befolkningen men for MEG er det veldig vanlig da jeg er glad i det, og min erfaring er at majoriteten av menn er det og.

Men jeg er ikke samboer og da begrenser det seg til overnattinger.

Skrevet

Jeg blir lite kåt om morgenen, selv om mannen min kunne tenke seg morgensex så blir det ikke det helt store for meg. Så her har vi stort sett vare morgensex når vi prøver å få barn. For da står ikke nytelse øverst på lista uansett. (3 år som prøvere.)

Anonymkode: bd77c...767

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir lite kåt om morgenen, selv om mannen min kunne tenke seg morgensex så blir det ikke det helt store for meg. Så her har vi stort sett vare morgensex når vi prøver å få barn. For da står ikke nytelse øverst på lista uansett. (3 år som prøvere.)

Anonymkode: bd77c...767

Dette var deprimerende lesning.

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du pusser ikke tennene før du legger deg? Good to know

Pusser om kvelden, men kveld til morgen blir noen timer.

• Liker 6
Skrevet

Er jeg den eneste her som blir kåt av synet av min kjære sovende med det vakreste smilet rett ved siden av meg? 

Anonymkode: 18cd6...250

• Liker 1
Skrevet

Kona har ofte ønsket morgensex, men jeg klarer av en eller annen grunn veldig sjelden å komme. Det gjør at hun ikke blir fornøyd selv om hun får orgasme(r) da. Derfor er det veldig sjelden vi har det.

Anonymkode: 894a6...f3e

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg den eneste her som blir kåt av synet av min kjære sovende med det vakreste smilet rett ved siden av meg? 

Anonymkode: 18cd6...250

Sover kjæresten din mens han smiler?

Anonymkode: bace3...ea4

• Liker 2
Skrevet

Morgensex er flott, men har det kun da det er helg, fridager eller man starter senere på jobb. Da jeg skal på jobb, er jeg så trøtt på morgningen, at da er det bare kaffe, dusj og ut døra.

Anonymkode: 06a33...901

Skrevet

Jeg HATER morgensex. Når som helst ellers på døgnet er supert. Nå har jeg søvnapne som gjør at jeg er i skikkelig ulage når jeg våkner så kan jo ha med det å gjøre. 

Anonymkode: a5afc...a4f

Skrevet

Vi har morgensex nesten hver eneste dag. Perfekt måte å starte dagen på! Vi ofrer en del søvn da, våkner ofte 5 - halv 6 og har sex i 30-60 minutter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...