AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Fikk tips om å legge denne under her, så da prøver vi det. Jeg har hatt p-stav i straks 3 år, og er ikke fornøyd. Var hos legen idag og nevnte dette med mensen, at den har vært helt på tur i 3 år + at jeg nå har hatt mensen 8 ganger på 2 mnd. Hun sa at den er nok på vei til å slutte å funke da. Såååå da må jeg han noe annet. P-piller er utelukket. Tenker mest på spiral, kobber eller hormon. Vurderer prøve kobber først, da denne er billigere. Har lagt mye på meg av p.staven også, så vil prøve noe uten hormoner. Hva er deres erfaring med kobberspiral? Og hormon? Anonymkode: 39295...39d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Har du født? Hvis du ikke har hatt barn før anbefales Jaydess hormonspiral. Hormonspiralen virker kun lokalt, helt forskjellige fra piller, p-plaster, p-stav etc. Så ikke ekstra tilføring av hormoner som det. Anonymkode: f3347...6d1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Har du født? Hvis du ikke har hatt barn før anbefales Jaydess hormonspiral. Hormonspiralen virker kun lokalt, helt forskjellige fra piller, p-plaster, p-stav etc. Så ikke ekstra tilføring av hormoner som det. Anonymkode: f3347...6d1 Hvorfor bør man ha hatt barn for å bruke det merket? Er det ikke bedre bruke ett annet merke hormonspiral istedet da? Det er jo ett av de anbefalte prevensjonsmidlene for jenter fra 16 år og opp av de fleste gynekologer, leger, NHI etc etc... Anonymkode: 01ab6...ba4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Konbberspiral funket bra for meg. Ikke hatt barn. Anonymkode: 9820e...2d3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #5 Skrevet 30. august 2018 På 28.8.2018 den 22.23, AnonymBruker skrev: Har du født? Hvis du ikke har hatt barn før anbefales Jaydess hormonspiral. Hormonspiralen virker kun lokalt, helt forskjellige fra piller, p-plaster, p-stav etc. Så ikke ekstra tilføring av hormoner som det. Anonymkode: f3347...6d1 Ja, jeg har 1 barn Anonymkode: 39295...39d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #6 Skrevet 30. august 2018 På 28.8.2018 den 22.35, AnonymBruker skrev: Hvorfor bør man ha hatt barn for å bruke det merket? Er det ikke bedre bruke ett annet merke hormonspiral istedet da? Det er jo ett av de anbefalte prevensjonsmidlene for jenter fra 16 år og opp av de fleste gynekologer, leger, NHI etc etc... Anonymkode: 01ab6...ba4 er vel fordi den er mindre, tror jeg. Anonymkode: 39295...39d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå