AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #141 Del Skrevet 5. oktober 2018 Anonymkode: 2d25d...785 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 5. oktober 2018 #142 Del Skrevet 5. oktober 2018 "Zhino er kul og Casper er kjekk" i følge niesen min. #barnevakt 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #143 Del Skrevet 5. oktober 2018 Har Emma tatt permanent? Ser ikke ut som hun naturlig har slikt hår basert på videoen fra hennes MGP.JR - opptreden. Anonymkode: ad12b...d04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 5. oktober 2018 #144 Del Skrevet 5. oktober 2018 Mulig jeg får kritikk nå, men må si de siste var utrolig skuffende. Er det Idol jr. eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Synes det er litt kjipt at det er en gjeng med 16 åringer der, de har lite erfaring og det merkes dessverre bl.a på formidlingsevnen til Casper som stod helt stille med den egentlig så fengende låta. Og Tshawe som kommenterte at han så en trygg mann på scenen, ikke en gutt lengre Beklager, men jeg er fryktelig uenig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #145 Del Skrevet 5. oktober 2018 Skuffende ja. Jeg valgte å skifte til NRK1. Anonymkode: 40f28...08a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #146 Del Skrevet 5. oktober 2018 1 minutt siden, Moondance skrev: Mulig jeg får kritikk nå, men må si de siste var utrolig skuffende. Er det Idol jr. eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Synes det er litt kjipt at det er en gjeng med 16 åringer der, de har lite erfaring og det merkes dessverre bl.a på formidlingsevnen til Casper som stod helt stille med den egentlig så fengende låta. Og Tshawe som kommenterte at han så en trygg mann på scenen, ikke en gutt lengre Beklager, men jeg er fryktelig uenig. Synes det har vært mange skuffende i kveld. Til nå synes jeg Zino har vært best. Enig i at Casper har dårlig formidlingsevne, men vokalt synes jeg han er en av de beste i kveld. Anonymkode: ad12b...d04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #147 Del Skrevet 5. oktober 2018 Endelig tok det seg opp. Øystein 👏👏👏👏 Anonymkode: f6e2f...599 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 5. oktober 2018 #148 Del Skrevet 5. oktober 2018 Øystein synger utrolig bra. Elsker stemmen hans. Holder en knapp på han og Kristian. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. oktober 2018 #149 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Kristian og Øystein kveldens beste. Endret 5. oktober 2018 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 5. oktober 2018 #150 Del Skrevet 5. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det har vært mange skuffende i kveld. Til nå synes jeg Zino har vært best. Enig i at Casper har dårlig formidlingsevne, men vokalt synes jeg han er en av de beste i kveld. Anonymkode: ad12b...d04 Casper hadde veldig bra stemme ja, sååå synd opptredenen hans ble dratt så ned (i mine øyne) på grunn av den manglende formidlingsevnen. Han hadde jeg holdt en knapp på hvis han hadde laget mer liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 5. oktober 2018 #151 Del Skrevet 5. oktober 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har Emma tatt permanent? Ser ikke ut som hun naturlig har slikt hår basert på videoen fra hennes MGP.JR - opptreden. Anonymkode: ad12b...d04 Krøllene er ikke ekte, det sa hun i ett av de andre programmene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #152 Del Skrevet 5. oktober 2018 Kristian, Carlile og Vilde er mine favoritter i kveld Anonymkode: f5da8...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #153 Del Skrevet 5. oktober 2018 18 minutter siden, Moondance skrev: Mulig jeg får kritikk nå, men må si de siste var utrolig skuffende. Er det Idol jr. eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Synes det er litt kjipt at det er en gjeng med 16 åringer der, de har lite erfaring og det merkes dessverre bl.a på formidlingsevnen til Casper som stod helt stille med den egentlig så fengende låta. Og Tshawe som kommenterte at han så en trygg mann på scenen, ikke en gutt lengre Beklager, men jeg er fryktelig uenig. litt e9 Anonymkode: 3eeaa...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #154 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg syns Øystein var best i dag 👏 og så Vilde på andre plass . Anonymkode: f6e2f...599 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 5. oktober 2018 #155 Del Skrevet 5. oktober 2018 Puuuuh, godt at både Øystein og Kristian gikk videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #156 Del Skrevet 5. oktober 2018 Øystein og Zino var best ☄ Anonymkode: 7ca65...e59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 5. oktober 2018 #157 Del Skrevet 5. oktober 2018 Så bra at vi slipper den lange pausen, håper det fortsetter sånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 5. oktober 2018 #158 Del Skrevet 5. oktober 2018 What, hadde regnet med at Daniel var sikker videre. Synest ikke fortjente å gå ut. Dette ble litt som når Astrid S røk ut, folk glemmer å stemme. Jaja, på den lyse siden, så har han jo kanskje en mulighet til å lykkes i musikkbransjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 5. oktober 2018 #159 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg stemte på Emma Noor. Jeg liker utstrålingen hennes. Jeg syns de andre var kjedelige. De skilte seg ikke ut, men det gjorde hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 5. oktober 2018 #160 Del Skrevet 5. oktober 2018 Heia Kristian og Øystein! 🌟 begge de er så utrolig god, stemmer som skiller seg ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå