Gå til innhold

Idol 2018

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har Emma tatt permanent? Ser ikke ut som hun naturlig har slikt hår basert på videoen fra hennes MGP.JR - opptreden.

Anonymkode: ad12b...d04

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg får kritikk nå, men må si de siste var utrolig skuffende. Er det Idol jr. eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Synes det er litt kjipt at det er en gjeng med 16 åringer der, de har lite erfaring og det merkes dessverre bl.a på formidlingsevnen til Casper som stod helt stille med den egentlig så fengende låta. Og Tshawe som kommenterte at han så en trygg mann på scenen, ikke en gutt lengre :klo: Beklager, men jeg er fryktelig uenig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Moondance skrev:

Mulig jeg får kritikk nå, men må si de siste var utrolig skuffende. Er det Idol jr. eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Synes det er litt kjipt at det er en gjeng med 16 åringer der, de har lite erfaring og det merkes dessverre bl.a på formidlingsevnen til Casper som stod helt stille med den egentlig så fengende låta. Og Tshawe som kommenterte at han så en trygg mann på scenen, ikke en gutt lengre :klo: Beklager, men jeg er fryktelig uenig.

Synes det har vært mange skuffende i kveld. Til nå synes jeg Zino har vært best. Enig i at Casper har dårlig formidlingsevne, men vokalt synes jeg han er en av de beste i kveld.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det har vært mange skuffende i kveld. Til nå synes jeg Zino har vært best. Enig i at Casper har dårlig formidlingsevne, men vokalt synes jeg han er en av de beste i kveld.

Casper hadde veldig bra stemme ja, sååå synd opptredenen hans ble dratt så ned (i mine øyne) på grunn av den manglende formidlingsevnen. Han hadde jeg holdt en knapp på hvis han hadde laget mer liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har Emma tatt permanent? Ser ikke ut som hun naturlig har slikt hår basert på videoen fra hennes MGP.JR - opptreden.

Krøllene er ikke ekte, det sa hun i ett av de andre programmene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Moondance skrev:

litt e9

Anonymkode: 3eeaa...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Øystein var best i dag 👏 og så Vilde på andre plass .

Anonymkode: f6e2f...599

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What, hadde regnet med at Daniel var sikker videre. Synest ikke fortjente å gå ut. Dette ble litt som når Astrid S røk ut, folk glemmer å stemme. 

Jaja, på den lyse siden, så har han jo kanskje en mulighet til å lykkes i musikkbransjen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte på Emma Noor. Jeg liker utstrålingen hennes. Jeg syns de andre var kjedelige. De skilte seg ikke ut, men det gjorde hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...