AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #421 Del Skrevet 7. desember 2018 JAAAAAAAAAAAA!!! Da skjedde rettferdigheten! Anonymkode: 665aa...6a7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moreno Skrevet 7. desember 2018 #422 Del Skrevet 7. desember 2018 Yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. desember 2018 #423 Del Skrevet 7. desember 2018 JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #424 Del Skrevet 7. desember 2018 Å Fyfader så dere ansiktene til dommerne når Kristian kom videre? De var ikke akkurat lykkelige å skjulte det fryktelig dårlig! Anonymkode: 52dfa...90c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 7. desember 2018 #425 Del Skrevet 7. desember 2018 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 7. desember 2018 #426 Del Skrevet 7. desember 2018 Da er det bare å gratulere finalistene. Jeg håper folk faktisk stemte på Kristian fordi de liker stemmen hans og presentasjonen. Han har ikke vært noe dårlig gjennom konkurransen, men har aldri rørt meg med sangstemmen min, noe Carlisle har gjort. Carlisle har kanskje sunget litt surt noen ganger, men formidlingsevnen hans og stemmen hans er unik. Jeg håper han kommer til å utgi noe i ettertid, da kommer jeg til å lytte 😍 Tror dette blir rimelig grei finale for Øystein, han vinner nok. Men egentlig er det jo ikke noe å streve etter, å vinne idol har sjelden vært en fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 7. desember 2018 #427 Del Skrevet 7. desember 2018 Jeg finnes ikke fan av Øystein, jeg synes stemmen er grusom. Men han traff meg rett i hjertet med Halo i dag. Carlise har faktisk vært favoritten min fra dag en, med Kristian på plass nummer to. Men i dag var det småsurt her og der fra Carlisle, og i en sånn konkurranse så gjelder hver eneste innsats. Når det er sagt, Kristian har jeg funnet småkjedlig i konkurransen, men det er rett og slett fordi det er utenfor hans område. Bare se når han fikk kjøre showet selv i dag, det var rett og slett knallbra! Han har tatt hver utfordring på strak arm, ikke alt har funka like bra, men jeg synes han har utviklet seg mye, og virkelig funnet sin plass i musikkverdenen. Jeg regnet med at Øystein kom til å gå videre uansett, for nordmenn elsker skjelvende gaulestemmer. Og mellom de to andre følte jeg det var dødt løp. Så jeg er fornøyd jeg. Kristian kan det nok være jeg kjøper ei plate av, carlisle og, men ikke øystein. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 7. desember 2018 #428 Del Skrevet 7. desember 2018 Jeg synes forøvrig at dommerne favoriserer litt vel mye i år. Før har de prøvd å holde seg mer nøytrale, men silje har forgudet øystein, og han fra Madcon har forgudet Carlisle. Litt uproft når man er dommer i en sånn konkurranse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 7. desember 2018 #429 Del Skrevet 7. desember 2018 1 time siden, missmcbeal skrev: Da er det bare å gratulere finalistene. Jeg håper folk faktisk stemte på Kristian fordi de liker stemmen hans og presentasjonen. Han har ikke vært noe dårlig gjennom konkurransen, men har aldri rørt meg med sangstemmen min, noe Carlisle har gjort. Carlisle har kanskje sunget litt surt noen ganger, men formidlingsevnen hans og stemmen hans er unik. Jeg håper han kommer til å utgi noe i ettertid, da kommer jeg til å lytte 😍 Tror dette blir rimelig grei finale for Øystein, han vinner nok. Men egentlig er det jo ikke noe å streve etter, å vinne idol har sjelden vært en fordel. SÅ enig. Konseptet Idol er å finne noen som er upolert som kan poleres, en artist for fremtiden. Kristian er dyktig, men ikke en artist som kan jobbes med å gjøre spennende for et publikum utover bygda. Carlisle er upolert, men har en kommersiell verdi i og med at han er ung og har et potensiale. Han synger i en sjanger som ikke er særlig spennende for min smak, men det hindrer meg ikke i å se at han har et veldig bra utgangspunkt for en karriere. Øystein har en unik stemme, og har vokst med tanke på både formidling og diksjon i finalerundene. Usikker på hva han kan gjøre som artist siden vi har fått sett lite av hva som er hans målgruppe og nedslagsfelt. Men jeg tror han vinner. Og han er min favoritt. Og de i Idol som har gjort det best er vel Astrid S og hun kom på 5-6 plass. Jeg er sikker på at det er artister i topp 10 i år som kommer til å prege fremtiden, men ingen av de er i topp 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 7. desember 2018 #430 Del Skrevet 7. desember 2018 Flott at det var Carlisle som røk, var jammen på tide! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean Skrevet 7. desember 2018 #431 Del Skrevet 7. desember 2018 1 time siden, Jadzia skrev: Jeg synes forøvrig at dommerne favoriserer litt vel mye i år. Før har de prøvd å holde seg mer nøytrale, men silje har forgudet øystein, og han fra Madcon har forgudet Carlisle. Litt uproft når man er dommer i en sånn konkurranse. Enig. Favorittene har gjort dårlige opptredener de å, men de får bare høre «sånn opplever alle, jeg syns uansett at dette var en fantastisk opptreden» mens de som ikke er favoritter får «jeg syns ikke dette var en veldig god opptreden, men godt jobba» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #432 Del Skrevet 7. desember 2018 Synes dommerne nok en gang var skikkelig urettferdig, og rett og slett stygge i tilbakemeldingene til Kristian. Skjønner ikke hvorfor de skal rakke så ned på det HAN liker å synge, de sier på en måte at det han velger å gjøre er feil og det de bestemmer er det eneste riktige. Carlisle er fortsatt oppskrytt, elendig opptredener i dag 🙄 ''Utrolig sterk som sanger... Kjempestolt... Ekstremt vanskelig låt... Håper du går til finalen.... Vanskelig teknikk... blablabla''. Fyttikatta så kvalmt. Øystein er det jo ingenting å si på, fantastisk og særegen stemme. Dog er nok Kristian den eneste jeg kunne ha hørt flere sanger på rad av, Øystein sin stemme er fantastisk, men litt for spesiell for min del i store doser. Anonymkode: bcde2...f53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvana Skrevet 8. desember 2018 #433 Del Skrevet 8. desember 2018 16 timer siden, Jadzia skrev: Jeg finnes ikke fan av Øystein, jeg synes stemmen er grusom. Men han traff meg rett i hjertet med Halo i dag. Carlise har faktisk vært favoritten min fra dag en, med Kristian på plass nummer to. Men i dag var det småsurt her og der fra Carlisle, og i en sånn konkurranse så gjelder hver eneste innsats. Når det er sagt, Kristian har jeg funnet småkjedlig i konkurransen, men det er rett og slett fordi det er utenfor hans område. Bare se når han fikk kjøre showet selv i dag, det var rett og slett knallbra! Han har tatt hver utfordring på strak arm, ikke alt har funka like bra, men jeg synes han har utviklet seg mye, og virkelig funnet sin plass i musikkverdenen. Jeg regnet med at Øystein kom til å gå videre uansett, for nordmenn elsker skjelvende gaulestemmer. Og mellom de to andre følte jeg det var dødt løp. Så jeg er fornøyd jeg. Kristian kan det nok være jeg kjøper ei plate av, carlisle og, men ikke øystein. Helt enig, når Kristian får gjøre sin egen greie er det som om det lyser av han! Også veldig morsomt å se hvor mye bedre selvtillit han har fått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #434 Del Skrevet 8. desember 2018 Jeg har ikke sett idol på mange år. Og så så jeg idolreklamen hvor han Carlisle sang og begynte å følge med først igår. Kjempetrist at han røk ut, men håper at vi hører noe mer fra han i fremtiden. Anonymkode: 64731...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #435 Del Skrevet 8. desember 2018 Carlisle burde jo sunget en sang av Belinda Carlisle. Anonymkode: d0d5e...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #436 Del Skrevet 8. desember 2018 Øystein burde synge O helga natt i finalen, det blir tidenes opplevelse og opptreden Anonymkode: 3eeaa...c6c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #437 Del Skrevet 8. desember 2018 Øystein har jo den beste stemmen. Men engelskuttalelsen hans er jo ikke noe å skrive hjem om. Det er noe merkelig ved den. Rart at det ikke er kommentert. Tror ikke han vil få et internasjonalt gjennombrudd pga dette, dessverre. Fryktelig synd, for han har en helt vanvittig bra stemme. Anonymkode: 4fd2d...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #438 Del Skrevet 8. desember 2018 Vet dommerne hvor mange stemmer hver deltaker har fått hver gang? Det virker nesten sånn Anonymkode: 3eeaa...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #439 Del Skrevet 8. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Øystein har jo den beste stemmen. Men engelskuttalelsen hans er jo ikke noe å skrive hjem om. Det er noe merkelig ved den. Rart at det ikke er kommentert. Tror ikke han vil få et internasjonalt gjennombrudd pga dette, dessverre. Fryktelig synd, for han har en helt vanvittig bra stemme. Anonymkode: 4fd2d...2ce Gunnar kommenterte det for noen uker siden og sa at han måtte jobbe med det. I går sa Gunnar at uttalen hadde blitt bedre. Anonymkode: 3eeaa...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #440 Del Skrevet 9. desember 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Øystein burde synge O helga natt i finalen, det blir tidenes opplevelse og opptreden Anonymkode: 3eeaa...c6c Nei, vær så snill og ikke la den sangen bli ødelagt. Anonymkode: 06e5a...0f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå