Gå til innhold

Idol 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne sangen passer skikkelig til Carlisles stemme, krysser fingrene.

Anonymkode: 3eeaa...c6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.11.2018 den 20.48, AnonymBruker skrev:

Jeg tror vinneren er bestemt på forhånd. Stemmingen betyr null og nada. Kristian ble headhuntet, tipper han blir vinneren.

Anonymkode: 57ad2...cb4

Ble han headhuntet?

Anonymkode: 1374a...112

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ble han headhuntet?

Anonymkode: 1374a...112

Ja, hva skjedde der egentlig? Mener å huske at Katharina "dro han inn fra gata" eller noe sånt.

Anonymkode: 3eeaa...c6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med Kristian dere liker? Han er jo helt utdatert, og i beste fall en grei artist på en lokal pub eller samfunnshus. 

 

Anonymkode: 052fa...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg Gunnar prøvde å snakke henne ut av konkurransen så ingen av de andre skal ryke, men så ble det så voldsomt at han avsluttet med "stem på Vilde."

 

Anonymkode: 3eeaa...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle som er igjen er flink å synge, men det er så kjedelige låter de velger. Uke etter uke. Ingen fart. Bare søvndøsige og kjedelig låter. Sitter her og gjesper. 

Anonymkode: 26b06...7c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg aldri trodd jeg kom til å skrive, men i kveld synes jeg Casper var best! Og han er egentlig nederst på lista mi 🙈

Anonymkode: f5da8...eeb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry men idol 2018 suger... har aldri før i mitt liv sett så mange talentløse og rævva deltagere samlet på et sted. Dette er pinlig...! Så rart at de ikke ser/hører det selv heller. Eller at ingen sier i fra til dem.

Det var 1(!) deltager som faktisk var flink, men hun sendte de hjem før de skulle luke ut de 10 «beste»... kommer ikke på hva hun heter men hadde krøllete mørkt hår og så litt utenlandsk ut. 

Huff🙈 kondolerer tv2, bedre lykke neste år!👍🏻

Anonymkode: b3f20...618

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å skje de siste ukene.

Denne fredagen.. casper ryker

Neste fredag. Charlie eller hva han heter ryker

Om to uker. I finalen Kristian og Øystein. Det vil bli en jevn finale.

Jeg håper Kristian vinner. For meg har en behagelig og fin stemme å høre på. Jeg skjønner ikke stor favoritt stenplet på Øystein. Jeg liker heller ikke stemmen hans. Hos meg skjærer det på en måte litt i ørene når jeg hører han synger. Spesiell sang stemme ja men thats it for min del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.11.2018 den 11.35, AnonymBruker skrev:

Sorry men idol 2018 suger... har aldri før i mitt liv sett så mange talentløse og rævva deltagere samlet på et sted. Dette er pinlig...! Så rart at de ikke ser/hører det selv heller. Eller at ingen sier i fra til dem.

Det var 1(!) deltager som faktisk var flink, men hun sendte de hjem før de skulle luke ut de 10 «beste»... kommer ikke på hva hun heter men hadde krøllete mørkt hår og så litt utenlandsk ut. 

Huff🙈 kondolerer tv2, bedre lykke neste år!👍🏻

Anonymkode: b3f20...618

Er litt enig med deg. Synes det har vært en del som har ryket ut før finalen som var mye bedre vokal messig enn noen av de 11 idol finalistene. Kan blandt annet nevne en som het Sophie eller noe sånt, hun kom på topp 15. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen går  på en smell og synger veldig dårlig, tror jeg Kristian ryker neste fredag, deretter Casper og så Øystein og Carlisle i finalen. Av de to tror jeg Øystein vinner.

Men av en eller annen grunn ser jeg for meg Casper som vinner også, plutselig står han der liksom og har vunnet hele greia. :P

Anonymkode: 3eeaa...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øystein 👏👏 jeg håper han en dag gir julemusikk for det vil jeg høre 🎅🏻 

Anonymkode: f6e2f...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...