Sheila-S Skrevet 7. desember 2018 #401 Skrevet 7. desember 2018 kristian er kjedelig, hadde aldri kjøpt en plate av ham. carlisle synger kanskje ikke helt rent, men er mer spennende som artist 2
Memena Skrevet 7. desember 2018 #402 Skrevet 7. desember 2018 6 minutter siden, Silvana skrev: Åååh... det virker som dommerne virkelig ikke vil ha Kristian videre. Han trenger alle stemmene han kan få nå. Håper folk stemmer! Slang inn 7 til nå, og det pga måten dommerne oppfører seg på. Skamroser, stående applaus, «husk å stemme». Litt mer proffe burde de klare å være i en semifinale. Kristian synger ikke alltid sjangeren/sanger jeg liker, men han har en flott stemme og han synger ALDRI en sur tone. Og alltid like blid til tross for at han også må skjønne at dommerne «tar han på noe» bare for de ikke ønsker han videre. Nei, bruk i hvertfall gratisstemmebr deres på Kristian om dere liker han, han fortjener det. 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #403 Skrevet 7. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke så rart. Kristian er jo flink, men dørgende kjedelig. Null karisma. Anonymkode: 052fa...aeb Jeg er enig i dette så er overrasket over at han har kommet så langt selv om han synger bra stort sett Anonymkode: 3eeaa...c6c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #404 Skrevet 7. desember 2018 Helt greit at dommerne har favoritter, men de har jo bestemt seg for at Carlisle er heeeeelt fantastisk uansett hvor surt han synger! Og at Kristian ikke er bra nok uansett hvor godt han synger ☹️ Anonymkode: 665aa...6a7 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. desember 2018 #405 Skrevet 7. desember 2018 Kristian er langt i fra kjedelig, makan til vås.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #406 Skrevet 7. desember 2018 Jeg liker carlisle, håper virkelig han vinner. Er litt usikker på Øystein sin stemme, den er så spesiell, å jeg veit ikke om jeg syns den er bra spesiell eller rar spesiell 🙈 Anonymkode: 52dfa...90c 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #407 Skrevet 7. desember 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Kristian er langt i fra kjedelig, makan til vås. Enig! Han er både flink og full av sjarm! Anonymkode: 665aa...6a7 4
missmcbeal Skrevet 7. desember 2018 #408 Skrevet 7. desember 2018 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri skrevet at folk skal stemme på ham fordi de synes synd i ham, men fordi han er mye flinkere enn Carlisle! Anonymkode: 665aa...6a7 Du har kanskje ikkje sagt det direkte, men andre har det. Du oppfordrer jo likevel folk til å stemme Kristian og begynner å snakke om favoritsiering fra dommerene. Det virker som flere her tror at seere ikke klarer å tenke selv og er ekstremt lettpåvirkelige på det dommerene sier og gjør. Om Øystein og Carlisle kommer videre så er det ikke fordi dommerene har roset dem uforjent i skyene, det er fordi folk stemmer på favorittene sine. Endret 7. desember 2018 av missmcbeal
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #409 Skrevet 7. desember 2018 Kristian MÅ til finalen,ellers gidder jeg faen ikke se på mer. Carlisle må ut! Han synger surt som en ukastrert, våt hankatt! Anonymkode: d0d5e...f01 4
Silvana Skrevet 7. desember 2018 #410 Skrevet 7. desember 2018 6 minutter siden, Memena skrev: Slang inn 7 til nå, og det pga måten dommerne oppfører seg på. Skamroser, stående applaus, «husk å stemme». Litt mer proffe burde de klare å være i en semifinale. Kristian synger ikke alltid sjangeren/sanger jeg liker, men han har en flott stemme og han synger ALDRI en sur tone. Og alltid like blid til tross for at han også må skjønne at dommerne «tar han på noe» bare for de ikke ønsker han videre. Nei, bruk i hvertfall gratisstemmebr deres på Kristian om dere liker han, han fortjener det. 100% enig 🙏🏼 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #411 Skrevet 7. desember 2018 4 minutter siden, missmcbeal skrev: Du har kanskje ikkje sagt det direkte, men andre har det. Du oppfordrer jo likevel folk til å stemme Kristian og begynner å snakke om favoritsiering fra dommerene. Det virker som flere her tror at seere ikke klarer å tenke selv og er ekstremt lettpåvirkelige på det dommerene sier og gjør. Om Øystein og Carlisle kommer videre så er det ikke fordi dommerene har roset dem uforjent i skyene, det er fordi folk stemmer på favorittene sine. Seerne stemte faktisk C ut for noen uker siden, men dommerne reddet ham inn igjen. Anonymkode: 665aa...6a7 3
vintage Skrevet 7. desember 2018 #412 Skrevet 7. desember 2018 Carlisle hadde jo ikke engang vært der hvis ikke dommerne hadde reddet han. 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. desember 2018 #413 Skrevet 7. desember 2018 Nå er det bare å krysse fingre og tær for at Kristian er videre.
missmcbeal Skrevet 7. desember 2018 #414 Skrevet 7. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Seerne stemte faktisk C ut for noen uker siden, men dommerne reddet ham inn igjen. Anonymkode: 665aa...6a7 Men han har jo kommet videre etter dette? Folk har jo stemt på han etter det. Det kan vel heller tyde på at folk ikke ville ha han ut, men at folk har glemt å stemme, gjerne fordi de antar at alle andre stemmer. Dette er ikke uvanlig at det skjer, bare husk hvor tidlig Astrid S ble stemt ut, og hvor stor favoritt hun var. Han har kommet videre på seerstemmer 2 uker etter han ble stemt ut. Det bør tale for seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #415 Skrevet 7. desember 2018 Se på tv2 underholdning på Facebook, under bildet av C. Kommentarene. Anonymkode: 1374a...112 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #416 Skrevet 7. desember 2018 TROMMEVIRVEL FOLKEEEEENS!!!!!!! Anonymkode: 3eeaa...c6c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #417 Skrevet 7. desember 2018 Oh yeaaaaaah, Øystis til finalen! Anonymkode: 3eeaa...c6c 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #418 Skrevet 7. desember 2018 KRESTJAN NEXT! pls! Anonymkode: 3eeaa...c6c 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #419 Skrevet 7. desember 2018 Hehehe, in your faces judges! (noen andre som også tenkte dette nå?) Anonymkode: 3eeaa...c6c 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #420 Skrevet 7. desember 2018 Uff nei! Jeg kommer aldri til å kjøpe musikk av Øystein! Liker ikke stemmen hans åh, fantastisk! Kristian gikk videre! wohoo! Anonymkode: 859ba...a17 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå