Gå til innhold

Idol 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren som de snakker Kristian ned og de to andre opp 😡

Anonymkode: 1374a...112

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh... det virker som dommerne virkelig ikke vil ha Kristian videre. Han trenger alle stemmene han kan få nå. Håper folk stemmer!

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Carliste MÅ UT!!!!!!!! Det er jo surt som fy.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig!! Det virker som de vil ha han ut 😡😡

• Liker 2
Skrevet

Stem stem stem på Kristian!

Han har dommerne mot seg, til min store irritasjon, men han er veldig mye bedre enn Carlisle (som dommerne skryter opp i skyene uansett hvor dårligst synger).

Jeg syns dommerne er urettferdige i sin voldsomme favorisering av Carlisle. Øystein fortjener stort sett skryten han får, men Kristian er undervurdert.

Anonymkode: 665aa...6a7

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Går ikke han ut i dag så skjønner jeg ingenting. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Hver eneste sang synger han surt!

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Har de valgt sangene selv nå? Fikk det ikke med meg

Anonymkode: 3eeaa...c6c

Tror de valgte sangene selv i siste runde nå ja ☺️

Skrevet

Hør på Silje! Skammelig. 

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Han får jo skryt uansett, 😡 

STEM PÅ KRISTIAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg har hatt et godtt inntrykk av dommerne frem til i kveld. De prøver ikke å skjule det engang at de for alt i verden vil ha Øystein og Carlisle til finalen.. jeg er helt sikker på at noe av det negativ de sa til Kristian aldri hadde blitt sagt hvis dette var program 4.

• Liker 6
Skrevet

Dårlig gjort av dommerne at de så tydelig prøver å påvirke seerne.

Oppfordrer folk til å stemme på Øystein og Carlisle, og snakker ned Kristian!

Jeg blir sååååååå forbanna!

• Liker 5
Skrevet

Men hvorfor..? Hvorfor er dommerne så negative til Kristian, som tross alt gjør en flott jobb, og så fryktelig begeistret for Carlisle, som ikke gjør en spesielt god jobb? ALT Carlisle gjør blir rost opp i skyene! De trekker fram at han er et forbilde, at han er så fantastisk, at sangene han velger er så vanskelig.. Er det fordi han er homo? Fordi han kom hit som flyktning (eller hvordan er var)? Har vi ikke kommet lengre..?

• Liker 5
Skrevet

Stem, folkens!

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt et godtt inntrykk av dommerne frem til i kveld. De prøver ikke å skjule det engang at de for alt i verden vil ha Øystein og Carlisle til finalen.. jeg er helt sikker på at noe av det negativ de sa til Kristian aldri hadde blitt sagt hvis dette var program 4.

Og Carlisle synger surt som fy, men får allikevel bare godord 😠😠😠

• Liker 2
Skrevet

Stem stem stem på Kristian!

Han har dommerne mot seg, til min store irritasjon, men han er veldig mye bedre enn Carlisle (som dommerne skryter opp i skyene uansett hvor dårligst synger).

Jeg syns dommerne er urettferdige i sin voldsomme favorisering av Carlisle. Øystein fortjener stort sett skryten han får, men Kristian er undervurdert.

Hva med at folk stemmer på de det har lyst på? Jeg synest Kristian er dørgende kjedelig. Jeg vil heller ha Carlisle og Øystein til finalen. 

Dommerene har favoritter ja, men det er ikke noe nytt, og ja det er ikke noe hyggelig for Kristian når de to andre blir rost opp i skyene. Men det betyr ikke at man skal stemme på Kristian fordi man synest synd på han og i protest, det blir for teit. Man bør stemme på de man liker og synest synger best. 

• Liker 4
Skrevet

Og Carlisle synger surt som fy, men får allikevel bare godord 😠😠😠

Ja, og tilbakemeldingene var "viktig å ta vare på stemmen så du er klar til finalen" lol. Hva med å gi tilbakemelding på at dette var surt og ikke så bra.

Jeg håper Øystein og Kristian går til finalen. Liker stemmen til Carlisle, men de som fortjener finaleplass er de to andre.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, missmcbeal skrev:

Hva med at folk stemmer på de det har lyst på? Jeg synest Kristian er dørgende kjedelig. Jeg vil heller ha Carlisle og Øystein til finalen. 

Dommerene har favoritter ja, men det er ikke noe nytt, og ja det er ikke noe hyggelig for Kristian når de to andre blir rost opp i skyene. Men det betyr ikke at man skal stemme på Kristian fordi man synest synd på han og i protest, det blir for teit. Man bør stemme på de man liker og synest synger best. 

Jeg har aldri skrevet at folk skal stemme på ham fordi de synes synd i ham, men fordi han er mye flinkere enn Carlisle!

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke så rart. Kristian er jo flink, men dørgende kjedelig. Null karisma. 

Anonymkode: 052fa...aeb

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser kommentarer om det samme andre steder på nett også, at det skinner tydelig igjennom hvem dommerne vil ha i finalen. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...