AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #381 Skrevet 7. desember 2018 Fy søren som de snakker Kristian ned og de to andre opp 😡 Anonymkode: 1374a...112 6
Silvana Skrevet 7. desember 2018 #382 Skrevet 7. desember 2018 Åååh... det virker som dommerne virkelig ikke vil ha Kristian videre. Han trenger alle stemmene han kan få nå. Håper folk stemmer! 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. desember 2018 #383 Skrevet 7. desember 2018 Carliste MÅ UT!!!!!!!! Det er jo surt som fy.
Silvana Skrevet 7. desember 2018 #384 Skrevet 7. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fy søren som de snakker Kristian ned og de to andre opp 😡 Anonymkode: 1374a...112 Helt enig!! Det virker som de vil ha han ut 😡😡 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #385 Skrevet 7. desember 2018 Stem stem stem på Kristian! Han har dommerne mot seg, til min store irritasjon, men han er veldig mye bedre enn Carlisle (som dommerne skryter opp i skyene uansett hvor dårligst synger). Jeg syns dommerne er urettferdige i sin voldsomme favorisering av Carlisle. Øystein fortjener stort sett skryten han får, men Kristian er undervurdert. Anonymkode: 665aa...6a7 5
vintage Skrevet 7. desember 2018 #386 Skrevet 7. desember 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Carliste MÅ UT!!!!!!!! Det er jo surt som fy. Går ikke han ut i dag så skjønner jeg ingenting. 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #387 Skrevet 7. desember 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Carliste MÅ UT!!!!!!!! Det er jo surt som fy. Hver eneste sang synger han surt! Anonymkode: 665aa...6a7 2
Silvana Skrevet 7. desember 2018 #388 Skrevet 7. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja Har de valgt sangene selv nå? Fikk det ikke med meg Anonymkode: 3eeaa...c6c Tror de valgte sangene selv i siste runde nå ja ☺️
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #389 Skrevet 7. desember 2018 Hør på Silje! Skammelig. Anonymkode: 1374a...112 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. desember 2018 #390 Skrevet 7. desember 2018 Han får jo skryt uansett, 😡 STEM PÅ KRISTIAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #391 Skrevet 7. desember 2018 Jeg har hatt et godtt inntrykk av dommerne frem til i kveld. De prøver ikke å skjule det engang at de for alt i verden vil ha Øystein og Carlisle til finalen.. jeg er helt sikker på at noe av det negativ de sa til Kristian aldri hadde blitt sagt hvis dette var program 4. Anonymkode: 3eeaa...c6c 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #392 Skrevet 7. desember 2018 Dårlig gjort av dommerne at de så tydelig prøver å påvirke seerne. Oppfordrer folk til å stemme på Øystein og Carlisle, og snakker ned Kristian! Jeg blir sååååååå forbanna! Anonymkode: 665aa...6a7 5
Ginny Skrevet 7. desember 2018 #393 Skrevet 7. desember 2018 Men hvorfor..? Hvorfor er dommerne så negative til Kristian, som tross alt gjør en flott jobb, og så fryktelig begeistret for Carlisle, som ikke gjør en spesielt god jobb? ALT Carlisle gjør blir rost opp i skyene! De trekker fram at han er et forbilde, at han er så fantastisk, at sangene han velger er så vanskelig.. Er det fordi han er homo? Fordi han kom hit som flyktning (eller hvordan er var)? Har vi ikke kommet lengre..? 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #394 Skrevet 7. desember 2018 Stem, folkens! Anonymkode: 1374a...112 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #395 Skrevet 7. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt et godtt inntrykk av dommerne frem til i kveld. De prøver ikke å skjule det engang at de for alt i verden vil ha Øystein og Carlisle til finalen.. jeg er helt sikker på at noe av det negativ de sa til Kristian aldri hadde blitt sagt hvis dette var program 4. Anonymkode: 3eeaa...c6c Og Carlisle synger surt som fy, men får allikevel bare godord 😠😠😠 Anonymkode: 665aa...6a7 2
missmcbeal Skrevet 7. desember 2018 #396 Skrevet 7. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stem stem stem på Kristian! Han har dommerne mot seg, til min store irritasjon, men han er veldig mye bedre enn Carlisle (som dommerne skryter opp i skyene uansett hvor dårligst synger). Jeg syns dommerne er urettferdige i sin voldsomme favorisering av Carlisle. Øystein fortjener stort sett skryten han får, men Kristian er undervurdert. Anonymkode: 665aa...6a7 Hva med at folk stemmer på de det har lyst på? Jeg synest Kristian er dørgende kjedelig. Jeg vil heller ha Carlisle og Øystein til finalen. Dommerene har favoritter ja, men det er ikke noe nytt, og ja det er ikke noe hyggelig for Kristian når de to andre blir rost opp i skyene. Men det betyr ikke at man skal stemme på Kristian fordi man synest synd på han og i protest, det blir for teit. Man bør stemme på de man liker og synest synger best. 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #397 Skrevet 7. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og Carlisle synger surt som fy, men får allikevel bare godord 😠😠😠 Anonymkode: 665aa...6a7 Ja, og tilbakemeldingene var "viktig å ta vare på stemmen så du er klar til finalen" lol. Hva med å gi tilbakemelding på at dette var surt og ikke så bra. Jeg håper Øystein og Kristian går til finalen. Liker stemmen til Carlisle, men de som fortjener finaleplass er de to andre. Anonymkode: 3eeaa...c6c 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #398 Skrevet 7. desember 2018 2 minutter siden, missmcbeal skrev: Hva med at folk stemmer på de det har lyst på? Jeg synest Kristian er dørgende kjedelig. Jeg vil heller ha Carlisle og Øystein til finalen. Dommerene har favoritter ja, men det er ikke noe nytt, og ja det er ikke noe hyggelig for Kristian når de to andre blir rost opp i skyene. Men det betyr ikke at man skal stemme på Kristian fordi man synest synd på han og i protest, det blir for teit. Man bør stemme på de man liker og synest synger best. Jeg har aldri skrevet at folk skal stemme på ham fordi de synes synd i ham, men fordi han er mye flinkere enn Carlisle! Anonymkode: 665aa...6a7 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #399 Skrevet 7. desember 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fy søren som de snakker Kristian ned og de to andre opp 😡 Anonymkode: 1374a...112 Det er jo ikke så rart. Kristian er jo flink, men dørgende kjedelig. Null karisma. Anonymkode: 052fa...aeb 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #400 Skrevet 7. desember 2018 Jeg ser kommentarer om det samme andre steder på nett også, at det skinner tydelig igjennom hvem dommerne vil ha i finalen. Anonymkode: 1374a...112 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå