AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #301 Del Skrevet 16. november 2018 Men, hvordan blir det nå neste gang? Ryker to personer neste gang? P.S. Er Carlisle homofil? Anonymkode: 43b84...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. november 2018 #302 Del Skrevet 16. november 2018 Først var jeg YES! Men så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #303 Del Skrevet 16. november 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men, hvordan blir det nå neste gang? Ryker to personer neste gang? P.S. Er Carlisle homofil? Anonymkode: 43b84...003 Ja, han snakket om det i en tidligere episode. At sangen hans skulle inspirere andre til å komme ut eller noe? Anonymkode: f5da8...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #304 Del Skrevet 16. november 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jan Fredrik er så j..... slitsom. Hadde seriøst, bokstavelig talt, gått på veggen hvis jeg hadde bodd med noen som Sikkert derfor han og Janne går fra hverandre og kommer sammen igjen hele tiden, hun må ha seg noen laaange pauser 😅 Anonymkode: 7b328...d9d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #305 Del Skrevet 16. november 2018 Hvem som gikk ut forresten? Anonymkode: 7b328...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #306 Del Skrevet 16. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem som gikk ut forresten? Anonymkode: 7b328...d9d Ingen Anonymkode: 57ad2...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #307 Del Skrevet 16. november 2018 Jeg tror vinneren er bestemt på forhånd. Stemmingen betyr null og nada. Kristian ble headhuntet, tipper han blir vinneren. Anonymkode: 57ad2...cb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 16. november 2018 #308 Del Skrevet 16. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror vinneren er bestemt på forhånd. Stemmingen betyr null og nada. Kristian ble headhuntet, tipper han blir vinneren. Anonymkode: 57ad2...cb4 Jeg er redd for det. Men om det skjer, så er det bare å boikotte Idol for resten av evigheten! Da er det ikke noen vits for håpefulle talenter å melde seg på heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 16. november 2018 #309 Del Skrevet 16. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror vinneren er bestemt på forhånd. Stemmingen betyr null og nada. Kristian ble headhuntet, tipper han blir vinneren. Anonymkode: 57ad2...cb4 Stemningen blir giret opp av egne folk i TV 2 som jobber med det under sendingene. Slik er det på mange TV-show i ulike kanaler som har publikum. Verken applaus, lysene som blir veivet rundt med publikummeres mobiler eller buing er tilfeldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #310 Del Skrevet 17. november 2018 Kristian er jo flink, men kjedelig og uten egenart. Passer ikke inn i konseptet i det hele tatt! De som er igjen som har litt særpreg og som kan pusses på og jobbes med i Idol-konseptet er Øystein og Vilde. Det er disse to som har størst mulighet også i utlandet. Historien viser at det sjelden er vinneren som blir vinneren! Så om Kristian vinner så blir nok å spille på små festivaler i Midt-Norge. Og på den lokale kroa. Anonymkode: 052fa...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #311 Del Skrevet 17. november 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror vinneren er bestemt på forhånd. Stemmingen betyr null og nada. Kristian ble headhuntet, tipper han blir vinneren. Anonymkode: 57ad2...cb4 Det tror jeg forøvrig om alle "stemme" programmene til TV2 inkl. bla Skal vi danse. Dessverre!! Anonymkode: dbc9c...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #312 Del Skrevet 17. november 2018 Ser på det nå, fikk det ikke med i går (skal det begynne kl. 19 fremover nå eller?) Dette er den dårligste opptrednen jeg har hørt av Carlisle. Anonymkode: 3eeaa...c6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #313 Del Skrevet 23. november 2018 Nu har det begynt.. terningkast 3 til Kristian. En kjedelig 3-er. Anonymkode: 3eeaa...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #314 Del Skrevet 23. november 2018 Nå fikk jeg en tåre i øyekroken. Anonymkode: 3eeaa...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #315 Del Skrevet 23. november 2018 Terningkast 5 til Casper bare fordi. Anonymkode: 3eeaa...c6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 23. november 2018 #316 Del Skrevet 23. november 2018 Beste Casper har gjort til nå føler jeg. Helt nydelig! Kristian skuffa. Han er egentlig min nestfavoritt, så ble overrasket over hvor dårlig han gjorde det i dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #317 Del Skrevet 23. november 2018 Hvem tror dere ryker i dag? Det er kanskje litt tidlig å tro noe om, for jeg tror nok sangprestasjonene har veldig mye å si nå mot slutten. Tenker Kristian eller Carlisle, jeg. Carlisle basert på at han ble stemt ut forrige gang og Kristian fordi jeg bare tror det. Muligens Vilde. Eeeeller.. så ryker vel Øystein rett etter de har brukt opp det å redde noen. Vi får sjå.. Anonymkode: 3eeaa...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #318 Del Skrevet 23. november 2018 Er Øystein trilling? Anonymkode: 3eeaa...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #319 Del Skrevet 23. november 2018 Nå var gamle Øystis tilbake. Fint dette da. Men litt boring sang. Anonymkode: 3eeaa...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #320 Del Skrevet 23. november 2018 Håper Carlisle ryker i kveld! Han burde gått ut forrige uke, jeg syns det var feil av dommerne å redde ham. Heia Øystein og Casper! Og Kristian, selv om han bommet litt i dag. Anonymkode: 665aa...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå