Gå til innhold

Idol 2018

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg får ikke sett på i dag, så jeg leser kommentarene her og terningkastene i avisene i steden. Enda godt, så jeg er forberedt på en middelmådig Øystein når jeg skal se det senere. Tipper Silje ikke ble truffet i hjertet i dag?

Anonymkode: 3eeaa...c6c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Carlisle er så oppskrytt 🙄  Silje som sitter der og gliser...

Anonymkode: bcde2...f53

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes Carlisle er så oppskrytt 🙄  Silje som sitter der og gliser...

Samme her. Fatter det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg syns Carliste og Kasper er oppskrytt,

Enig med deg, Casper har ikke kommet seg så langt basert på stemmen i hovedsak. Det har vært sjarm. Han er jo bare sååå søt! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Jeg forstår ikke alt det skryte Carliste får.

Jeg gav alle mine 3 gratis stemmer til Kristian.

Alle mine 3 gikk også til Kristian.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!! Ikke JAN FREDRIK 🤢 Tshawe og Jan Fredrik.. omfg 💩

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde faktisk dommerne kom til å redde Anders. Men de sparer vel den til Carlisle.

... Ikke at jeg klager. Mini- meg som hulket og gråt da Alejandro røk i 2005 heier på Casper i år :fnise:

Endret av NancyDrew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NancyDrew skrev:

Trodde faktisk dommerne kom til å redde Anders. Men de sparer vel den til Carlisle. 🙄

og eller Øystein.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

og eller Øystein.

Tror du det? Litt usikker der. Han har en så stor og særegen stemme som ikke passer helt til Idol sitt «pop» opplegg. Han har en alt for kraftfull stemme, i mine øyner burde han ikke vært på Idol engang. Han burde fått platekontrakt og manager på første audition.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NancyDrew skrev:

Tror du det? Litt usikker der. Han har en så stor og særegen stemme som ikke passer helt til Idol sitt «pop» opplegg. Han har en alt for kraftfull stemme, i mine øyner burde han ikke vært på Idol engang. Han burde fått platekontrakt og manager på første audition.

Jeg hadde blitt helt sjokkert hvis Øystein hadde blitt stemt ut og de ikke hadde reddet ham  ja. (Med mindre de vil redde ham fra den dårlige og ødeleggende Idol-kontrakten, de vet jo at han har en karriere foran seg om han skulle ryke ut av Idol... sannsynligvis en bedre enn som Idol-vinner.)

Er for øvrig enig med det du sier om at han ikke passer pop-opplegget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!! Ikke JAN FREDRIK 🤢 Tshawe og Jan Fredrik.. omfg 💩

Jeg hadde plakater av Karlsen på jenterommet da jeg var liten. Ler så jeg knapt får puste når jeg tenker på trynet hans som hang rett over senga mi. Altså... Aaaltså. :hoho:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
29 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg gav alle mine 3 gratis stemmer til Kristian.

Jeg gav mine til Vilde 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, NancyDrew skrev:

Jeg hadde plakater av Karlsen på jenterommet da jeg var liten. Ler så jeg knapt får puste når jeg tenker på trynet hans som hang rett over senga mi. Altså... Aaaltså. :hoho:

Ingen varige mén? :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen varige mén? :fnise:

Du ser jo brukernavnet mitt her, en plass har det nok trolig rablet litt :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/26/2018 at 8:53 PM, AnonymBruker said:

Kamilla skulle heller røket enn kino 

Anonymkode: d0d5e...f01

Jeg synes absolutt ikke at det var riktig person som røk ut i kveld. Samtidig tror jeg Anders er en av de få blant de som sang i kveld, som evner å opparbeide seg et nettverk innenfor musikkmiljøet. Han har pågangsmot og scenetekke. Jeg synes han minner meg litt om en fra en tidligere sesong (Jesper?). Synes for øvrig at Anders er bedre enn Jesper.

Samtidig savner jeg Zino i konkurransen. Selv om hun manglet scenetekke, så hadde hun en god sangstemme. 

Carlisle synger egentlig fint, men han glemte et ord eller to i dag + at han ikke synger fint i det nedre registeret. 

Jeg synes Vilde er oppskrytt. Savner høyere toner fra henne. Tror ikke hun har det som skal til for å være et idol med tanke på et eventuelt mediekjør.

Han blonde fjortisen som var blant de usikre i kveld, håper jeg ryker neste gang. Han har enda ikke funnet ut hvordan han skal "flørte" med kameraet. Savner mer profesjonelle slutter på hans opptredener fra han, at han ikke skal fnise av seg selv og så videre. Ta seg selv litt mer seriøst.

Anonymkode: 43b84...003

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...