AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #441 Skrevet 14. desember 2018 Kommer det enda flere sesonger av dette, etter denne sesongen? TV 2 er jo veldig kjent for sitt "gjenbruk" av TV-programmer, og kjører oft det samme opplegget i sesong etter sesong etter sesong etter sesong... Anonymkode: 4067d...22e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #442 Skrevet 15. desember 2018 Finale nå.. hvem tror dere vinner? Hvem håper dere vinner? Jeg håper Øystein, og vet ikke hvem jeg tror.. lurer på om kristian kan ta skikkelig innersvingen og stikke av med seieren, så typisk. Anonymkode: 3eeaa...c6c 1
vintage Skrevet 15. desember 2018 #444 Skrevet 15. desember 2018 Jeg liker Kristian best, så derfor håper jeg nesten at Øystein vinner. Da står Kristian mye friere. 4
Ginny Skrevet 15. desember 2018 #445 Skrevet 15. desember 2018 Jøss, dommerne liker Kristian i dag! Det er jo nytt og spennende 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #446 Skrevet 15. desember 2018 Dommerne prøvde jo å prate Kristian ut forrige gang, så det er gledelig å høre at de oppfører seg så langt 😊 Anonymkode: 1374a...112 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #447 Skrevet 15. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dommerne prøvde jo å prate Kristian ut forrige gang, så det er gledelig å høre at de oppfører seg så langt 😊 Anonymkode: 1374a...112 Ja, tenkte det samme! Bra de er oppriktige og ærlige nå, så får vi en ærlig vinner og. Anonymkode: 3eeaa...c6c 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #448 Skrevet 15. desember 2018 Denne type låter passer til Kristian Anonymkode: 3eeaa...c6c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #449 Skrevet 15. desember 2018 Men var det en anelse surt der? Anonymkode: 3eeaa...c6c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #450 Skrevet 15. desember 2018 Noen som vet om Kristian har kjæreste? ☺️ Anonymkode: e59c4...5e1
Memena Skrevet 15. desember 2018 #451 Skrevet 15. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men var det en anelse surt der? Anonymkode: 3eeaa...c6c For første gang hørte jeg et par sure toner fra Kristian ja ;( Men, sender stemmene mine på han likevel. Én gang får jeg tåle en sur tone fra han, de andre har hatt mange igjennom sesongen. 1
vintage Skrevet 15. desember 2018 #452 Skrevet 15. desember 2018 Kjenner at jeg ofte kjeder meg litt når Øystein opptrer. Det blir mye likt. 4
Soulless Skrevet 15. desember 2018 #453 Skrevet 15. desember 2018 Ugh, synes Kristian er noe av det dølleste jeg noen sinne har hørt. Han passer inn på det lokale vannhullet blant swingband og gjester i en alder av 50++ i countryboots. Kan ikke skjønne at han skulle appellere til noen andre enn dette, men da igjen er det stort sett det Norge består av (hele min slekt inkludert) 1
Ginny Skrevet 15. desember 2018 #454 Skrevet 15. desember 2018 (endret) Det kjipe her er at jeg tror ikke noen av dem vil passe i "Idolvinner-forma". Det er jo en grunn til at vinnerne har gjort det dårlig i årenes løp, sånn som jeg har forstått det så er det lite fokus på å utvikle seg som artist, men mer å få ut musikk fortest mulig i et format de tror vil selge. Øystein har en veldig spesiell stemme, som ikke vil funke i alle former for musikk, og kanskje minst i de standard popsangene som gjerne utgis. Kristian er nok mer fleksibel der, men leveringen hans er stort sett best når han får gjøre countrymusikk, og det passer heller ikke i "forma"... Hmm, Endret 15. desember 2018 av Ginny
vintage Skrevet 15. desember 2018 #455 Skrevet 15. desember 2018 Akkurat nå, Soulless skrev: Ugh, synes Kristian er noe av det dølleste jeg noen sinne har hørt. Han passer inn på det lokale vannhullet blant swingband og gjester i en alder av 50++ i countryboots. Kan ikke skjønne at han skulle appellere til noen andre enn dette, men da igjen er det stort sett det Norge består av (hele min slekt inkludert) Han er ikke «døllere» enn at han er i idol-finalen, da 😅 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #456 Skrevet 15. desember 2018 Akkurat nå, Ginny skrev: Det kjipe her er at jeg tror ikke noen av dem vil passe i "Idol-vinneren-forma". Det er jo en grunn til at vinnerne har gjort det dårlig i årenes løp, sånn som jeg har forstått det så er det lite fokus på å utvikle seg som artist, men mer å få ut musikk fortest mulig i et format de tror vil selge. Øystein har en veldig spesiell stemme, som ikke vil funke i alle former for musikk, og kanskje minst i de standard popsangene som gjerne utgis. Kristian er nok mer fleksibel der, men leveringen hans er stort sett best når han får gjøre countrymusikk, og det passer heller ikke i "forma"... Hmm, Enig, det verste som kan skje er at Øystein vinner og blir tvunget til å utgi typisk popmusikk. Anonymkode: 3eeaa...c6c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #457 Skrevet 15. desember 2018 Nå er det den nye sangen! Lurer på hvor forskjellige versjoner de har. Høres ut som en kjedelig sang Anonymkode: 3eeaa...c6c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #458 Skrevet 15. desember 2018 Herregud for en sang.. nå har vi hørt så mye variert og noe veldig bra musikk i ti uker og så ender det med en dårlig nylaga Idol-poplåt som tatt ut av en Vgs avslutning. Er dommerne så positive til Kristian fordi de ikke vil at Øystein skal ende opp som en glemt Idol-vinner? Det har snudd helt om, så mye at det virker falskt.. men kanskje det står i dommerkontrakten "må være dritpositive til begge finalistene uansett hva og hvem" Anonymkode: 3eeaa...c6c 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #459 Skrevet 15. desember 2018 Den siste sangen var den nye eller? Anonymkode: 3eeaa...c6c
Soulless Skrevet 15. desember 2018 #460 Skrevet 15. desember 2018 2 minutter siden, vintage skrev: Han er ikke «døllere» enn at han er i idol-finalen, da 😅 Som naturligvis kommer av grunnene jeg nevnte over. Mens øystein kunne nådd ut til hele verden, kan Kristian kaaanskje oppnå en fanbase i tjukkeste texas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå