AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Del Skrevet 28. august 2018 Syns det er så vanskelig når jeg skal plukke opp masker til hæl....og får det ikke helt til. Noen som har ei enkel forklaring til meg?:) Anonymkode: 043cc...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Absol Skrevet 28. august 2018 #2 Del Skrevet 28. august 2018 Nå jeg feller tar jeg alltid første maske rett over uten å strikke den. Da lages det en kant som er fin å ta opp masker fra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Del Skrevet 28. august 2018 Hei og takk for svar...ja har prøvd det,men likevel litt vanskelig å få det jamnt og uten hull. Hvor mange omg strikker du til hæl? Jeg har strikket 24 omganger,er det litt mye? Er nybegynner....så glad for svar:)) Anonymkode: 043cc...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #4 Del Skrevet 28. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei og takk for svar...ja har prøvd det,men likevel litt vanskelig å få det jamnt og uten hull. Hvor mange omg strikker du til hæl? Jeg har strikket 24 omganger,er det litt mye? Er nybegynner....så glad for svar:)) Anonymkode: 043cc...96c Det kommer an på hva slags garn og strikkefasthet du bruker Finnes både tynt og tykt sokkegarn. Dernest - hva slags hæl strikker du? Finnes flere ulike. Høres ut som du strikker hælflapp? Da pleier jeg å ha den ca 5,5 cm lang til meg selv som bruker str. 37-38. Ligger massevis av gode forklaringer på nett med bilder - og sikkert youtube-videoer også, lært mye strkketeknikker der Her er et par jeg titta på i starten - for vanlig hæl med hælflapp:http://petuniablogg.blogspot.com/2010/01/lr-strikke-sokker-med-petunia.htmlhttps://boerboelheidi.com/tag/haelstrikking/ Anonymkode: 406b6...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå