Gå til innhold

Er de med mikropenis dømt til evig sølibat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan det opereres?

Anonymkode: a2c2b...473

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penis penis penis penis penis penis penis penis penis penis

Anonymkode: c43c0...092

• Liker 10
Skrevet

Får de noe ut av penetrering uansett? Om dama ikke får noe ut av det så får vel ikke mannen heller?

Anonymkode: d7aca...58d

Skrevet

Man kan ha et fint sexliv uansett.

• Liker 1
Skrevet

Menn med liten penis har fremdeles prostata. Analsex ftw! :) 

• Liker 2
Skrevet

Lege, henvisning urolog, henvisning Rikshospitalet, operasjon, hjem, vente og strekke, etter mange uker er du klar. Lykke til.

Anonymkode: 7ddcf...261

Skrevet

Dem setter nok ofte begrensningen selv desverre, tørr ikke å være frempå og føler skam, ikke alle men noen.

Synes ikke det er noe man skal gjøre narr av eller fremheve så voldsomt, dette vil jeg tro gjør vondt for dem det gjelder.

Anonymkode: e6633...eb7

• Liker 2
Skrevet

Nei, men de må møte en partner som ser mennesket, ikke pikken.

• Liker 5
Skrevet

Ikke alle som er opptatt av sex. Kan være frivillig sølibat.

Anonymkode: d7aca...58d

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lege, henvisning urolog, henvisning Rikshospitalet, operasjon, hjem, vente og strekke, etter mange uker er du klar. Lykke til.

Morsomt. 

Anonymkode: aad0f...471

Skrevet

Hva er en mikropenis? Sånn reelt?

Anonymkode: 35142...bb0

Skrevet

Kg mikorpenis, eller medisinsk mikropenis ? 

• Liker 6
Skrevet

ja mulig dem er det?

Anonymkode: 2ae44...9a6

Skrevet

En mikropenis er en penis som er liten for alderen, men likevel velformet. Har man er penis som er kortere enn 7-8 cm i erigert tilstand, kalles det en mikropenis.

https://www.ung.no/oss/pubertet/206869.html

Lawan (27) er født med mikropenis: - Det har vært et helvete.

For 27-åringen har syndromet vært tabu og skambelagt.

– Det har påvirket med både psykisk og fysisk så lenge jeg kan huske. I større deler av livet har jeg vært deprimert og følt meg psykisk nede. Det verste var å ikke snakke med noen. Jeg skammet meg sånn og ville holde det hemmelig.

https://www.tv2.no/a/9050074/

Skrevet

Nå handler jo sex om veldig mye mer aktivitet enn bare ren penis-i-vagina puling - i hvert fall her i huset. Så - nei, ikke dømt til sølibat.

Men krever vel å komme over først egne sperrer, og heller utforske alt hva sex kan være. Dernest å finne en partner som er like avslappa og åpen. Så ja, er kanskje en lengre vei for endel? 

Anonymkode: 97699...1aa

• Liker 3
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Jeg vet om to som har mikro, som allikevel har gode sexliv. Det er mange ting som er viktigere enn størrelse når det gjelder sex. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Sphere skrev:

Nei, selvfølgelig ikke. Jeg vet om to som har mikro, som allikevel har gode sexliv. Det er mange ting som er viktigere enn størrelse når det gjelder sex. 

De er fornøyd. Bra. Og partnerne? Bra?

Skrevet

Jeg har en ex som hadde ca 5 cm, han er gift og har en liten sønn nå. Så tviler på at det ble sølibat på ham.

Anonymkode: e144a...f22

• Liker 2
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Kan det opereres?

Mange med gigapeniser tilfredsstiller aldri kvinnen seksuelt. Fokuser der heller. Det er ikke veldig vanskelig. Det finnes bøker, videoer...

Anonymkode: 50ee3...0b5

• Liker 1
Skrevet

Aldri si aldri. Du kan være heldig å treffe på en kvinne som er villig til å gi deg medlidenhetsex.

Anonymkode: 57173...8f1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...