Gå til innhold

Hvorfor slå av lyset under samtale?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpte en brukt iPhone 6 for 3 mnd siden, og den har begynt å «klikke» litt tror jeg. 

HVER gang jeg er i en samtale, kommer jeg bort i «lyd av»/«vent» knappen eller legger på. Ganske slitsomt når jeg snakker i en viktig samtale og jeg ikke alltid merker det selv. 

Noen som vet om hvordan jeg kan få av lyset under samtale? Eller må jeg belage meg på å kjøpe en ny tlf? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke justere sensitiviteten på skjermen? Har ikke hatt iPhone, men har kunnet redusere sensitiviteten på alle andre telefoner. 

Skrevet
10 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Kan du ikke justere sensitiviteten på skjermen? Har ikke hatt iPhone, men har kunnet redusere sensitiviteten på alle andre telefoner. 

Det har jeg ikke forsøkt. Takk for tipset, skal prøve det :)

• Liker 1
Skrevet

Den var avslått, så da er jeg like langt igjen ...

Skrevet

Ingen flere?

Skrevet

Bruk ørepropper eller handsfree

Anonymkode: 8d97e...b5a

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruk ørepropper eller handsfree

Anonymkode: 8d97e...b5a

Det er en mulighet, men hadde vært greit å få løst det også :)

Skrevet

Ene telefon min hadde også det problemet, var nær lydløsknappen med kinnet mens jeg snakket. Handsfree ble løsningen, ikke harr samme problem med nyere mobiler. Var samsung A3 2014 ish som hadde det problemrt.

Anonymkode: cdec8...779

• 2 uker senere...
Skrevet
På 29.8.2018 den 19.01, AnonymBruker skrev:

Ene telefon min hadde også det problemet, var nær lydløsknappen med kinnet mens jeg snakket. Handsfree ble løsningen, ikke harr samme problem med nyere mobiler. Var samsung A3 2014 ish som hadde det problemrt.

Anonymkode: cdec8...779

Samme her. Kommer alltid borti knappen med kinnet... Veldig irriterende! Får vel gå for handsfree da :)

Skrevet
På 27.8.2018 den 20.38, Absurdah skrev:

Kjøpte en brukt iPhone 6 for 3 mnd siden, og den har begynt å «klikke» litt tror jeg. 

HVER gang jeg er i en samtale, kommer jeg bort i «lyd av»/«vent» knappen eller legger på. Ganske slitsomt når jeg snakker i en viktig samtale og jeg ikke alltid merker det selv. 

Noen som vet om hvordan jeg kan få av lyset under samtale? Eller må jeg belage meg på å kjøpe en ny tlf? 

https://drfone.wondershare.com/iphone-problems/fix-your-iphone-proximity-sensor-by-yourself.html

Anonymkode: 53458...0e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...