AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Og som jeg ikke har "lov" til å forelske meg i. Det har vært leger, psykologer og lærere. Menn som har vist meg omsorg og oppmerksomhet. Nå er jeg forelsket i en mann som er 20 år eldre enn meg (jeg er 25). Det er han som følger meg opp i den kommunale psykiatritjenesten. Jeg forstår jo egentlig at det aldri kan bli oss og at jeg må ignorere disse følelsene. Men hvordan? Jeg ser han jo flere ganger i uka. Og han er så snill og varm mot meg. Samtidig litt streng, og har autoritet (noe jeg liker). Og så synes jeg han er kjekk. Jeg har aldri klart å forelske meg i noen på min egen alder. Nå går jeg bare rundt og tenker på denne mannen. Jeg ble så glad da han fortalte at han var ugift. Herregud hva er det med meg? Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Jeg har selvsagt ikke sagt noe som helst til han og jeg vet at det aller mest sannsynlig ikke er gjensidig. Men hvordan gi slipp? Anonymkode: 655b1...de0
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Her var det flere issues. Daddy issue er helt klart ett av de. Anonymkode: 7dd8d...c9c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå