DeLorean Skrevet 4. november 2018 #121 Skrevet 4. november 2018 21 timer siden, Peonjenta skrev: Skal se heredetary ikveld på canal digital. Gleder meg...noen som har sett den? Skal se den ikveld. Kan gi et referat! Ellers må jeg se Drag Me to Hell igjen snart. Genial film, frisk og original.
Drakan Skrevet 4. november 2018 #122 Skrevet 4. november 2018 Clown from outer space. Ikke les noe om den, bare se den. Om du aldri har sett den, er det verdt å bli sjokkert over noe som høres ut som noe som umulig kan være skummelt, helt til du ser sukkerspinn og paier.. tro meg. Klovner blir aldri det samme.
Million Skrevet 4. november 2018 Forfatter #123 Skrevet 4. november 2018 21 timer siden, Peonjenta skrev: Skal se heredetary ikveld på canal digital. Gleder meg...noen som har sett den? Jeg har sett den. Kjøpte den etter anbefaling i denne tråden. Se innlegg #102 i tråden. Jeg synes den var veldig bra til å begynne med, men på slutten svevde liksom hodeløse, blodige lik rundt....det tok liksom litt av og ble litt overdrevent. Virket litt meningsløst og ble litt rart for meg. Men sikkert mange som synes den er kjempebra likevel 🙂
Drakan Skrevet 4. november 2018 #124 Skrevet 4. november 2018 Devil (2010) (ikke nødvendigvis døds skummel, men ekstremt skummel) Hamerhead/sharkman (2005) (det er en menneske hybrid hai, og er noe av det skumleste jeg har sett i hai film verdenen når haien går ut av vann etter folk) O_O Shark in Venice (2008) (god film) Raptor Island (2004) (verdt å se) The creature below (2016) (ikke sett, men ser bra ut, monster horror) Rec (2007) (den spanske versjonen er brutal zombie film, ikke se den Amerikanske da den ikke er så skummel) Attack on the block (2011) (interessant tvist på alien invasjon, er ikke helt grøss, men anbefales likevel) Jeepers creeper (2002) (basert på sann historie, men overdreven til det ekstreme, ala morderen blir en form overnaturlig demon) Klassikere: Piranha 1 og 2 (originalene fra 1978 og 1981) (originalene får en firer hos meg, mens alle remakene får en toer) Dog soldier (2002) (veldig brutal og gory, kan gjøre mennesker kvalm da det er mye... brutalt) Primeval (2007) (mer som en dokumentar om Gustav, basert på ekte historier, og den spiser enda mennesker, litt overdrivelser) Pans labyrinth (2006) (vil si den er mer eventyr en horror, men er en veldig brutal fortelling) TrickNtreat (2007) (bare se den) Tremors 1,2 o 3 (1990, osv) (god monster film serie) Re animation (1985) (den er verdt å se hvis du aldri har skuet på denne før, handler om å bruke vitenskap til å bringe folk til live) Laget listen basert på filmer jeg forventer du ikke har sett. Har sett mange filmer, men husker ikke navnet på alle, så ikke alt jeg klarer å ramse opp her. 😕
Djungelvrål Skrevet 4. november 2018 #125 Skrevet 4. november 2018 4 timer siden, DeLorean skrev: Skal se den ikveld. Kan gi et referat! Ellers må jeg se Drag Me to Hell igjen snart. Genial film, frisk og original. Syns den var dårlig..... 1
DeLorean Skrevet 4. november 2018 #126 Skrevet 4. november 2018 2 timer siden, Peonjenta skrev: Syns den var dårlig..... Ja, mange synes Hereditary er dårlig også. Smaksak, mange liker ikke skrekk med humorelementer. Jeg liker ukonvensjonelle skrekkfilmer, Cabin in the Woods f.eks. Den overrasket veldig, elsket den. Kan også anbefale filmen Apostle på Netflix. Den var meget god.
Gjest Fvonk Skrevet 4. november 2018 #127 Skrevet 4. november 2018 Har du sett den franske filmen Ils (Them)? Jeg så den for sikkert 10 år siden og husker nesten ikke annet enn at jeg synes den var veldig ekkel-skummel. (Den handler om et par som blir terrorisert i sitt eget hjem.) Når jeg ser traileren nå så lurer jeg på om det er den som gir et feil inntrykk eller om jeg var mer lettskremt før. Vet ikke helt hvor du kan få tak i den, den lå ikke på CDON så jeg, men hvis du kommer over den vil jeg anbefale deg å se den.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #128 Skrevet 4. november 2018 Martyrs Dumplings Rosemary's baby Ondskapens hotell Hereditary Descent Eden's Lake Anonymkode: e2367...c80
Djungelvrål Skrevet 4. november 2018 #129 Skrevet 4. november 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eden's Lake Anonymkode: e2367...c80 Denne filmen var helt forjævlig, satte dype spor!! Kommer aldri til å glemme den. Fy faen!
fresia Skrevet 7. november 2018 #130 Skrevet 7. november 2018 Noen som har sett den nye Halloween-filmen? Jeg likte den veldig godt. Den første filmen var favorittfilmen min da jeg var 12 så blir litt nostalgisk av å se filmene. Jeg hadde ikke så høye forventninger til den nye filmen etter å ha sett traileren, men ble veldig positivt overraska
Million Skrevet 7. november 2018 Forfatter #131 Skrevet 7. november 2018 24 minutter siden, fresia skrev: Noen som har sett den nye Halloween-filmen? Jeg likte den veldig godt. Den første filmen var favorittfilmen min da jeg var 12 så blir litt nostalgisk av å se filmene. Jeg hadde ikke så høye forventninger til den nye filmen etter å ha sett traileren, men ble veldig positivt overraska Nei, men jeg har den under overvåking hos CDON, og kommer til å kjøpe den når den utgis på dvd/blu-ray. Jeg husker også godt Halloween filmen(e) fra min ungdom. Det var vel en av de aller første skrekkfilmene jeg så faktisk. Den, samt Fredag den 13. Da skrek jeg, men jeg husker det ikke. Bare hørte noen som skrek i stua og så meg rundt etterpå og spurte:"Hvem var det som skreik sånn?" "Det var du" svarte de andre og jeg trodde dem nesten ikke 🙂 Da var jeg vel tidlig i tenårene, tror jeg. 1
Jerry Lee Skrevet 7. november 2018 #132 Skrevet 7. november 2018 Kanskje ikke direkte skrekkfilmer, men The Girl Next Door og Martyrs er jævlige. Førstnevnte er en sann historie.
Chablis Skrevet 7. november 2018 #133 Skrevet 7. november 2018 The ring og alle andre japanske skrekkfilmer. (Se originalversjonen på japansk, "ikke tulleversjon fra Hollywood. At de snakker japansk blir du fort vant til)
Million Skrevet 7. november 2018 Forfatter #134 Skrevet 7. november 2018 (endret) Jeg trodde nesten jeg hadde fått the Babadook på soverommet mitt her natt til i går Jeg har en nattklokke på nattbordet som lyser litt sånn svakt i tallene, sånn at det faktisk er mulig å skimte noe i soverommet selv når det er mørkt. Veldig dunkelt altså, ganske mørkt likevel. Men jeg kan f.eks. skimte om hunden ligger rett nedenfor der jeg svinger beina ut av senga om jeg må opp om natten på do, så jeg kan passe på hvor jeg tråkker. For et par netter siden lå jeg altså i halvdøs, mulig jeg hadde sovnet og så våknet litt igjen. Gløttet på øya og stivnet... rett fremfor meg i mørket er det en svart skikkelse med hengende armer! Glippet et par ganger med øya og tenkte "Babadook!!!" før jeg fikk skjerpet synet litt og så/husket hva det var.... en svart skinnjakke og en mørk kjole som hang på kleshenger på en krok på den hvite døra! Den Babadook filmen var spooky altså....! 😛 Endret 7. november 2018 av Million 1
Wonders Skrevet 13. februar 2019 #135 Skrevet 13. februar 2019 (endret) Vet denne tråden er fra noen måneder tilbake, men man trenger ofte holde liv i de gode trådene. Her er min over 10 år lang tråd, 32 sider med diskusjon, på skrekk og grøsseanbefalinger; den inneholder ekstremt mye bra. Siden min trå ikke er i bruk på samme måte lenger, så jeg foreslår en film, overnaturlig, vet ikke om jeg orker å se hele. Netflix. Terrefied fra 2017, fra Argentina. Som alle andre språk, glemmer man lett, fordi det er norsk tekst. Endret 13. februar 2019 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå