Gå til innhold

Forslag til skrekkfilmer eller grøssere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

The witch! Både jeg og typen skreik av skremsel!

Anonymkode: 881b0...1b0

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 28.8.2018 den 20.52, kalkulator skrev:

The Grudge, undervurdert film. 

Helt enig. Glemte den. De skal lage remake foressten. Neste år. :) Lurer på om den er noe bra. 

Skrevet (endret)

Jeg takker så mye for alle forslag som har kommet i tråden. Jeg har en lang liste filmer på skrivebordet mitt nå, og har allerede kjøpt en bunke som jeg driver og ser gjennom for tiden.

Jeg har hørt at "The ring" skal være spesielt nifs, så jeg vet ikke helt om det er lurt å se den når jeg er helt alene hjemme i kveld...? 😮

Endret av Million
Skrevet
54 minutter siden, Million skrev:

Jeg takker så mye for alle forslag som har kommet i tråden. Jeg har en lang liste filmer på skrivebordet mitt nå, og har allerede kjøpt en bunke som jeg driver og ser gjennom for tiden.

Jeg har hørt at "The ring" skal være spesielt nifs, så jeg vet ikke helt om det er lurt å se den når jeg er helt alene hjemme i kveld...? 😮

The Ring var den første skrekkfilmen jeg så og jeg sov ikke uten dyna over hodet på flere år etterpå 😂

Vet ikke hva du har sett og hvilke tips som har kommet så bare skriver noen forslag:

Du burde også se en japansk film som heter Audition. Den er jævlig.

Sinister er skummel, mest på grunn av veldig bra lydeffekter og mørke rom. 

Jeg digget IT. Skummel og morsom!

The hills have eyes 1 og 2 (nyeste versjoner)

The grudge. Både japansk og amerikansk versjon.

Finner du den spanske filmen REC må du bestille den! Både 1 og 2. Det er laget en amerikansk remake av den som heter Quarantine, men den spanske filmen er definitivt best. Herregud så ekkel den er! 

Skriver mer senere om jeg kommer på flere

Anonymkode: fc1c9...c5d

• Liker 1
Skrevet

The thing

The Thing - the prequel. (tror det er det den heter) 

Skrevet
2 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

The thing

The Thing - the prequel. (tror det er det den heter) 

DRACULA. 😄
Ikke glem at The nun går på kino nå. Jeg så den. Den er god, men ikke like god som Conjuring filmene. Annabelle er også fantastiske filmer. 

• Liker 1
Skrevet

Så Anabelle creation på Netflix her om dagen. Kan anbefales!

Anonymkode: bfeaa...57b

Skrevet
På 28.9.2018 den 20.52, Million skrev:

Jeg skjønner ikke at The Ring skal være så skummel. Jeg er egentlig ganske lettskremt når det gjelder grøssere, men akkurat når det gjelder den hadde jeg ingen grøsserfølelse i kroppen i det hele tatt. Hva er det jeg ikke får med meg i den, tro?

Anonymkode: c535f...d5e

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at The Ring skal være så skummel. Jeg er egentlig ganske lettskremt når det gjelder grøssere, men akkurat når det gjelder den hadde jeg ingen grøsserfølelse i kroppen i det hele tatt. Hva er det jeg ikke får med meg i den, tro?

Å ja, det var noen i tråden her tror jeg, som skrev at den var det. Kanskje noen som er spesielt lettskremte da, som har skrevet det? Jeg har spart den til sist, fordi jeg tenkte at da er den vel ekstra nifs da. Kanskje jeg ser den alene likevel, hvis det er så at andre mener den ikke var grøsser i det hele tatt.

Takk for innspill! :- )

Skrevet

The Haunting ( 1963 )

Skrevet
2 timer siden, Million skrev:

Å ja, det var noen i tråden her tror jeg, som skrev at den var det. Kanskje noen som er spesielt lettskremte da, som har skrevet det? Jeg har spart den til sist, fordi jeg tenkte at da er den vel ekstra nifs da. Kanskje jeg ser den alene likevel, hvis det er så at andre mener den ikke var grøsser i det hele tatt.

Takk for innspill! :- )

Kommenter gjerne her når du har sett den - er litt spennende å høre hva du syns :)

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommenter gjerne her når du har sett den - er litt spennende å høre hva du syns :)

Det skal jeg gjøre 🙂

• Liker 1
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Syns Hush var nervepirrende 

Skrevet

Fant denne skrekkfilmkalenderen i en annen tråd :

• Liker 1
Skrevet

Martyrs

Anonymkode: 5875f...746

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 27.8.2018 den 23.08, Ella1 skrev:

The Orphanage er en av mine favoritter..

Takk, den står på lista. Skal kjøpe den siden.

Nå har jeg forøvrig sett noen av filmene som er foreslått i denne tråden, Conjuring 1-2 og The Ring blant annet. Jeg må ha blitt eldre og klokere og mere avslappet med årene (:fnise: ) for jeg så alle sammen alene i halvmørk stue, og det gikk helt fint. Ble ikke særlig redd eller satt ut. Skvatt et par ganger her og der ved bråe sceneskifter, men jeg ble ikke redd, og jeg gikk ut og luftet hunden i mørket etterpå uten å bli redd. Drømte ikke fælt om natta, ikke som jeg vet om iallfall 🙂 Jeg likte The Ring, den slutten gjorde at det garantert kommer en nr 2 av den :- ) Men jeg ble altså ikke særlig skremt av den da. Litt småskummel her og der, men det var alt. Var ikke direkte skremmende.

Har noen flere filmer igjen i en stabel på bordet, som jeg tenkte å se i morgen og kanskje lørdag. Blant annet "Annabelle" nr 1 og 2. 

Endret av Million
  • Liker 1
Skrevet
20 timer siden, Million skrev:

Takk, den står på lista. Skal kjøpe den siden.

Nå har jeg forøvrig sett noen av filmene som er foreslått i denne tråden, Conjuring 1-2 og The Ring blant annet. Jeg må ha blitt eldre og klokere og mere avslappet med årene (:fnise: ) for jeg så alle sammen alene i halvmørk stue, og det gikk helt fint. Ble ikke særlig redd eller satt ut. Skvatt et par ganger her og der ved bråe sceneskifter, men jeg ble ikke redd, og jeg gikk ut og luftet hunden i mørket etterpå uten å bli redd. Drømte ikke fælt om natta, ikke som jeg vet om iallfall 🙂 Jeg likte The Ring, den slutten gjorde at det garantert kommer en nr 2 av den :- ) Men jeg ble altså ikke særlig skremt av den da. Litt småskummel her og der, men det var alt. Var ikke direkte skremmende.

Har noen flere filmer igjen i en stabel på bordet, som jeg tenkte å se i morgen og kanskje lørdag. Blant annet "Annabelle" nr 1 og 2. 

Det finnes en Ring 2 og 3 faktisk. Nr 3 gikk på kino i sommer eller så er den rett rundt hjørnet :) 

• Liker 1
Gjest JeSuisLouise
Skrevet

Annabelle 2 syns jeg var utrolig skummel! Og The Strangers med Liv Tyler var også SYKT skummel 👻 Fikk ikke lyst å dra på noe hyttetur etter den, for å si det sånn.. 

Skrevet

Sinister

Anonymkode: d0d94...964

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, JeSuisLouise skrev:

Annabelle 2 syns jeg var utrolig skummel! Og The Strangers med Liv Tyler var også SYKT skummel 👻 Fikk ikke lyst å dra på noe hyttetur etter den, for å si det sånn.. 

Jeg så Annabelle 1 i går kveld, og den dokka var jamen stygg! Kan ikke skjønne at noen vil sette en så stygg dokke på hedersplassen i hylla, liksom. Men det er vel litt greia med filmen, at dokka skulle være så stygg og skummel som mulig.

Filmen var veldig bra, jeg ga fra meg et par små skrik underveis når jeg skvatt og sånn. Skal se Annabelle 2 snart, kanskje allerede i kveld.....😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...