AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Hei! lurer på om noen som har erfaring med å ha sterilisert seg her? Vurderer dette så lurer bla. på hvilke sprm legen kommer til å stille, hvordan inngrepet er og pris (hørt det varierer veldig) og evt komplikasjoner etterpå. Takk for svar Anonymkode: bb47b...748
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Legen stilte egentlig ingen spørsmål. Vi snakket bare litt. Han hadde også gjort det, hadde kun positive erfaringer. Inngrepet var veldig greit. Ikke ondt eller ubehagelig. Tok kanskje ca en time. Pluss litt venting før og etter. De første dagene var det litt ømt, men jeg gikk på jobb som vanlig. Hadde heller ikke noe problem med å sove. Jeg fikk noe smertestillende, men det brukte jeg bare den første kvelden. Etter en uke kjente jeg ingenting. Så måtte jeg ha et visst antall sædutløsninger, kona hjalp til med de, før jeg leverte inn en sædprøve. Når resultatet kom feiret vi prevensjons løs sex. Og det har vi gjort siden. Sexen har blitt mer spontan. Og vi har oftere sex. Så om du som jeg, har nok unger og overhodet ikke kan tenke deg flere, så skjønner jeg ikke hva du venter på. Anonymkode: 1f893...e3d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 Er du en mann som lurer eller er det hans kone som lurer på prosessen? Anonymkode: f61c1...3ed
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legen stilte egentlig ingen spørsmål. Vi snakket bare litt. Han hadde også gjort det, hadde kun positive erfaringer. Inngrepet var veldig greit. Ikke ondt eller ubehagelig. Tok kanskje ca en time. Pluss litt venting før og etter. De første dagene var det litt ømt, men jeg gikk på jobb som vanlig. Hadde heller ikke noe problem med å sove. Jeg fikk noe smertestillende, men det brukte jeg bare den første kvelden. Etter en uke kjente jeg ingenting. Så måtte jeg ha et visst antall sædutløsninger, kona hjalp til med de, før jeg leverte inn en sædprøve. Når resultatet kom feiret vi prevensjons løs sex. Og det har vi gjort siden. Sexen har blitt mer spontan. Og vi har oftere sex. Så om du som jeg, har nok unger og overhodet ikke kan tenke deg flere, så skjønner jeg ikke hva du venter på. Anonymkode: 1f893...e3d 1 time? Lokalbedøvelse, vente ti min til den virker, et lite snitt i hver av pungene og snipp med en laserpenn, hele greia tok max 20 min, et sting i hver balle. Dette var for 16 år siden. Skulle tro tiden gikk ned, ikke opp. Anonymkode: b2dec...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Trenger ikke rekvisisjon fra lege for steriliseing Anonymkode: 362aa...6fe
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #6 Skrevet 27. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du en mann som lurer eller er det hans kone som lurer på prosessen? Anonymkode: f61c1...3ed Jeg er en singel mann som lurer fordi jeg ønsker å vite litt om hvordan det er. ser på det hele som en "forsikring". Lurer på hvor mye legetimer man må ha, om man må oppgi grunn og selvfølgelig pris og mulighet for komplikasjoner. Anonymkode: bb47b...748
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #7 Skrevet 28. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en singel mann som lurer fordi jeg ønsker å vite litt om hvordan det er. ser på det hele som en "forsikring". Lurer på hvor mye legetimer man må ha, om man må oppgi grunn og selvfølgelig pris og mulighet for komplikasjoner. Anonymkode: bb47b...748 Trenger ingen legetime, men du må være over en viss alder, 25 + tror jeg, egenærklæring skjema må fylles ut, litt ømt i et døgn ellers helt greit, betalte 3500 for en halv times jobb ( 7-8 år siden) Anonymkode: 362aa...6fe
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #8 Skrevet 28. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger ingen legetime, men du må være over en viss alder, 25 + tror jeg, egenærklæring skjema må fylles ut, litt ømt i et døgn ellers helt greit, betalte 3500 for en halv times jobb ( 7-8 år siden) Anonymkode: 362aa...6fe Takk for svar TS Anonymkode: bb47b...748
Skiftenøkkel Skrevet 28. august 2018 #9 Skrevet 28. august 2018 Jeg lurer også på en ting angående dette og slenger meg på her; er det reversibelt?
FrodeF Skrevet 28. august 2018 #10 Skrevet 28. august 2018 4 minutter siden, Skiftenøkkel skrev: Jeg lurer også på en ting angående dette og slenger meg på her; er det reversibelt? Kjære deg.. Har du ikke tilgang til Google.no? Eller vil du heller stole på at tilfeldige folk her gir deg riktig svar?? Men joda. Det kan selvfølgelig reverseres.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #11 Skrevet 28. august 2018 11 timer siden, Skiftenøkkel skrev: Jeg lurer også på en ting angående dette og slenger meg på her; er det reversibelt? Det er reversibelt, men ingen garantier for at man kan få barn etterpå- på naturlig måte da. Anonymkode: 575fe...0cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå