Gå til innhold

Har du navlepiercing??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere jenter/kvinner som har navlepiercing. 

Det er en STOR risiko på å bli steril. Følte bare virkelig for å advare om det tilfelle noen ikke viste om det. Sjekk opp i det! 

Hadde veldig lyst på navlepiercing for noen år siden. Snakket med en dame som var sykepleier og noe mer(Husker ikke hva) og det var så mange knuste damer som hadde forsøkt å bli gravide som ikke ble det pga de hadde blitt steril av navlepiercing. 

Håper dette sprer seg så dere kan ta de ut eller la vær å ta slike. Jeg har så lyst på barn selv en dag og ville likt om jeg hadde blitt fortalt dette. Noen som har hørt om dette og opplevd dette? 

Anonymkode: 7cc3d...5c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om.

Anonymkode: c44dd...eca

• Liker 3
Skrevet

Nei. Feil informasjon bør ikke sprees videre. Man blir ikke steril av å lage hull i huden. Da er det pga bakterier som kan komme inn i blodet, å da gjelder det alt av piercinger, ikke kun navle. 

Jeg fikk fjernet en halvmeter hud og lagd ny navel, og ble gravid. Så det skulle jo vært umulig i følge ts sin logikk.

Anonymkode: 41133...90b

• Liker 1
Skrevet

Man blir ikke steril av en piercing. Det som kan skje er at man får en heftig infeksjon og/eller blodforgiftning. Men det er noe som kan skje uavhengig av hvordan man fikk et åpent sår

Anonymkode: 7db34...096

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til dere jenter/kvinner som har navlepiercing. 

Det er en STOR risiko på å bli steril. Følte bare virkelig for å advare om det tilfelle noen ikke viste om det. Sjekk opp i det! 

Hadde veldig lyst på navlepiercing for noen år siden. Snakket med en dame som var sykepleier og noe mer(Husker ikke hva) og det var så mange knuste damer som hadde forsøkt å bli gravide som ikke ble det pga de hadde blitt steril av navlepiercing. 

Håper dette sprer seg så dere kan ta de ut eller la vær å ta slike. Jeg har så lyst på barn selv en dag og ville likt om jeg hadde blitt fortalt dette. Noen som har hørt om dette og opplevd dette? 

Anonymkode: 7cc3d...5c7

Aldri hørt om. Dette er propaganda. Slutt å spre løgn. 

Anonymkode: 73f67...ada

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...