AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #21 Skrevet 28. august 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne godt tenkt meg å prøvd det samme. Kan hvem som helst få slikt av legen, eller er det kun ved spesielle tilfeller? Er det noen bieffekter? Anonymkode: dd938...e52 Gå til legen din eller ta kontakt med en sexolog. Er tenningsmønsteret ditt forstyrrende og ødeleggende for deg er det klart du får dette. For meg er det en befrielse og helt fantastisk å slippe dette behovet. Jeg har mitt fokus på de rette tingene Anonymkode: 9a2df...720
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #22 Skrevet 28. august 2018 Jeg er dame og tenker på sex konstant. Onanerer alt fra 1-5 ganger på egenhånd og har sex med samboer 1-4 ganger for dagen. Trodde dette var normalt... Anonymkode: cbfcb...b93
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #23 Skrevet 28. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame og tenker på sex konstant. Onanerer alt fra 1-5 ganger på egenhånd og har sex med samboer 1-4 ganger for dagen. Trodde dette var normalt... Anonymkode: cbfcb...b93 Dette handler ikke bare om at jeg onanerer mye, men fetisher som gjør at jeg setter min egen helse i risiko samt at jeg sier og gjør ting som er litt rart. Bruker også for mye tid på dette slik at det går utover hverdagslivet på en veldig negativ måte. Har du en fetish så ville du skjønt hva det i hvirkeligheten dreier seg om. Anonymkode: 9a2df...720
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå