Julia95 Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Hvor lagrer du bildene? Jeg får de ikke inn på macen, det står bare at de ikke finner noen bilder å importere. Sykt komplisert. Aller helst vil jeg ha alle bildene på en hard disk, men får det ikke til!! Hva gjør du?? Tips til meg? 1
Gjest HanenIFlokken Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Hvilken leverandør har du på telefonen? Jeg bruker skylagring som er gratis for telenorkunder Da kan jeg laste alt opp og så slette alle bilder på telefonen etterpå Skylagringen har jeg etterpå full tilgang til både via telefonen og pc.
Julia95 Skrevet 27. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2018 Iphone😓 som alltid har sine egne løsninger
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 Dropbox, Icloud, google. Får du noen feilmelding på macen? Hva skjer om du åpner bilder-appen på Mac, uten å ha telefonen koblet til? Anonymkode: 7c283...86e
Gjest HanenIFlokken Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 7 minutter siden, Julia95 skrev: Iphone😓 som alltid har sine egne løsninger Ikke hvilken telefon du har men abbonnementsleverandør. De aller fleste (Telenor, Netcom osv) tilbyr skylagring,og det er ofte gratis å bruke.
Julia95 Skrevet 27. august 2018 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dropbox, Icloud, google. Får du noen feilmelding på macen? Hva skjer om du åpner bilder-appen på Mac, uten å ha telefonen koblet til? Anonymkode: 7c283...86e Om jeg åpner kommer det opp de bildene jeg har lastet opp før. Men ikke de jeg ikke har fått lastet opp. Får ikke opp noe feilmelding
Julia95 Skrevet 27. august 2018 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2018 1 minutt siden, HanenIFlokken skrev: Ikke hvilken telefon du har men abbonnementsleverandør. De aller fleste (Telenor, Netcom osv) tilbyr skylagring,og det er ofte gratis å bruke. Har ice. Haha, ikke tro jeg er dum plis. Jeg burde lest det.
Gjest HanenIFlokken Skrevet 27. august 2018 #8 Skrevet 27. august 2018 3 minutter siden, Julia95 skrev: Har ice. Haha, ikke tro jeg er dum plis. Jeg burde lest det. Ser faktisk ikke ut som Ice har det i farten, men Google 'Google drive' eller 'dropbox' så er du på vei 😀
Julia95 Skrevet 27. august 2018 Forfatter #9 Skrevet 27. august 2018 Nå begynner faktisk bildene å komme inn på macen, etter å ha vært koblet på i over en time. MEN hvordan få bildene fra mac til harddisk?
Gjest HanenIFlokken Skrevet 27. august 2018 #10 Skrevet 27. august 2018 20 minutter siden, Julia95 skrev: Nå begynner faktisk bildene å komme inn på macen, etter å ha vært koblet på i over en time. MEN hvordan få bildene fra mac til harddisk? Er det en ekstern harddisk du mener? Du får jo også små minnepenn med uendelig boldekapasitet du kan bruke også
Julia95 Skrevet 27. august 2018 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2018 Akkurat nå, HanenIFlokken skrev: Er det en ekstern harddisk du mener? Du får jo også små minnepenn med uendelig boldekapasitet du kan bruke også Mener ekstern harddisk ja. Trenger svær kapasitet vertfall, men har en harddisk liggende.
Gjest HanenIFlokken Skrevet 27. august 2018 #12 Skrevet 27. august 2018 3 minutter siden, Julia95 skrev: Mener ekstern harddisk ja. Trenger svær kapasitet vertfall, men har en harddisk liggende. Åpne mappen på macen der bildene ligger og så markerer du alle bildene og trykk 'kopier' , og så åpner lager du en mappe på ekstern hardisk som du åpner og høyreklikker i og velger 'lim inn'
tdm900 Skrevet 27. august 2018 #13 Skrevet 27. august 2018 50 minutter siden, Julia95 skrev: Mener ekstern harddisk ja. Trenger svær kapasitet vertfall, men har en harddisk liggende. Kommer de opp iPhoto? I så fall så kopierer du med deg bildene over på den eksterne harddisken din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå