Gå til innhold

Hypnose-terapi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har veldig lyst til å prøve hypnose-terapi. Problemet er bare det at jeg vet ikke helt hva jeg "trenger" eller hva jeg "ønsker" annet enn at jeg vil komme mer i kontakt med meg selv og underbevisstheten min. (Er vanskelig å spørre om noe, når man ikke helt vet spørsmålet, men trenger et svar likevel.) Har følt meg litt delt de 3 siste årene, vært mye utslitt og nedstemt, uten at jeg har vært deprimert. Har følt at hodet og kroppen ikke har jobbet sammen så godt som de burde. Jeg føler at det ligger et slags underliggende problem, som jeg ikke helt klarer å ta tak i selv, uten at det trenger å være noe dramatisk. (tror ikke at jeg har blitt voldtatt som barn og fortrengt det feks.) Jeg føler rett og slett at jeg bare er litt i ubalanse. 

Når jeg hører folk går i hypnose-terapi er som det regel et spesifikt problem de ønsker å bli kvitt. slutte å røyke, bli kvitt angst/depresjon osv.

Kan jeg bestille time til en hypno-terapeut kun med ønske om å "komme meg videre i livet" på en måte? Jeg føler meg egentlig litt forvirret og vet ikke helt hva jeg vil, annet enn at jeg vil prøve hypnose-terapi. 

Noen tanker? Har noen prøvd?

Ønsker ikke unødvendige kommentarer om at hypnose er tull/svada osv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...