AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Noen som vet om det har vært noen nye oppdateringer i det siste?. Vet at man kan slå av aktiv nå på Messenger men man må også gjøre det inne på FB og alle steder du bruker FB/Messenger for at dette skal virke. Men de siste dagene er det kanskje halvparten av mine venner jeg ikke ser når sist har vært aktive, det står ingenting øverst i Messenger samtalene, kun på noen. Kun hvis de er aktiv nå, da står det aktiv nå, og noen min etterpå. Er det noe feil? Grunnen til at jeg har sjekket dette på mange venner er fordi broren min er ute og reiser nærmest jorden rundt, og han sa at skriv til meg når jeg er aktiv på Messenger eller når dere ser det ikke er så lenge siden jeg har vært på. Han må ha lyden på på tlf, så tenkte vi før han reiste at dette var en enkel regel å forholde seg til så han skulle slippe meldinger på natt eller når han er uten dekning. Men funker dårlig nå. Anonymkode: 180e3...995
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Dette opplever jeg også! Synes det er rart at så mange av vennene mine plutselig ikke har sist aktiv oppdatering 🤔 Opplever det samme - det står kun når de er på, og noen minutter etter dette - også Vipps så er det borte. Står ingenting om siste aktivitet. Det lille profilbildet forsvinner også gjerne med set samme. Betyr dette at de har skrudd av aktivitetsknappen? Anonymkode: 4733a...402
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå