AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har begynt å høre stemmer i hodet. Hver gang jeg sier noe høyt, så hører jeg en stemme inni hodet mitt som sier nøyaktig det samme som jeg sa. Stemmen sier ikke noe negativt, så jeg er ikke redd for den, men det er irriterende. Må legge til at jeg sliter med angst. Noen andre som har hørt stemmer før? Anonymkode: fb6cd...6e7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Gå til legen snarest du.. Anonymkode: 85d86...e6b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 Hvis den sier det samme som kommer ut munnen, så er det nok kun hjernen som alt tenker tanken før du sier den, eller likt. Sliter selv med hurtig tankegang, så jeg snakker og midt i en settning slutter jeg å snakke, fordi inni hode har jeg blitt ferdig.Så folk tror jeg er gal. Anonymkode: 14aa1...9ff
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 Bruker du medikamenter? Anonymkode: 6e870...16b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bruker du medikamenter? Anonymkode: 6e870...16b Niks, det gjør jeg ikke. Anonymkode: fb6cd...6e7
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 27. august 2018 #6 Skrevet 27. august 2018 Begynnende psykose? Har du opplevd dette før?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #7 Skrevet 27. august 2018 Ja, har opplevd det. Psykose, måtte få antipsykotika for å få det vekk. Det kan være psykose og/eller at du utvikler schizofreni (det siste er sannsynligvis bare aktuelt hvis du er veldig ung, de fleste som får det er rundt 20). Har du tatt rusmidler, sovet veldig lite i det siste eller vært i gjennom store påkjenninger og stress? Det kan utløse psykose selv om man i utgangspunktet er mentalt frisk. Å høre stemmer kan også ha andre årsaker, ulike forandringer i hjernen kan gjøre at man får sånne opplevelser (f.eks hjernesvulst, epilepsi). Du bør oppsøke lege. Anonymkode: fd8e7...f98
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #8 Skrevet 27. august 2018 Anbefaler at du går til legen jeg vet ikke om har vært psykotisk eller at jeg er bare merkelig Men snakker mye med meg selv spesielt når jeg kjøre bil. Da har jeg samtaler med mine venninner, kollega osv som jeg på en måte har en del argumenter å komme visst vi skulle havne oppi noe diskusjoner eller som vi har diskutert . Jeg er liksom ikke ferdig med diskusjon og hsr også behov å si det det jeg mener høyt ( men for meg selv i bilen 😂) så for min del så dreie det at bare forberede meg Anonymkode: 4753d...8df 1
Maestro Skrevet 27. august 2018 #9 Skrevet 27. august 2018 Jeg hadde det sånn, at alt jeg sa/andre sa, så ble det gjentatt inni hodet mitt. Tidligere så hørte jeg stemmer, folk jeg kjente som sa hvor udugelig jeg var. Og jeg er psykotisk. Gå til legen du😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå