AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #41 Skrevet 31. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hans jakke ble stjålet fra det utestedet han jobber. I jakka var husnøklene hans, og husnøklene mine. Vi bor ikke sammen. Han kjører til jobb, men bilen er regulert på meg. Nøklene til bilen ble da også borte. Jakka var i garderoben for ansatte. Ei jente som tidligere har jobbet der klarer å komme seg inn og stjeler jakken hans. Var lite gøy å stå uten bilen kl 0400 på morgenen. Anonymkode: 65d8c...086 Jakke. Husnøkler. Bilnøkler også. En jente i garedroben som stjeler. Anonymkode: d0a46...950
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #42 Skrevet 31. august 2018 Hun ringte han for en tid tilbake. Han drar for å møte henne,men sier det er en annen. Han nekter at de har kontakt Anonymkode: 65d8c...086
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #43 Skrevet 1. september 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Den gangen hun ringte så jeg bare nummeret, fant ut hvem det var på gule sider etterpå. Anonymkode: 65d8c...086 Du pugget altså nummeret, men klarer ikke å formulere deg på en måte andre forstår hva du skriver og mener? Anonymkode: 34429...72e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå