AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Lurer på hvilke størrelser som er der ute....uerfaren...🙈 Lengde og omkrets...? Anonymkode: e6403...60d
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #3 Skrevet 26. august 2018 Det finnes like mange forskjellige peniser som det finner par med bryster. Ca. Anonymkode: 46318...76c 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 7 timer siden, Ironically_me skrev: Ja, du er uerfaren! I alle fall på KG! Anonymkode: 5b1a5...87a 5
Ironically_me Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 (endret) Nå tenkte jeg å svare litt mer utfyllende på dette. Peniser kommer i en rekke farger og former - men så var det dette med størrelsen da. Det var visst det du lurte på... Størrelsen på penis er alt fra 'forsiktig klem og siste bussen hjem' via 'åh...' til 'åh...' (stigende toneleie) til 'whoaaa' . Omtrent slik er det! Videre vil ikke dette ha noe spesielt å si videre i livet ang hva du skulle oppleve av gleder og sorger... Endret 27. august 2018 av Ironically_me 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #7 Skrevet 28. august 2018 4 timer siden, orion42 skrev: Gjennomsnittet er nok ca 16-17 cm ! Ihvertfall 16-17 cm. Minus 1,5 mm per kg overvekt. Ender derfor på 14 5 cm sånn rent statistisk. Anonymkode: 81e75...25e
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #8 Skrevet 28. august 2018 Peniser finnes i alle størrelser og former, men snittet i Norge er på ca 13.5cm i lengde og 11.5cm i omkrets. Du finner selvsagt at de fleste enten er over eller under dette, men det er jo tross alt ikke penisen du vil bli sammen med, men heller mannen den sitter på Anonymkode: 84600...9dd 6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #9 Skrevet 28. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Peniser finnes i alle størrelser og former, men snittet i Norge er på ca 13.5cm i lengde og 11.5cm i omkrets. Du finner selvsagt at de fleste enten er over eller under dette, men det er jo tross alt ikke penisen du vil bli sammen med, men heller mannen den sitter på Anonymkode: 84600...9dd Henvisning til undersøkelse? Hvis du har henvisning har din uttalelse vekt. 13,5 cm og omkrets 11,5 cm høres ut som snitt slapp. Vi menn kjenner oss ikke igjen i tallene dine. En penis på 13,5 cm er ikke mer enn en håndsbredd der et penishode stikker ut. Selv ikke median størrelse er så lav. Konsekvensen av ditt tall ville gitt at definisjonen av micropenis er 6,75 cm. Det er faktisk 10% lavere en hva som legges til grunn for i medisinsk definisjon av micropenis. Nei, vis oss undersøkelsen, ikke noe annet teller. Nok tøys nå. Jeg mener at KG nå bør fjerne forsøk på innlegg som inneholder faktiske feil. KG kan ikke ha på seg det at de bidrar til spredning av uvitenskapelige påstander. Anonymkode: 81e75...25e
Isambard Skrevet 28. august 2018 #10 Skrevet 28. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Henvisning til undersøkelse? Hvis du har henvisning har din uttalelse vekt. 13,5 cm og omkrets 11,5 cm høres ut som snitt slapp. Vi menn kjenner oss ikke igjen i tallene dine. En penis på 13,5 cm er ikke mer enn en håndsbredd der et penishode stikker ut. Selv ikke median størrelse er så lav. Konsekvensen av ditt tall ville gitt at definisjonen av micropenis er 6,75 cm. Det er faktisk 10% lavere en hva som legges til grunn for i medisinsk definisjon av micropenis. Nei, vis oss undersøkelsen, ikke noe annet teller. Nok tøys nå. Jeg mener at KG nå bør fjerne forsøk på innlegg som inneholder faktiske feil. KG kan ikke ha på seg det at de bidrar til spredning av uvitenskapelige påstander. Anonymkode: 81e75...25e Vil du tro på det hvis noen legger ut en referanse til forskning? Er det riktig oppfattet? 5
Hr. Aktiv Skrevet 28. august 2018 #11 Skrevet 28. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Henvisning til undersøkelse? Hvis du har henvisning har din uttalelse vekt. 13,5 cm og omkrets 11,5 cm høres ut som snitt slapp. Vi menn kjenner oss ikke igjen i tallene dine. En penis på 13,5 cm er ikke mer enn en håndsbredd der et penishode stikker ut. Selv ikke median størrelse er så lav. Konsekvensen av ditt tall ville gitt at definisjonen av micropenis er 6,75 cm. Det er faktisk 10% lavere en hva som legges til grunn for i medisinsk definisjon av micropenis. Nei, vis oss undersøkelsen, ikke noe annet teller. Nok tøys nå. Jeg mener at KG nå bør fjerne forsøk på innlegg som inneholder faktiske feil. KG kan ikke ha på seg det at de bidrar til spredning av uvitenskapelige påstander. Anonymkode: 81e75...25e Det virker som du sitter med fasiten? Det er jo forsket på dette å de tallene som kommer frem er "lengde 13,5 cm og omkrets 11,5 cm". Ser ingen begrunnelse for dine tall. Troverdigheten din styrkes ytterligere ved å skrive under anonym bruker. 5
Sphere Skrevet 28. august 2018 #12 Skrevet 28. august 2018 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det virker som du sitter med fasiten? Det er jo forsket på dette å de tallene som kommer frem er "lengde 13,5 cm og omkrets 11,5 cm". Ser ingen begrunnelse for dine tall. Troverdigheten din styrkes ytterligere ved å skrive under anonym bruker. Peniskonspirasjonsfolket. Der har du gjeng. Men nå har jeg også sett en norsk undersøkelse med manuell måling som viste 14,34 cm. Selvrapportering har vist seg bortkastet, da menn gjerne skrur på seg ekstra cm. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #13 Skrevet 28. august 2018 Fortsatt ingen henvisninger. Konspirasjoner kan brukes begge veier. Motivet er dog ulikt. For oss andre vi vil ha vitenskapelige svar. Anonym eller ei, forskning gir svarene, ikke spekulasjoner, eller repetisjon "jeg har lest". Anonymkode: 81e75...25e 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #14 Skrevet 28. august 2018 15 cm er for meg en solid penis i lengde, tykkelse varierer jo. Man skal ikke mye over 15 før det blir au for meg, og heller ikke mye under 15 før det liksom blir litt for kort. 15 cm er mitt svar Anonymkode: 0d754...e19 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #15 Skrevet 28. august 2018 Kommer vel også an på hvordan man måler den, men om man måler fra oversiden og ut, 15 cm. Blir for meg feil at noen måler helt fra undersiden ved ballene. Anonymkode: 0d754...e19
orion42 Skrevet 28. august 2018 #16 Skrevet 28. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Henvisning til undersøkelse? Hvis du har henvisning har din uttalelse vekt. 13,5 cm og omkrets 11,5 cm høres ut som snitt slapp. Vi menn kjenner oss ikke igjen i tallene dine. En penis på 13,5 cm er ikke mer enn en håndsbredd der et penishode stikker ut. Selv ikke median størrelse er så lav. Konsekvensen av ditt tall ville gitt at definisjonen av micropenis er 6,75 cm. Det er faktisk 10% lavere en hva som legges til grunn for i medisinsk definisjon av micropenis. Nei, vis oss undersøkelsen, ikke noe annet teller. Nok tøys nå. Jeg mener at KG nå bør fjerne forsøk på innlegg som inneholder faktiske feil. KG kan ikke ha på seg det at de bidrar til spredning av uvitenskapelige påstander. Anonymkode: 81e75...25e Helt enig med deg .Skjønner at det er komfortabelt for de fleste at snittet er så lavt som mulig ,og det er vel nettopp det som er meningen med slike tulleundersøkelser som viser et så lavt snitt . https://www.tv2.no/a/9050074/ 12 cm er altså på grensen til mikropenis ....og 13.5 eller 14 er liksom snittet ??? ja jøss
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #17 Skrevet 28. august 2018 Jeg har en del erfaring, og mener at snittet ligger på rundt 16 cm. Litt mer om du er heldig. Anonymkode: 2ac30...a50 1
orion42 Skrevet 28. august 2018 #18 Skrevet 28. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: 15 cm er for meg en solid penis i lengde, tykkelse varierer jo. Man skal ikke mye over 15 før det blir au for meg, og heller ikke mye under 15 før det liksom blir litt for kort. 15 cm er mitt svar Anonymkode: 0d754...e19 hehe...ok ,15 cm er ditt svar ja ! De såkalte undersøkelsene er så useriøse og varierer så mye ,så en gjettekonkurranse er nok vel så bra
SlemUlv Skrevet 28. august 2018 #19 Skrevet 28. august 2018 40 minutter siden, orion42 skrev: Helt enig med deg .Skjønner at det er komfortabelt for de fleste at snittet er så lavt som mulig ,og det er vel nettopp det som er meningen med slike tulleundersøkelser som viser et så lavt snitt . https://www.tv2.no/a/9050074/ 12 cm er altså på grensen til mikropenis ....og 13.5 eller 14 er liksom snittet ??? ja jøss Sitat Sexolog Winther sier gjennomsnittet er veldig varierende, men at det ligger mellom 12-18 centimeter. Sitat – Det man kaller en mikropenis er en penis som er rundt 4 cm i slapp tilstand og under 7-8 cm i erigert tilstand Så at 12cm er på grensen, er jo bare tull... både her og på artikkelen 4
Kaktus79 Skrevet 28. august 2018 #20 Skrevet 28. august 2018 På 27.8.2018 den 0.25, AnonymBruker skrev: Lurer på hvilke størrelser som er der ute....uerfaren...🙈 Lengde og omkrets...? Anonymkode: e6403...60d Spiller det noen rolle hva som er der ute? Det endrer jo ikke noe på hva du har og svinge med uansett. Hva får man ut av og lese div undersøkelser? Blir den større av det? Nei ingenting endrer seg, men noe som gjør det er erfaring. Lær deg og bruke det du har istedet for og sammenligne deg med hva andre har. Det er ikke noen andre enn deg som skal tilfredsstille vedkommende du har sex med. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå