Gå til innhold

Taco i barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter ønske seg taco i sin barnebursdag. Har noen erfaringer med sånn mat? Er veldig lei pølser og pizza, så støtter henne i ønske. Er det mye ekstra jobb ? Hvor mye regner jeg i såfall til hver barn?

Anonymkode: 0b686...b0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min datter ønske seg taco i sin barnebursdag. Har noen erfaringer med sånn mat? Er veldig lei pølser og pizza, så støtter henne i ønske. Er det mye ekstra jobb ? Hvor mye regner jeg i såfall til hver barn?

Hun går i 1.klassr forresten

Gjest Stella Rose
Skrevet

Ser for meg masse søl, og jeg har ikke barn engang.

Skrevet

Oi det hørtes grisete ut 😳 ser for meg mais og gris overalt

Anonymkode: 1249e...dfe

Skrevet

Hadde jeg aldri orket. Halvparten av maten ender på bord og gulv. Lykke til med vasking.

Anonymkode: 85806...d12

Skrevet

Hvor gamle er barna da TS? Er de veldig små ser jeg for meg taco over hele huset 😂

Skrevet

Det spørs vel litt hvilken alder disse barna er i hvor mye gris det blir.

Anonymkode: 65ddf...465

Skrevet

Mye søl med taco. Min 1.klassing søler iallfall og ville satt pris på beskjed i forkant så hun ikke kommer i den fineste kjolen. Tacosaus er no herk å få vekk fra klær. 

Anonymkode: 06613...ca5

• Liker 1
Skrevet

Det er 6-åringer🤔

Skrevet

Gjorde det når datteren min var 8 år, noen likte det ikke, så det ble litt kaos sånn sett, fordi de ikke likte taco og var ikke vandt til det.

søl og slikt vasket jeg bare opp, og brukte alt i engangs så tok duken, og samlet den over når de var ferdig og kastet den i sort søppelsekk. Gulvet var bare å feie over fort og ta moppen. Tok sikkert 5min med rydding.

så problemet var nok bare at noen ikke likte taco, noen var vant til andre løsninger til taco enn oss osv. 

OG; de fikk i seg VELDIG lite mat, de hadde vært mye mer fornøyde med pølse eller pizza. 

Skrevet

Hva med å foreslå tacosnurrer eller noe heller? Er enig med de andre om at taco høres skikkelig grisete ut. Hadde nok laga det dersom det var et sterkt ønske, men hadde solgt inn tacopizza/tacosnurrer så godt jeg kunne først. 

• Liker 4
Skrevet

Har lagd noe lignende: Nacho-chips med en klatt kjøttsaus og ost på hver, gratinert i ovnen. Ingenting mer som må lages til ved bordet. Det var kjempesuksess og gikk unna i mengder!

Evt. vanlig taco, men bytt ut taco-skjell med pitabrød som deles i to, og fylles med diverse. Mye mindre styr og søl enn vanlig taco.

Anonymkode: f983b...864

• Liker 7
Skrevet

Hva med taco gryte i ovnen med nachos, rømme og ost??

Anonymkode: 2ef89...e91

• Liker 2
Skrevet

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er 6-åringer🤔

Da er det vel greit at de søler tenker nå jeg. 

Skrevet

Ville laget tacopizza. Som spises ved bordet. 

Anonymkode: 55905...702

Skrevet

Eventuelt...

Er det meldt fint vær, og har du hage?

Lån bord og stoler, og dekk opp på plenen. Da kan de søle så mye de vil. 

Ville gått for nacho chips, karbonadedeig med hjemmelaget tacokrydder, tomatsalsa (uten chili og hvitløk), mais og rømme. Enkelt og greit. 

Anonymkode: 55905...702

Skrevet

Min jente hadde taco i 10-års dagen. Det var veldig populært. 

Anonymkode: 19cc9...d40

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min jente hadde taco i 10-års dagen. Det var veldig populært. 

Anonymkode: 19cc9...d40

Hvor mye beregnet du pr barn? Mye å fikse på forhånd(tok mye tid). Vi skal ha der på skolen,men har tilgang på kjøkken 😀

Skrevet

Tacobaguetter,eller tacosnurrer som det blir sagt over her, kan jo være gode alternativer som gir mindre gris men som også slår an hos barna. 

• Liker 1
Skrevet

Tacopizza er mye enklere og mindre klin

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...