AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Hva skjer med at damer aldri skriver første melding? De kan gå inn på profilen din uttalige ganger men de vil ikke ta steget. Tenker de at de viser desperasjon hvis de gjør det? Og hvis mannen viser sin "desperasjon" ved å å starte med et "Hei" så er ikke det godt nok. Han må være kreativ, morsom og samtidig gi komplimenter. Det hun trenger å gjøre er bare å lene seg tilbake og bli underholdt og tilfredstilt med komplimenter... Hun som i utgangspunktet ikke turte å skrive "Hei" først. Nå har plutselig ballen forflyttet seg til mannen Anonymkode: 77c9d...034 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #2 Skrevet 26. august 2018 Møtte kjæresten/forloveden min på festival. Når jeg var hjemme og kjente at jeg fortsatt var interessert var det jeg som tok kontakt og skrev "hei, takk for ei fin helg". Han har innrømmet at han trolig ikke hadde turd å send meg meld annet enn ved en eventuell ny fest. Fordi han ikke viste hvor jeg sto. Så hadde ikke jeg sendt den 1. Meldingen, hadde vi nok ikke vært sammen nå. Så ikke ta alle under en kam da. Men regner med at den holdningen er det mange jenter som hviler seg på. Det var mye slik fra gammelt av. At guttene skulle ta kontakt først. Og da tenker vell mange jenter at det er enklest slik. Rett og slett egoistisk. Anonymkode: 8d81e...ff4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #3 Skrevet 26. august 2018 Grunnen til at jeg ikke sender den første meldingen er at de fleste gutter swiper høyre på 80% av alle profiler. Jeg kan ikke vite om gutten faktisk synes jeg er attraktiv, eller om han matchet med meg nærmest bare pga. jeg er jente. Så da venter jeg, og ser hvem som faktisk sender meg en melding.. Anonymkode: f4cca...a9e
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #4 Skrevet 26. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at jeg ikke sender den første meldingen er at de fleste gutter swiper høyre på 80% av alle profiler. Jeg kan ikke vite om gutten faktisk synes jeg er attraktiv, eller om han matchet med meg nærmest bare pga. jeg er jente. Så da venter jeg, og ser hvem som faktisk sender meg en melding.. Anonymkode: f4cca...a9e Enig. Har også opplevd flere ganger å sende melding til menn jeg matcher med UTEN å få svar tilbake. Anonymkode: 205eb...7cd
Snappa Skrevet 26. august 2018 #5 Skrevet 26. august 2018 Ha ha Tinder... Antagelig en gooood del som bare sveiper høyre for å se hvem som matcher. Har vel rundt 30.matcher liggende og har hatt en liten samtale med 5 av de. Resten svarte aldri eller bare er helt tyst. Hele vitsen er jo borte om man ikke tar kontakt eller svarer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå