Gå til innhold

Villa Frednes


Liselotte

Anbefalte innlegg

Den gamle bilen deres er veldig pen å se på.. Men, det ser ut som de voksne har seler på fremme, mens barna sitter løst baksetet. Det er sikkert normalt i eldre biler. Uansett, veldig utrygt på motorveien. Hadde nok heller valgt en av de andre bilene de eier, og kjørt trygt med bilstoler og seler, enn å kjøre kul bil. Tåler ikke en trøkk det karossoriet der😞

Endret av Liselotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes å se at det er magebelte bak i bilen? Tror nok de bruker de andre bilene de har til hverdags og kjører bare av og til med den gamle bilen.

En ting som irriterer meg litt er at de aldri markerer snapene med Sponset. Arbeidsklærne har de fått sponset og nå fikk de pensler fra Jordan. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2018 den 21.59, Tiramy skrev:

Jeg syntes å se at det er magebelte bak i bilen? Tror nok de bruker de andre bilene de har til hverdags og kjører bare av og til med den gamle bilen.

 Magebelte er uansett ikke godt nok. Barna er unge enda og burde nok hatt bilstoler begge to. 

 

Er vel dessuten et stykke til Kristiansand? Fikk helt vondt i magen av å se hvor dårlig sikret barna var i baksetet. Kul bil, men sikkerheten bør komme først. En ting er en tur i nærmiljøet med lave fartsgrenser, men på slike turer bør de i hvertfall kunne bruke biler med bedre sikkerhet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte på det samme med sikring i bil.

Følger de på snap og er imponert over alt de får til. Men i det siste har jeg irritert meg over at ingenting merkes som reklame. Er jo ganske tydelig at det er noe spons der.

Synes også barna blir for mye eksponert. De snapper jo absolutt alt! Greit nok å følge oppussingen så tett (minutt for minutt, bokstavelig talt), men synes det blir ubehagelig når barna vises så mye. En hel dag i dyreparken og det snappes konstant. Hun må jo ha mobilen fremme hele tiden. Hva med å legge bort telefonen og være tilstede?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest TyrkiskPepper

Følgt me henne en stund nå, tanken slo meg også hun må jo snappe ALt av barna sine hun der.
Hva med å bare vær der og få med seg de små tingene tenker nå jeg men...
Imponert over hva de har fått til, men lite tydlig spons ja for det må de vel ha fått vel?😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig flinke! Og det er interessant å følge med. Men det er flere ting som ikke er så bra... Eksponering av barna, dårlig sikring i bil, ingen reklamemerking, og litt vel mye akk og huff hvor mye jobb alt er. Å overta og renovere en gammel villa er mye jobb, men det skjønte de vel før de kjøpte den, eller? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TyrkiskPepper

Synes dagene hennes hos Mammabanden har vært OK å sett på hos ihvertfall, helt til jeg såg dette med bilen men 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...