Gå til innhold

Love Island - norsk versjon

Anbefalte innlegg

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri helt klart å se det ekte i Andrea. Fra jeg så henne på paradise hotel, har jeg følt at hun er falsk. At det hun sier og gjørt, har en baktanke. Eller at hun sier og gjør det hun gjør, fordi det er det som forventes av henne, uavhengi om det er for å gjøre noen glad eller sint. Sånn som Andrea prater og oppfører seg, er så falskt. Så det Andreas sa om at Andrea hadde sagt at de skulle fake seg til en finale, tror jeg er sant. Jeg har ikke troen på at hun kommer til å holde sammen med Morten. Morten er alt for bra for Andrea. Han fortjener noen som er ekte og ærlig. Ikke spiller på at de ikke klarer å åpne seg opp og vise følelser. 

Anonymkode: 3c5ef...b08

Hadde hun bare vært der for pengene så kunne hun jo valgt Marius eller Nichlas. Hun hadde vel heller ikke blitt så rørt at hun hadde grini flere ganger i løpet av oppholdet. Forstår ærlig talt ikke alt hate som Andrea får. Bare fordi hun oppfører seg, ikke krangler og tenker seg om før hun snakker så betyr ikke det at hun er falsk. 

Anonymkode: 35025...a84

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde hun bare vært der for pengene så kunne hun jo valgt Marius eller Nichlas. Hun hadde vel heller ikke blitt så rørt at hun hadde grini flere ganger i løpet av oppholdet. Forstår ærlig talt ikke alt hate som Andrea får. Bare fordi hun oppfører seg, ikke krangler og tenker seg om før hun snakker så betyr ikke det at hun er falsk. 

Jo det gjør det. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo det gjør det. 

Jo det gjør det? For du kjenner Andrea og vet med sikkerhet at hun er en falsk person? 

For meg virker det som du bare har bestemt deg for at du ikke skal like Andrea og at hun er en falsk person, du virker veldig gjennomsyret av avsky. 

Jeg hadde heller ikke noe godt inntrykk av Andrea etter PH. Synest hun virket barnslig, tafatt og litt falsk ja kanskje. I ettertid var jeg litt innom bloggen hennes og ble overrasket over hvor bra hun skrev og hvor koselig hun faktisk virker. Hun har også skrevet en del om hvor vanskelig dating har vært for henne og det å snakke om følelser. For meg er tydelig i ettertid at oppførselen hennes nok lett kan misforstås. F.eks. reagerte jeg hvordan hun var opp mot Petter i PH?, men forstår jo nå at hun har problem om å snakke med følelser og beskytter seg selv og heller trekker seg unna når ting begynner å bli seriøst. 

I Love Island synest jeg man virkelig har fått sett en mye bedre side av Andrea. Dess lenger under oppholdet og jo mer komfortabel hun har blitt med Morten, jo mer åpen, avslappet har hun blitt og hun har også begynt å snakke mer om følelser. Så det har skjedd en utvikling underveis og hun snakker jo faktisk mer om følelser på slutten, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du påstår at hun ikke gjør det? Som den andre over her skriver, måten hun ser på Morten på, smiler og griner er veldig tydelige tegn på at hun er forelsket og glad. Dersom hun faker alt dette, som du påstår, så burde hun få en Oscar i skuespillerferdigheter. Jeg forstår ærlig talt ikke heller hva du mener at hun kan gjøre annerledes egentlig.

Jeg synest også det er et godt poeng hvordan hun var med Niclas og Marius. Når hun ikke likte dem godt nok klarte hun heller ikke å være intim og la seg lengst mulig unna i sengen, så hun har nok en klar intimsone. Derfor er det litt rart spør du meg, at hun skulle fake all intimitet med Morten.

Uansett virker det som du har bestemt deg på at hun er falsk, og at ingenting kommer til å endre dette. Du er vel en av dem som kommer til å påstå at når de forsetter å være sammen i ettertid (og det gjør de nok!), så er hun kun sammen med han for bloggen? Så om de flytter sammen, blir forlovet så er vel det også bare for bloggen og tjene penger? For det er baksiden med å være en blogger, alt man gjør og skriver om blir mistenkeliggjort.

Det betyr jo veldig lite hva du mener egentlig, men om Andrea eller andre skulle lese dette så håper jeg hun skjønner at de fleste faktisk tror på henne og heier på henne og Morten. Jeg misunner og unner henne dette skikkelig, blir nesten smått sjalu når jeg ser hvor forelsket hun og Morten er og hvor glad de virker! Håper de nyter det og gleder meg til å se kjærligheten blomstre 👩‍❤️‍👨

• Liker 16
Gjest thejohan
Skrevet
24 minutter siden, missmcbeal skrev:

Jo det gjør det? For du kjenner Andrea og vet med sikkerhet at hun er en falsk person? 

For meg virker det som du bare har bestemt deg for at du ikke skal like Andrea og at hun er en falsk person, du virker veldig gjennomsyret av avsky. 

Jeg hadde heller ikke noe godt inntrykk av Andrea etter PH. Synest hun virket barnslig, tafatt og litt falsk ja kanskje. I ettertid var jeg litt innom bloggen hennes og ble overrasket over hvor bra hun skrev og hvor koselig hun faktisk virker. Hun har også skrevet en del om hvor vanskelig dating har vært for henne og det å snakke om følelser. For meg er tydelig i ettertid at oppførselen hennes nok lett kan misforstås. F.eks. reagerte jeg hvordan hun var opp mot Petter i PH?, men forstår jo nå at hun har problem om å snakke med følelser og beskytter seg selv og heller trekker seg unna når ting begynner å bli seriøst. 

I Love Island synest jeg man virkelig har fått sett en mye bedre side av Andrea. Dess lenger under oppholdet og jo mer komfortabel hun har blitt med Morten, jo mer åpen, avslappet har hun blitt og hun har også begynt å snakke mer om følelser. Så det har skjedd en utvikling underveis og hun snakker jo faktisk mer om følelser på slutten, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du påstår at hun ikke gjør det? Som den andre over her skriver, måten hun ser på Morten på, smiler og griner er veldig tydelige tegn på at hun er forelsket og glad. Dersom hun faker alt dette, som du påstår, så burde hun få en Oscar i skuespillerferdigheter. Jeg forstår ærlig talt ikke heller hva du mener at hun kan gjøre annerledes egentlig.

Jeg synest også det er et godt poeng hvordan hun var med Niclas og Marius. Når hun ikke likte dem godt nok klarte hun heller ikke å være intim og la seg lengst mulig unna i sengen, så hun har nok en klar intimsone. Derfor er det litt rart spør du meg, at hun skulle fake all intimitet med Morten.

Uansett virker det som du har bestemt deg på at hun er falsk, og at ingenting kommer til å endre dette. Du er vel en av dem som kommer til å påstå at når de forsetter å være sammen i ettertid (og det gjør de nok!), så er hun kun sammen med han for bloggen? Så om de flytter sammen, blir forlovet så er vel det også bare for bloggen og tjene penger? For det er baksiden med å være en blogger, alt man gjør og skriver om blir mistenkeliggjort.

Det betyr jo veldig lite hva du mener egentlig, men om Andrea eller andre skulle lese dette så håper jeg hun skjønner at de fleste faktisk tror på henne og heier på henne og Morten. Jeg misunner og unner henne dette skikkelig, blir nesten smått sjalu når jeg ser hvor forelsket hun og Morten er og hvor glad de virker! Håper de nyter det og gleder meg til å se kjærligheten blomstre 👩‍❤️‍👨

👏🏻

Skrevet

Jeg trur kanskje at Andrea blir sett på som falsk fordi hun snakker med en veldig høy tone og smiler veldig. Det kan fort virke litt falskt 🤔 

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, #Sunrise skrev:

Jeg trur kanskje at Andrea blir sett på som falsk fordi hun snakker med en veldig høy tone og smiler veldig. Det kan fort virke litt falskt 🤔 

Mulig det, men da tar de feil. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg håper det blir et oppfølgningsprogram om noen måneder, der vi får vite hvordan det har gått med deltagerne. Gjerne alle som har vært med, ikke bare de som kom til finaleuka.

Endret av Hulderen
  • Liker 9
Skrevet
48 minutter siden, Hulderen skrev:

Jeg håper det blir et oppfølgningsprogram om noen måneder, der vi får vite hvordan det har gått med deltagerne. Gjerne alle som har vært med, ikke bare de som kom til finaleuka.

Det er vel det de bruker SoMe til. Men helt klart flott forslag!! «Livet etter»-serie hadde vært så gøy!

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, Hulderen skrev:

ser for meg at det kommer på Viafree, noe alla paradise kollektivet 

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Er jeg den eneste som synes at flere av kommentarene fra kommentatoren som legges på episodene er ganske teite? Jeg ser jo grunnen til at de valgte å ha en kommentator da det til tider ikke skjer noe spennende i episodene, men jeg synes flere av forsøkene på å være morsom er dårlige og litt usmakelige.

Som flere andre har jeg også fått et bedre inntrykk av Andrea etter å tatt en titt på bloggen hennes, og etter at hun ble med på Love Island. Jeg tror at hun i utgangspunktet ble med for å holde seg relevant i blogg-gamet, samt få mulighet til å treffe en aktuell kjærestekandidat. Win-win situasjon for henne. Synes hun virker ganske oppegående. 

Jeg husker når jeg så sesongen hvor hun var med i ph, så var det først og fremst det at hun til tider snakket med barnestemme samt at ga et inntrykk av at hun var prippen som gjorde hun ble dårlig likt blant de mennene jeg hang rundt på den tiden.

Endret av Minesveiper
Skrevet

Jeg var en av de som ville at Christian og Ellinor skulle vinne. Men nå i ettertid er jeg kjempe glad for at Andrea og Morten vant. Deres forhold virker så genuin og ekte. Og måten hun blogger på, viser at hun er en veldig jordnær jente. 

Heier på dere Andrea og Morten.

Anonymkode: 08b46...2f0

Skrevet

Virker som om det kommer serie eller noe, Andre og Morten skal til Indonesia eller noe med Christian og Ellinor. Virker litt for tilfeldig om det ikke er sponset og evt skal filmes

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå skal Andrea og Morten bli samboere. Noen som vet hvordan det går med de andre parene?

Gjest thejohan
Skrevet
4 minutter siden, Hulderen skrev:

Nå skal Andrea og Morten bli samboere. Noen som vet hvordan det går med de andre parene?

Ingen sjokk at det kort tid etter programmet var over, var også forholdet til Bruna og Niklas over. Christian og Ellinor er fortsatt sammen, mens Martin og Anne Marthe har avslutta forholdet.

Skrevet
8 minutter siden, thejohan skrev:

Ingen sjokk at det kort tid etter programmet var over, var også forholdet til Bruna og Niklas over. Christian og Ellinor er fortsatt sammen, mens Martin og Anne Marthe har avslutta forholdet.

Takk for info! Hva med Silje og Andreas?

Gjest thejohan
Skrevet
17 minutter siden, Hulderen skrev:

Takk for info! Hva med Silje og Andreas?

Vet ikke om de er sammen, men de henger sammen etter som jeg har skjønt.

Skrevet
5 timer siden, thejohan skrev:

Fant nylig Christian på tinder, så tror ikke de er sammen. Silje og Andreas ser jeg ofte i Bergen. 

Anonymkode: 9501a...b73

• Liker 2
Skrevet

Christian og Ellinor har gått ut å sagt at de har gjort det slutt 😢

Andrea driver å lokker lesere med bilder av graviditetstester 😳

Skrevet

Når det er slutt både mellom Bruna og Nicklas og også mellom Ellinor og Cristian, så var det det riktige paret av de tre i finalen som vant. Håper det varer mellom Andrea og Morten.

• Liker 4
Skrevet

Andreas og Silje er med hverandre hver gang de har mulighet. Nå er de på vei til Tokyo for å feriere litt sammen 

Anonymkode: 23830...268

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...