Skilpadden Skrevet 4. oktober 2018 #1081 Del Skrevet 4. oktober 2018 1 minutt siden, alli634 said: Veldig fint å se! Kjente jeg ble litt misunnelig jeg 🙈 singel som jeg er .. 😅 Hahaha, føler den! Fikk litt vondt av Christian fordi han hadde jo planlagt å spørre Ellinor også. Og nå virker det som om alle ble inspirert av Morten. Men får mer og mer troen på M og A selv om jeg fortsatt heier på C og E😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1082 Del Skrevet 4. oktober 2018 Klarer faktisk ikke velge mellom de to finaleparene. Anonymkode: fda69...fb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1083 Del Skrevet 4. oktober 2018 Nå håper jeg Christian og Ellinor vinner. Morten tror jeg er veldig forelsket i Andrea, men føler Andrea er falsk og er der for pengene. Så min stemme går til C&E Anonymkode: 3c5ef...b08 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1084 Del Skrevet 4. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå håper jeg Christian og Ellinor vinner. Morten tror jeg er veldig forelsket i Andrea, men føler Andrea er falsk og er der for pengene. Så min stemme går til C&E Anonymkode: 3c5ef...b08 Hvorfor mener du det bare er Andrea som er der for pengene? Anonymkode: 0508a...143 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alli634 Skrevet 4. oktober 2018 #1085 Del Skrevet 4. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå håper jeg Christian og Ellinor vinner. Morten tror jeg er veldig forelsket i Andrea, men føler Andrea er falsk og er der for pengene. Så min stemme går til C&E Anonymkode: 3c5ef...b08 Jeg tror at hvis Andrea ville ha mye penger kunne hun spydd ut reklame på bloggen - trenger ikke delta i et realityprogram for muuuligens å vinne en pengepremie 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1086 Del Skrevet 4. oktober 2018 Jippi! Rette paret vant. Anonymkode: db33c...60f 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveisland' Skrevet 4. oktober 2018 #1087 Del Skrevet 4. oktober 2018 WOHOO! Gratulerer til Morten og Andrea. Håper på ny sesong 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1088 Del Skrevet 4. oktober 2018 Man så helt klart misnøyen i det andre paret, stakkars. Tror de trodde de var sikra premien. Anonymkode: 08b46...2f0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 4. oktober 2018 #1089 Del Skrevet 4. oktober 2018 Hurra for kjærligheten 👩❤️👨 Det var fortjent og det hadde ikke vært ufortjent om Ellinor og Cristian vant heller. Ble et par tårer i kveld ved talene. Nå er jeg skikkelig lettrørt da, men synest det var så masse kjærlighet. Og bra de delte pengene, noe annet hadde jeg ikke trodd. Nå har de jo en fin sum til EK til leilighet dersom de planlegger å flytte sammen i fremtiden og kjøpe noe sammen. Blir veldig spennende å følge med hvordan det går med para i tiden fremover. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1090 Del Skrevet 4. oktober 2018 Jeg stemte på begge! 😂 Stemte først på Morten og Andrea, men så følte jeg at Ellinor og Christian også fortjente å vinne, så jeg slettet appen, lastet den ned på nytt, og stemte på sistnevnte Anonymkode: b87a9...296 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pessimistisk Skrevet 4. oktober 2018 #1091 Del Skrevet 4. oktober 2018 Jeg rakk bare å se siste delen, altså når de kåret vinner. Er det verdt å se hele episoden? Det går ikke an å se den nå, men regner med de legger den ut om en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1092 Del Skrevet 4. oktober 2018 Er det bare jeg som synes den norske versjonen oser lavt budsjett TV? Håper de har litt flere midler til en eventuell ny sesong... finalen: hvem er «publikum»? Tipper produksjonen... hadde vært fin om de hadde flydd inn familien/venner.. det kunne de gjort i sammenheng med «møte» med familie som i virkeligheten var en skypesamtale.. og disse datene/utfluktene , som var på andre siden av husveggen? Anonymkode: b7953...2dd 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 4. oktober 2018 #1093 Del Skrevet 4. oktober 2018 Aw 🧡 herlig å bli både rørt og glad av å se på et tv-program. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 4. oktober 2018 #1094 Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som synes den norske versjonen oser lavt budsjett TV? Håper de har litt flere midler til en eventuell ny sesong... finalen: hvem er «publikum»? Tipper produksjonen... hadde vært fin om de hadde flydd inn familien/venner.. det kunne de gjort i sammenheng med «møte» med familie som i virkeligheten var en skypesamtale.. og disse datene/utfluktene , som var på andre siden av husveggen? Anonymkode: b7953...2dd Finalen var egentlig veldig pinlig å se på produksjonsmessig. Virker som det var en del problemer. Tone snakket også veldig fort og virket veldig stresset, sikkert veldig stramt program. Ikke så godt komponert. Synest alt gikk veldig fort jeg. Vanligvis i sånne program så tar det jo litt lenger tid før vinneren blir ropt opp, her gikk alt så steike fort (Sikkert på grunn av dårlig tid, men likevel). De kunne kuttet på noen av tingene og bygget opp spenningen mer synest jeg. Det var vel også to ganger Tone hvisket noe i mikrofonen til teamet som ikke alle skulle høre? Hørtes ut som hun sa income eller kamera eller noe Endret 4. oktober 2018 av missmcbeal 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1095 Del Skrevet 4. oktober 2018 Vedder på at både Andreas og Nicklas føles seg bra dum nå for å ha brukt utsagne til Andrea til å svekke henne, hørte å på storyen til Victoria der Arwin ropte at det var rigget når Victoria og Morten vant. Vet ikke om han tullet, men tror nokk det er en del som er bitter på at de vant. Anonymkode: c68cd...5c2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1096 Del Skrevet 4. oktober 2018 9 minutter siden, missmcbeal skrev: Finalen var egentlig veldig pinlig å se på produksjonsmessig. Virker som det var en del problemer. Tone snakket også veldig fort og virket veldig stresset, sikkert veldig stramt program. Ikke så godt komponert. Synest alt gikk veldig fort jeg. Vanligvis i sånne program så tar det jo litt lenger tid før vinneren blir ropt opp, her gikk alt så steike fort (Sikkert på grunn av dårlig tid, men likevel). De kunne kuttet på noen av tingene og bygget opp spenningen mer synest jeg. Det var vel også to ganger Tone hvisket noe i mikrofonen til teamet som ikke alle skulle høre? Hørtes ut som hun sa income eller kamera eller noe Ja, håper de har gode evalueringer i ettertid og gjør noe med det til neste gang! Anonymkode: b7953...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 4. oktober 2018 #1097 Del Skrevet 4. oktober 2018 Æsj fant ut av det for sent 😩 da fikk jeg ikke sett Love Island finalen, får bare holde meg unna alle steder til jeg får sett det😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveisland' Skrevet 4. oktober 2018 #1098 Del Skrevet 4. oktober 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vedder på at både Andreas og Nicklas føles seg bra dum nå for å ha brukt utsagne til Andrea til å svekke henne, hørte å på storyen til Victoria der Arwin ropte at det var rigget når Victoria og Morten vant. Vet ikke om han tullet, men tror nokk det er en del som er bitter på at de vant. Anonymkode: c68cd...5c2 Så det jeg også, sykt barnslig at de ikke kan glede seg på andres vegne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveisland' Skrevet 4. oktober 2018 #1099 Del Skrevet 4. oktober 2018 25 minutter siden, missmcbeal skrev: Finalen var egentlig veldig pinlig å se på produksjonsmessig. Virker som det var en del problemer. Tone snakket også veldig fort og virket veldig stresset, sikkert veldig stramt program. Ikke så godt komponert. Synest alt gikk veldig fort jeg. Vanligvis i sånne program så tar det jo litt lenger tid før vinneren blir ropt opp, her gikk alt så steike fort (Sikkert på grunn av dårlig tid, men likevel). De kunne kuttet på noen av tingene og bygget opp spenningen mer synest jeg. Det var vel også to ganger Tone hvisket noe i mikrofonen til teamet som ikke alle skulle høre? Hørtes ut som hun sa income eller kamera eller noe De kommer nok til å investere mer i neste sesong om det blir en, er vanskelig å få inn sponsorer og avtaler når man ikke vet markedsverdien på forhånd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1100 Del Skrevet 4. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor mener du det bare er Andrea som er der for pengene? Anonymkode: 0508a...143 Aldri helt klart å se det ekte i Andrea. Fra jeg så henne på paradise hotel, har jeg følt at hun er falsk. At det hun sier og gjørt, har en baktanke. Eller at hun sier og gjør det hun gjør, fordi det er det som forventes av henne, uavhengi om det er for å gjøre noen glad eller sint. Sånn som Andrea prater og oppfører seg, er så falskt. Så det Andreas sa om at Andrea hadde sagt at de skulle fake seg til en finale, tror jeg er sant. Jeg har ikke troen på at hun kommer til å holde sammen med Morten. Morten er alt for bra for Andrea. Han fortjener noen som er ekte og ærlig. Ikke spiller på at de ikke klarer å åpne seg opp og vise følelser. Anonymkode: 3c5ef...b08 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå