Gå til innhold

Love Island - norsk versjon

calium

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du er mange Andrea-blogglesere her? Fordi mange har trua på Andrea og Morten? Jeg har trua på dem og har ALDRI vært innom bloggen hennes. Synes du kommer med en meningsløs påstand. 

Anonymkode: a2f75...10d

Jeg har heller aldri lest Andrea sin blogg heller, hehe. Hadde faktisk ikke spesielt sansen for henne etter Paradise, men syns det ser ut som at hun har funnet kjærligheten nå på Love Island - er det ikke det man skal stemme for da?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må faktisk si meg enig i det Cristian sa om at Bruna ikke er så flink til å prate for seg stemmer. Etter at hun har fått mer tvtid så virker hun faktisk litt kort. Jeg trodde ikke det til å begynne med. Mulig det er klipt sånn. Ikke heldig for henne hvert fall. 

Jeg trodde ikke på Andrea til å begynne med, men det har snudd. Hun ser faktisk forelska ut. Hun har endret seg synes jeg. 

Cristian og Ellinor er jeg ambivalent til. Har aldri likt Cristian og synes alt gikk for fort. 

Stemmen min holder jeg hemmelig, men tror ingen av parene består over tid. 

Anonymkode: a2f75...10d

Hemmelig? Der du er anonym 😂

Anonymkode: 08b46...2f0

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange Andrea-blogglesere her, skjønner jeg. Det er mange som har sagt eller gjort ting man kan reagere på eller de har bedt om unnskyldning for. Og dere rakker ned på Cristian, men jeg synes manøveren Andrea gjorde mot Magnhild var verre. Hun stemte hjem hennes beste venninne, som akkurat hadde funnet sin drømmemann der inne. Jippi, så bra gjort... Jeg heier på Ellinor og Cristian, men kjenner ingen av dem, så bryr meg i grunn ikke om hvem som vinner.

Anonymkode: 68484...47b

Jeg stemmer ikke på Andrea for at hun har sin egen blogg. Jeg stemmer på Andrea for at jeg oppriktig mener at hun og Morten er forelska. Tidligere i sesongen stemte jeg på Ellinor og Christian. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fru sp skrev:

Får man sett finalen senere på dplay, eller må man se den direkte for å få sette?

Man kan sikkert se den på viafree etterpå også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, fru sp skrev:

Får man sett finalen senere på dplay, eller må man se den direkte for å få sette?

Regner med at du mener Viaplay. Ja, under fanen kanaler, så trykker du på TV3 :)

edit: leste for fort 😅

Endret av Adelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke se/høre når hun dama,  som er sammen med han sørlendingen, snakker. Hun snakker som et lite barn. Jeg spoler forbi alt hun sier. 

Anonymkode: da997...05a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, #Sunrise skrev:

Kommer ikke episoden live på Viaplay? 🤔

Var nettopp live, så får vi se det siste døgnet før de går live igjen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, A4. skrev:

Var nettopp live, så får vi se det siste døgnet før de går live igjen 😁

Jeg finner bare episode 1-35🤔 dagens episode skulle jo være 36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, #Sunrise skrev:

Jeg finner bare episode 1-35🤔 dagens episode skulle jo være 36

Jeg ser på live der nå, hvor kommer du om du trykker på linken jeg la ut høyere opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som følte på kleinheten da Morten spurte A om å bli hans kjæreste? Men det er første gangen jeg så at Andrea sin følelser er ekte. Smiler fra øre til øre!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, A4. skrev:

Jeg ser på live der nå, hvor kommer du om du trykker på linken jeg la ut høyere opp?

Da kommer jeg inn på viafree, men jeg vil se det på Viaplay. Skal jeg se på viafree så må jeg se det på tlf, det gidder jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, #Sunrise skrev:

Da kommer jeg inn på viafree, men jeg vil se det på Viaplay. Skal jeg se på viafree så må jeg se det på tlf, det gidder jeg ikke

Tror ikke det ligger på Viaplay siden det er direkte. Kommer nok når finalen er ferdig. :) 

Anonymkode: db33c...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tror ikke det ligger på Viaplay siden det er direkte. Kommer nok når finalen er ferdig. :) 

Jo, man må bare trykke på "KANALER" som står på den linja øverst

Anonymkode: 9bfcf...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser direkte fra viaplay nå. Gå på «kanaler»helt oppe så kommer det frem :)

Anonymkode: a4b07...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, man må bare trykke på "KANALER" som står på den linja øverst

Anonymkode: 9bfcf...341

Ja, det går såklart, kom ikke på det 😄 Da har jeg stemt. Blir moro å se hvem det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Herlig at bruna og nichlas røyk ut, synes ikke de har like stor sjanse for å klare seg utenfor villaen

I tillfelle ikke alle er like langt 😛

Endret av alli634
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Skilpadden skrev:

Er det bare jeg som følte på kleinheten da Morten spurte A om å bli hans kjæreste? Men det er første gangen jeg så at Andrea sin følelser er ekte. Smiler fra øre til øre!

Veldig fint å se! Kjente jeg ble litt misunnelig jeg 🙈 singel som jeg er .. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...