Gå til innhold

Love Island - norsk versjon

calium

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklas ser ikke forelsket ut. De to andre guttene nyter å kysse sine partnere. Mens nicklas gjør det bare for spillet. 

Anonymkode: 08b46...2f0

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeen. I appen står det «husk å stemme! Paret som får færrest stemmer ryker ut i kveldens finale».

Da er det ikke seerne som bestemmer mellom de to siste finaleparene da? Kanskje tidligere deltakere?

Anonymkode: b6911...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meeen. I appen står det «husk å stemme! Paret som får færrest stemmer ryker ut i kveldens finale».

Da er det ikke seerne som bestemmer mellom de to siste finaleparene da? Kanskje tidligere deltakere?

Anonymkode: b6911...e3d

Det stod vell også noe om at ny avstemning kommer under direktesending i kveld...? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thejohan
1 minutt siden, Meadow skrev:

Ellinor & Christian og Andrea & Morten stiller helt likt for meg, klarer ikke å velge. 

Jeg har stemt på Andrea og Morten, men om det er Ellinor og Christian som vinner, så gjør det ingenting! Fine alle fire! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å si en ting ang. bloggen til Andrea og at så mange har så sterke meninger at hun kun gjør dette for å promotere bloggen sin og tjener masse på det og derfor ikke fortjener pengepremien på grunn av det. Og at man heller skal gi det til noen som trenger det.

Synest hun skriver en fin og balansert blogg om ting som faktisk er interessant å lese, og føler hun er genuin og ikke selger seg lett sånn som en del andre bloggere gjør.

I et innlegg fra mai i år har hun blant annet svart på en videoblogg, med spørsmål om hvor mye hun tjener i gjennomsnitt hver måned. Der sier hun at det er veldig variabelt, men at hun i gjennomsnitt tjener ca. 5000 kr i måneden før skatt på bloggingen. Det er altså ikke særlig lukrativt. Hun jobber ved siden av selvfølgelig. Dette kommer nok veldig an på hva slags avtaler man gjør og hvordan man velger å selge o.s.v. Så hun tjener ikke mye på det, i tillegg legges det nok masse innsats ned i bloggen, så lønna er ikke akkurat spesielt god i forhold til timene hun bruker på bloggen.

Hun har heller ikke avansert noe særlig på topplisten etter at hun ble med på Love Island. Hun ligger på 10.plass nå har etter det jeg husker ligget mellom 10-20. plass før deltakelsen, hun har nå ca 6000 lesere daglig, noe som ikke er særlig mye.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nicklas ser ikke forelsket ut. De to andre guttene nyter å kysse sine partnere. Mens nicklas gjør det bare for spillet. 

Nicklas er bare forelsket i seg selv. Han har ingen planer fremover med Bruna, da må Bruna komme til han. Han er nok ikke villig til å ofre noe, type flytting/pendling/å bli kjent med Bruna venner. 

Anonymkode: 03780...33e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, jannicke_s skrev:

Er det så mye å bli kjent med da?

?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Kristian (som han er fremstilt i spillet, tror jeg hadde likt han veldig godt irl) og synes derfor ikke han fortjener å vinne. Andre her mente at Andrea var lur i spillet som sendte hjem Magnhild (lenge før hun gikk av skaftet). Mange mener at Niclas sverter Kristians navn, jeg mener det er berretiget. Noen mener Kristian ikke fortjener mer pes. 

Om spillerne hylles for å være utspekulerte og ikke tenke kjærlighet - ja - da kan jeg stemme basert på hvem jeg liker og ikke liker også, uten å reflektere over hvor genuin kjærlighet parene har. Love Island handler bare om kjærlighet på et overfladisk plan, pengepremien ødelegger for mye. 

Jeg liker Bruna best og stemmer derfor på henne og Niclas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det for mye og ikke så genuin når Christian og Ellinor inkluderte det å gifte seg og få barn under skuespillet.

Anonymkode: c68cd...5c2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns både Ellinor og Cristian, samt Morten og Andrea virker oppriktig forelsket, så heier på de 2 parene.

Stemte akkurat på Morten og Andrea, syns de er så søte sammen 💕

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig på følelsen at Andrea og Morten kommer til å vinne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må faktisk si meg enig i det Cristian sa om at Bruna ikke er så flink til å prate for seg stemmer. Etter at hun har fått mer tvtid så virker hun faktisk litt kort. Jeg trodde ikke det til å begynne med. Mulig det er klipt sånn. Ikke heldig for henne hvert fall. 

Jeg trodde ikke på Andrea til å begynne med, men det har snudd. Hun ser faktisk forelska ut. Hun har endret seg synes jeg. 

Cristian og Ellinor er jeg ambivalent til. Har aldri likt Cristian og synes alt gikk for fort. 

Stemmen min holder jeg hemmelig, men tror ingen av parene består over tid. 

Anonymkode: a2f75...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har veldig på følelsen at Andrea og Morten kommer til å vinne.

Samme her.

Anonymkode: db33c...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange Andrea-blogglesere her, skjønner jeg. Det er mange som har sagt eller gjort ting man kan reagere på eller de har bedt om unnskyldning for. Og dere rakker ned på Cristian, men jeg synes manøveren Andrea gjorde mot Magnhild var verre. Hun stemte hjem hennes beste venninne, som akkurat hadde funnet sin drømmemann der inne. Jippi, så bra gjort... Jeg heier på Ellinor og Cristian, men kjenner ingen av dem, så bryr meg i grunn ikke om hvem som vinner.

Anonymkode: 68484...47b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er mange Andrea-blogglesere her, skjønner jeg. Det er mange som har sagt eller gjort ting man kan reagere på eller de har bedt om unnskyldning for. Og dere rakker ned på Cristian, men jeg synes manøveren Andrea gjorde mot Magnhild var verre. Hun stemte hjem hennes beste venninne, som akkurat hadde funnet sin drømmemann der inne. Jippi, så bra gjort... Jeg heier på Ellinor og Cristian, men kjenner ingen av dem, så bryr meg i grunn ikke om hvem som vinner.

Andrea trodde også Martin var drømmemannen, selvfølgelig vil man ikke ha konkurranse når det er tilfellet at begge liker den samme...

Anonymkode: e3a9c...b07

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du er mange Andrea-blogglesere her? Fordi mange har trua på Andrea og Morten? Jeg har trua på dem og har ALDRI vært innom bloggen hennes. Synes du kommer med en meningsløs påstand. 

Anonymkode: a2f75...10d

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...