AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1001 Del Skrevet 2. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem jeg liker best? Morten og Silje, med Ellinor på tredjeplass. Hvem som fortjener minst å vinne/hvem som er mest opptatt av spillet basert på det jeg har sett? Andreas, Nicklas og Andrea. Hvem jeg har mest tro på kommer til å gifte seg en vakker dag? Definitivt Ellinor og Cristian. Nicklas snakker som om det viktigste der inne er a showe mest og være best likt, men dette handler ikke om det. Det handler om å finne kjærligheten, og der er jeg ikke i tvil om hvem jeg velger. Bergensk er ikke min favorittdialekt, men det er ikke det det handler om nå. E og C kunne mest om hverandre på quizen, og det er nok nettopp fordi de har størst interesse av å finne ut mer om hverandre. Disse folkene har vært innesperret med hverandre i mange uker, så jeg synes ikke det er rart at pengene blir et tema i finaleuka, men paret jeg er mest sikker på ikke har faket kjærligheten, er Ellinor og Cristian. Neste år håper jeg pengepremien fjernes til fordel for en mindre spennende gave, så man kan være mer sikre på at parene søker ekte kjærlighet, og ikke å fylle lommeboka. Anonymkode: 68484...47b Så enig alt du skriver, og spesielt det siste, konseptet bør endres til neste gang men jeg håper helt klart det blir mer Love Island for i motsetning til andre reality er dette faktisk koselig å se på og et lyd, alkohol og moral nivå som er velkommen Synes dog de kan spandere på litt mere budsjett i neste produksjon og ikke bare leie et hus og putte noe fargerikt billigpynt inn der og eneste utflukter er restauranten rundt hjørnet og én større aktivitet med gocart. Forslag til neste sesong kan være for eksempel dykking, båttur med middag på båten, hjelpe en frivillig organisasjon med hardt arbeid, par-spa, tandemsykkel i byen med museumsbesøk og sightseeing. Viser litt mer om hvordan deltakerne er i litt andre situasjoner, noe som er viktig for å se om man passer sammen som par. Anonymkode: de44d...39a 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 2. oktober 2018 #1002 Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg har ligget litt bakpå og måtte se de to siste episodene i dag for å hente meg inn, og guri så masse som har skjedd. På en måte synest jeg nesten det er bra at det er en pengepremie i spill nå, for det er virkelig nå jeg føler de sanne ansiktene kommer frem og det blir tydelig at flere av deltagerne har noen dårlige sider og tenker litt for mye på spillet, noe som partnere bør være litt oppmerksom på. Før jeg så de to episodene har jeg vært usikker på hvem som jeg synest bør vinne, men jeg synest det har blitt veldig oppklarende nå. Både Niclas, Christian og Andreas har vist veldig dårlige sider de siste episodene. Jeg synest Niclas virker barnslig og umoden, men synest hevngjerrigheten til Christian er verre. For ja, man kan ha egne meninger om hvem som er verdig og hvem man vil stemme på, men det var måten det var gjort på, i plenum som jeg reagerte på, og ved å si at alle andre par som forsatt var med, var verdig utenom Bruna og Niclas. Det var bare så ekkelt gjort. Bruna forsvarer Niclas litt for mye, og jeg får også følelsen av at hun er mer betatt enn han. Jeg synest Bruna virker som ei flott dame med bein i nasen, men som blir litt for blendet av forelskelsen. Uansett er Nicklas for umoden og barnslig og jeg tror ikke lenger at det forholdet kommer til å fungere i det lange løp lenger. Så det blir uansett ikke å stemme på dem. Andreas gidder jeg ikke å si så mye mer om, han har iallfall ikke vist noen bedre sider. Og ja, Silje, som jeg synest virka litt kjedelig i starten, er ei skikkelig søt og tøff jente med bein i nasa, og hun fortjener noe mye bedre enn han, som er alt for overfladisk. Det opplagte svaret for meg er Andrea og Morten. Jeg skjønner mange automatisk betviler Andrea sitt motiv etter det som har kommet frem, og det at hun er blogger, men for meg virker det som begge er ganske forelsket, og har kommet tettere på hverandre den siste tiden. Jeg har troa på dem. Morten er dessuten så herlig. Det blir så spennende å se hvordan ting utvikler seg etter det tar slutt, med alle par. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 2. oktober 2018 #1003 Del Skrevet 2. oktober 2018 2 minutter siden, missmcbeal skrev: Jeg har ligget litt bakpå og måtte se de to siste episodene i dag for å hente meg inn, og guri så masse som har skjedd. På en måte synest jeg nesten det er bra at det er en pengepremie i spill nå, for det er virkelig nå jeg føler de sanne ansiktene kommer frem og det blir tydelig at flere av deltagerne har noen dårlige sider og tenker litt for mye på spillet, noe som partnere bør være litt oppmerksom på. Før jeg så de to episodene har jeg vært usikker på hvem som jeg synest bør vinne, men jeg synest det har blitt veldig oppklarende nå. Både Niclas, Christian og Andreas har vist veldig dårlige sider de siste episodene. Jeg synest Niclas virker barnslig og umoden, men synest hevngjerrigheten til Christian er verre. For ja, man kan ha egne meninger om hvem som er verdig og hvem man vil stemme på, men det var måten det var gjort på, i plenum som jeg reagerte på, og ved å si at alle andre par som forsatt var med, var verdig utenom Bruna og Niclas. Det var bare så ekkelt gjort. Bruna forsvarer Niclas litt for mye, og jeg får også følelsen av at hun er mer betatt enn han. Jeg synest Bruna virker som ei flott dame med bein i nasen, men som blir litt for blendet av forelskelsen. Uansett er Nicklas for umoden og barnslig og jeg tror ikke lenger at det forholdet kommer til å fungere i det lange løp lenger. Så det blir uansett ikke å stemme på dem. Andreas gidder jeg ikke å si så mye mer om, han har iallfall ikke vist noen bedre sider. Og ja, Silje, som jeg synest virka litt kjedelig i starten, er ei skikkelig søt og tøff jente med bein i nasa, og hun fortjener noe mye bedre enn han, som er alt for overfladisk. Det opplagte svaret for meg er Andrea og Morten. Jeg skjønner mange automatisk betviler Andrea sitt motiv etter det som har kommet frem, og det at hun er blogger, men for meg virker det som begge er ganske forelsket, og har kommet tettere på hverandre den siste tiden. Jeg har troa på dem. Morten er dessuten så herlig. Det blir så spennende å se hvordan ting utvikler seg etter det tar slutt, med alle par. Tenk hvis Andrea dumper Morten uten noen bra forklaring når de kommer hjem? Hun ville mistet følgere og fått masse hets, tror helt ærlig ikke at hun spiller forelsket. Har sett mye av Andrea, og tror det ville vært ganske synlig om hun hadde spilt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1004 Del Skrevet 2. oktober 2018 3 minutter siden, Summ skrev: Tenk hvis Andrea dumper Morten uten noen bra forklaring når de kommer hjem? Hun ville mistet følgere og fått masse hets, tror helt ærlig ikke at hun spiller forelsket. Har sett mye av Andrea, og tror det ville vært ganske synlig om hun hadde spilt. Erfaringsmessig ser vi av andre kjente med fanbase at de ikke mister en eneste følger av sånt. Enten spiller hun på trustissues og får medlidenhet for at hun sliter følelsesmessig inni seg eller så spiller hun på at det var jo et spill og følgerne hennes vil hylle hun fordet. Jeg legger merke til hvordan hun i skam slår blikket vekk hver gang morten prøver å få en bekreftelse av hun, når han snakker om livet på utsiden sammen ser det ut som at hun tenker "Åhnei hva har jeg rota meg borti nååå..." og det var faktisk et poeng det der st hun var mer opptatt av edderkoppen enn morten på daten de hadde, en som er forelsket ville sett opp og beundret synet av sin partner i sola der han kledde av seg, eller i det minste viet han oppmerksomhet når de snakker sammen. Istedet sitter hun bare med et halvt øre og jatter med når han prøver å fp igang en samtale. Jeg har sansen for Morten som menneske men er ganske sikker på at andrea bare spiller og syntes ikke de fortjener å vinne . Anonymkode: de44d...39a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1005 Del Skrevet 2. oktober 2018 Eller, jaja kanskje de fortjener å vinne fordi jeg unner morten det men ellinor og cristian er jo åpenbart at er de eneste som virkelig er forelsket i hverandre der inne og har stor sjanse for å vare. Anonymkode: de44d...39a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 2. oktober 2018 #1006 Del Skrevet 2. oktober 2018 7 hours ago, CaramelDevil said: Ja, det er hva DU mener. Mens JEG mener noe annet😊 Han har et klysete utseende og en høylytt bergensdialekt. Og disse tingene liker ikke jeg. Og de dominerer. Han er en fyr jeg ser på TV, så kjenner ham ikke nok til å endre mening heller. Oisann, var ikke meningen å fornærme deg. Quotet deg fordi du var den siste som skrev det. Uttrykker jo bare hva jeg mener på lik linje som deg, du skal såklart få beholde dine egne meninger☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1007 Del Skrevet 2. oktober 2018 For meg virker det som at Ellinor og Christian er genuine. Ellinor virker jo kjempe forelsket og kan nok komme til og ødelegge litt for seg selv med at hun virker litt vel oppmerksomhetssyk. Anonymkode: 7f06f...516 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 2. oktober 2018 #1008 Del Skrevet 2. oktober 2018 Syns Andreas fikk litt formye ufortjent hat 😔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
binbonban Skrevet 2. oktober 2018 #1009 Del Skrevet 2. oktober 2018 Altså, Andrea har fått mye ufortjent hets bare fordi hun har en blogg. Aner meg litt at ingen av dere faktisk har gått inn og sett hva hun skriver om. Ja, det er litt rosablogging, men hun skriver på en mer utfyllende måte enn mange andre blogger. Og hun kunne nok hoppet på blogg-toget til martine lunde om hun virkelig ønsket å få mange følgere. Jeg har vært i Andrea sine sko, når man er usikker på hvordan man skal oppføre seg, dette er ukjent terreng for henne. Og uansett, må man dåne 24/7 av partneren sin om man er forelsket? Jeg synes hun har fått ufortjent mye hat i hot seat. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 2. oktober 2018 #1010 Del Skrevet 2. oktober 2018 Fler enn meg som mener dette er et enormt mye bedre program uten Magnhild og Victoria? De ødela skikkelig med å være dramaqueen, innta offerrolle, og å være oppmerksomhetsyke 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1011 Del Skrevet 2. oktober 2018 49 minutter siden, #Sunrise skrev: Syns Andreas fikk litt formye ufortjent hat 😔 Helt riktig. Vi vet ikke hva som er i hjertet hans selv om han virker overfladisk. Han er verken slem eller dum. Anonymkode: 08b46...2f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1012 Del Skrevet 2. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: For meg virker det som at Ellinor og Christian er genuine. Ellinor virker jo kjempe forelsket og kan nok komme til og ødelegge litt for seg selv med at hun virker litt vel oppmerksomhetssyk. Anonymkode: 7f06f...516 Hva baserer du på at hun er oppmerksomhetssyk? Anonymkode: 08b46...2f0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1013 Del Skrevet 2. oktober 2018 Selv om det virker som om Andrea mener noe med Morten, klarer jeg ikke å legge fra meg det hun sa til Andreas. Selv om hun ikke player Morten, så har hun på et eller annet nivå hatt en tanke om bevisst å oppføre seg slik at hun kunne vinne spillet, uavhengig av kjærlighet. Hun benektet ikke å ha sagt det til Andreas, men svarte at hun ikke husket det... Måten hun oppførte seg på mot Andreas i starten gjør også at jeg lurer litt. Jeg ønsker at vinnerne skal ha gått inn i spillet med et oppriktig ønske om å finne kjærlighet, heller enn med pengepremien som hovedmålet. Og Niclas’ og Bruna anser jeg ikke som en potensiell vinner med alt som har skjedd i det siste. Han virker ikke som om han bryr seg om henne i det hele tatt, noe vi også så når han snakket med kompisen. Så da er jeg fremdeles der at Cristian og Ellinor får min stemme. Anonymkode: 68484...47b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1014 Del Skrevet 2. oktober 2018 Fine Christian og Ellinor ❤️ Anonymkode: 03780...33e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 2. oktober 2018 #1015 Del Skrevet 2. oktober 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om det virker som om Andrea mener noe med Morten, klarer jeg ikke å legge fra meg det hun sa til Andreas. Selv om hun ikke player Morten, så har hun på et eller annet nivå hatt en tanke om bevisst å oppføre seg slik at hun kunne vinne spillet, uavhengig av kjærlighet. Hun benektet ikke å ha sagt det til Andreas, men svarte at hun ikke husket det... Måten hun oppførte seg på mot Andreas i starten gjør også at jeg lurer litt. Jeg ønsker at vinnerne skal ha gått inn i spillet med et oppriktig ønske om å finne kjærlighet, heller enn med pengepremien som hovedmålet. Og Niclas’ og Bruna anser jeg ikke som en potensiell vinner med alt som har skjedd i det siste. Han virker ikke som om han bryr seg om henne i det hele tatt, noe vi også så når han snakket med kompisen. Så da er jeg fremdeles der at Cristian og Ellinor får min stemme. Anonymkode: 68484...47b Hun sa det for godt over 6 uker siden, før programmet, i fylla. Andreas var jo tydeligvis like mye med på det siden de tydeligvis "pratet om det", hvorfor får ikke han like mye hets for det? For alt vi vet, kan det jo være han som begynte å snakke om det, ikke henne. Dessuten, har du aldri endret mening om noe? Det er faktisk lov å ombestemme seg Jeg har troa på Morten og Andrea faktisk, men tviler sterkt på at de klarer avstanden. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #1016 Del Skrevet 3. oktober 2018 3 timer siden, Summ skrev: Fler enn meg som mener dette er et enormt mye bedre program uten Magnhild og Victoria? Ja, syntes de fikk for mye tv tid på dølt og uinteressant(victoria) (hadde faktisk nesten glemt hun nå) og enspora (magnhild) innhold Anonymkode: de44d...39a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #1017 Del Skrevet 3. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om det virker som om Andrea mener noe med Morten, klarer jeg ikke å legge fra meg det hun sa til Andreas. Selv om hun ikke player Morten, så har hun på et eller annet nivå hatt en tanke om bevisst å oppføre seg slik at hun kunne vinne spillet, uavhengig av kjærlighet. Hun benektet ikke å ha sagt det til Andreas, men svarte at hun ikke husket det... Måten hun oppførte seg på mot Andreas i starten gjør også at jeg lurer litt. Jeg ønsker at vinnerne skal ha gått inn i spillet med et oppriktig ønske om å finne kjærlighet, heller enn med pengepremien som hovedmålet. Og Niclas’ og Bruna anser jeg ikke som en potensiell vinner med alt som har skjedd i det siste. Han virker ikke som om han bryr seg om henne i det hele tatt, noe vi også så når han snakket med kompisen. Så da er jeg fremdeles der at Cristian og Ellinor får min stemme. Anonymkode: 68484...47b hun kan jo ha sagt det på tull, "hvis vi ikke finner noen andre vi skal ikke holde sammen for å ta premien da " kan ha vært forsøk på å flørte Anonymkode: 35025...a84 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #1018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Det vil alltid være noe "tenk hvis at"...Hun vet at hun mister masse følgere om hun gjør det. Derfor vil hun nok ikke gjøre det Jeg håper selv at Andrea og Morten vinner! Jeg liker Morten bare bedre å bedre, en skikkelig snill å god mann. Han har vært den samme gjennom hele Love island å virker storm forelsket i Andrea. At det tok litt tid hos Andrea er vel lov det? Det viser jo faktisk bare en ærlighet. Jeg håper minst på Bruna og Niklas, klarer ikke helt han. Han er oppmerksomhetsyk, altfor høy på seg selv. Heia Andrea og Morten!! Anonymkode: 41b8f...81b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #1019 Del Skrevet 3. oktober 2018 8 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev: Hun sa det for godt over 6 uker siden, før programmet, i fylla. Andreas var jo tydeligvis like mye med på det siden de tydeligvis "pratet om det", hvorfor får ikke han like mye hets for det? For alt vi vet, kan det jo være han som begynte å snakke om det, ikke henne. Dessuten, har du aldri endret mening om noe? Det er faktisk lov å ombestemme seg Jeg har troa på Morten og Andrea faktisk, men tviler sterkt på at de klarer avstanden. Det er jo ikke slik at Andreas ikke har blitt påvirket av dette. Mange her inne mislikte hans oppførsel, og jeg tør påstå at det var medvirkende til at de røk ut før finalen. Jeg mener ikke at Andrea og Morten ikke kan funke, men har definitivt mest troen på Ellinor og Cristian. Og det er jo det dette handler om. Kan ikke stemme på Morten fordi jeg liker ham best, liksom... Anonymkode: 68484...47b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #1020 Del Skrevet 3. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke slik at Andreas ikke har blitt påvirket av dette. Mange her inne mislikte hans oppførsel, og jeg tør påstå at det var medvirkende til at de røk ut før finalen. Jeg mener ikke at Andrea og Morten ikke kan funke, men har definitivt mest troen på Ellinor og Cristian. Og det er jo det dette handler om. Kan ikke stemme på Morten fordi jeg liker ham best, liksom... Anonymkode: 68484...47b Det blir bare litt automatisk at man stemmer på de man liker best. Seerne ser som regel på personligheten når man velger ut hvem som burde vinne. Nå syntes jeg de to viser kjærlighet til hverandre også da. Ellinor og cristian også, så om de vinner, er det helt greit:) Anonymkode: 41b8f...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå