Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snakket med en tindermatch i går kveld. Avtalte å møtes i løpet av helga, dvs. han skrev: "Det bør vi prøve å få til 👍🏻". Jeg foreslo da søndag fordi "da kan jeg være fleksibel", hvorpå han svarte: "Det bør gå bra, gir tilbakemelding i morgen 👌🏻". 

Har ennå ikke hørt noe. Bør jeg da gi opp håpet, eller tenke at han ikke stresser med å gi tilbakemelding ettersom jeg forsåvidt stilte hele søndagen min til disposisjon? Er kvelden ennå ung? 

Anonymkode: f021b...5ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gitt opp. Orker ikke sånne folk som skal leke hard to get. Enten så vil man møtes eller så lar man være å svare sånn "kanskje det" og får prøve det... da er man ikke så interessert tenker jeg.

• Liker 7
Skrevet

Han skulle gi tilbakemelding i dag ? Klokken er straks 17, og det er lenge igjen av dagen ennå..😉😉  Gi han en liten sjanse vil jeg si.. Kan jo være han er opptatt med noe på dagtid 😊😊 

Anonymkode: 47228...1cc

• Liker 6
Skrevet

Trenger han en dag for å finne ut om han er ledig på søndag?

• Liker 7
Skrevet

Jeg sitter virkelig ikke å venter på folk skal gi lyd fra seg. Jeg hadde sendt en melding og spurt om dere skal treffes eller ikke. Ellers så lager du andre planer. 

Anonymkode: ab2bb...a34

• Liker 2
Skrevet

Hjelpe meg, så negative folk er. Det er masse igjen av dagen, kanskje han er opptatt, kanskje han allerede hadde en halvveis plan for søndagen (men prøver å endre på det for TS' skyld)... Det kan være mange (gode) grunner både for at han trenger ekstra tid på å bekrefte avtalen og at det ikke har skjedd ennå. 

Min erfaring med menn tilsier at han tenker at dere så å si har en avtale på søndag, og at du kan forholde deg til et mer konkret tidspunkt på "kort varsel". 

Det er masse igjen av lørdagen, du hører nok fra han i løpet av kvelden. Det har aldri kommet noe godt ut av å ta sorgene på forskudd uansett :)

Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvorfor han skal late som han vil møtes, hvis han egentlig ikke har lyst... Det er INGEN som helst logikk i at det er mindre sårende. 

Jeg la dessuten opp til at han kunne avvise meg ved å skrive: "Var det denne helgen vi avtalte å møtes, eller er det nå vi skal slutte å late som at det noen gang vil skje?" 

... og da sa han at vi måtte prøve å få det. Jeg la vel egentlig opp en matchball, gjorde jeg ikke? 

Skrevet (endret)

Fordi han VIL møte deg på søndag! (dersom han ikke finner noe bedre ila helga....) 

Move on.

Endret av Perle
  • Liker 3
Skrevet

Send han en melding og spør "fant du ut av det?" eller "passer det i morgen?". Er ikke verre enn det. Hvorfor bare anta at han ikke er interessert fordi han ikke har svart enda? Er du virkelig så tiltaksløs at du ikke gidder å sende ei melding engang? Ærlig talt

Anonymkode: 853cd...c4a

• Liker 3
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner bare ikke hvorfor han skal late som han vil møtes, hvis han egentlig ikke har lyst... Det er INGEN som helst logikk i at det er mindre sårende. 

Jeg la dessuten opp til at han kunne avvise meg ved å skrive: "Var det denne helgen vi avtalte å møtes, eller er det nå vi skal slutte å late som at det noen gang vil skje?" 

... og da sa han at vi måtte prøve å få det. Jeg la vel egentlig opp en matchball, gjorde jeg ikke? 

Det utsagnet ditt virket ikke så tiltrekkende akkurat, vel? Synes det virket som du gav uttrykk for at du var ikke så interessert og brydde deg egentlig ikke.

Du signaliserte at du egentlig ikke husket om det var denne helgen.

"eller er det nå vi skal slutte å late som at det noen gang vil skje?" Hva er det for noe å si? Så du har latet som før, du? Det er jo det du sier?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Send han en melding og spør "fant du ut av det?" eller "passer det i morgen?". Er ikke verre enn det. Hvorfor bare anta at han ikke er interessert fordi han ikke har svart enda? Er du virkelig så tiltaksløs at du ikke gidder å sende ei melding engang? Ærlig talt

Anonymkode: 853cd...c4a

Sendte en melding. Redd for å virke masete, men har jo ingenting å tape. Dessuten er det jo normal folkeskikk å forvente en respons når man får beskjed om det (selv om det er blitt mer akseptert å ghoste og å bare godta det). 

• Liker 4
Skrevet

Hørt noe?

Anonymkode: 24e2e...6d4

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig spesielt å skrive det. Et negativt utsagn, kan virke anklagende, som om du tror han later som han skal møte deg.  Jeg er redd for at du skjøt deg selv i foten der.

Anonymkode: 888c8...56b

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig spesielt å skrive det. Et negativt utsagn, kan virke anklagende, som om du tror han later som han skal møte deg.  Jeg er redd for at du skjøt deg selv i foten der.

Ok, jeg ser du har skrevet flere tråder om dette temaet. Og han har jo brukt lang tid, flere måneder, ja. Så kanskje det ikke var SÅ ille at du skrev det der likevel. Og jeg synes han burde gitt tilbakemelding for tidligere i dag. Fikk du noe svar på meldingen din nå? Han høres ut som en dust. Jeg synes ikke du skal stille deg så tilgjengelig for han. Han tror nok han har deg i sin hule hånd.

Skrevet

Beklager å måtte skuffe dere, men jeg hørte til slutt fra ham. Fikk en forklaring, fikk sagt i fra om min usikkerhet og vi skal møtes i dag. Moralen er: Ikle gi opp og ikke tenk det verste med én gang 🤗

Skrevet

Så flott. Håper du får en fin dag. Lykke til.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å måtte skuffe dere, men jeg hørte til slutt fra ham. Fikk en forklaring, fikk sagt i fra om min usikkerhet og vi skal møtes i dag. Moralen er: Ikle gi opp og ikke tenk det verste med én gang 🤗

Fortell oss hvordan det gikk da!

Anonymkode: 05f8d...7a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...