Gladgutten79 Skrevet 9. september 2018 #801 Del Skrevet 9. september 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går rykter om noe her, men det blir slettet. Så ja noe er det. Men nå var jo hun på et arrangement til kl 16 på ettermiddagen. Hun fikk vite det veldig sent. Vet ikke om det var ute i nyhetene da? De hadde ikke internett så det kom ikke på dagsrevyen før kl. 18.30? Nå husker jeg ikke når de viste det på nyhetene først. Siden moren var ute så visste ikke hun noe. Faren satt på båt og han leste det nok på nyhetene via tekst tv at det var skjedd et drap på Karmøy. Han prøvde ringe hjem men ingen tok den. Så ringte han til fetterens hus og nærmest tvang det ut av han. Dette sier de i programmet. Faren kom så hjem dagen etterpå. Noen som vet om de fikk se B i kisten? Anonymkode: 48a71...158 Synes det er litt mye spekulasjon på hvorfor birgittes mor og ditt å datt, di hadde nok tillit til henne mtp hvilket miljø hun vandret og kjente nok til at hennes venner og at de ikke var noe tull med. Som enebarn hadde hun nok hele kjelleren for seg selv, hun sto jo selv på terskelen til voksenlivet å ville nok være selvstendig, å det respekterte muligens nok foreldrene hennes I en alder av 16 flyttet jeg som mange andre bort for å bo på hybel pga skole, var ofte sene kvelder og var ikke i kontakt med foreldre mer enn et par ganger i uka, blir jo litt på samme måte. Men jeg vil jo tro at hennes mor, har mang en gang tenkt , hvorfor sjekket jeg ikke ? Hvorfor var jeg ikke hjemme å svarte da hun ringte hjem osv. Hun var gjerne borti døra hos en nabo ? Ute et kjapt ærend ? Blir for dumt at folk skal spekulere i hvorfor hun var så fraværende akkurat da 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #802 Del Skrevet 9. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du vite om de har sett liket av Birgitte? Anonymkode: 33da5...566 Nei jeg bare lurte. Er jo de som vil se med egne øyne at det er sant. Nå har jeg hørt podcasten Uløst. Trist familiene ikke kan snakke sammen. Foreldrene tror det er fetteren til det motsatte er bevist. De bare gikk videre i livet og snakket ikke med noen om det. Tror det er tøffere slik. Å bare legge lokk på. Å snakke og være åpen hjelper jo mange. De jobber og livet gikk videre. Mens faren til fetteren igjen både gråter og forteller hvor hardt alt har vært. De bor side ved side, men møtes aldri. Måtte de en dag få et svar hva som skjedde. Anonymkode: 48a71...158 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #803 Del Skrevet 9. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg bare lurte. Er jo de som vil se med egne øyne at det er sant. Nå har jeg hørt podcasten Uløst. Trist familiene ikke kan snakke sammen. Foreldrene tror det er fetteren til det motsatte er bevist. De bare gikk videre i livet og snakket ikke med noen om det. Tror det er tøffere slik. Å bare legge lokk på. Å snakke og være åpen hjelper jo mange. De jobber og livet gikk videre. Mens faren til fetteren igjen både gråter og forteller hvor hardt alt har vært. De bor side ved side, men møtes aldri. Måtte de en dag få et svar hva som skjedde. Anonymkode: 48a71...158 Hvor kan man høre podcasten?:) Anonymkode: f2042...a84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #804 Del Skrevet 9. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kan man høre podcasten?:) Anonymkode: f2042...a84 Vg.no Last ned i play. Meget intressant å høre på. Anonymkode: 48a71...158 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #805 Del Skrevet 9. september 2018 Er det flere klarsynte som har sett på saken ? Anonymkode: 48a71...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #806 Del Skrevet 10. september 2018 On 9/9/2018 at 1:35 PM, Viljaa said: Hun ble jo også funnet med buksene nede og rifter i skjeden. Det kan jo ha vært et forsøk på å dekke over en ulykke Jeg har fundert litt på om dette kunne være et forsøk på å rette mistanken over på det motsatte kjønn av gjerningspersonens. Bruken av den overdrevent store og tunge steinen havner også innenfor denne teorien. Anonymkode: d9c80...5c1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 10. september 2018 #807 Del Skrevet 10. september 2018 På 9.9.2018 den 0.37, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke sannsynlig at en politimann hadde noe med dette å gjøre eller? Jo, for all del sabotasje av etterforskningen/tukling med bevis og alt det der.... men hvorfor skulle Birgitte og han vært sammen på stedet hun ble drept? Anonymkode: e279b...ce6 Men det spørsmålet kan jo stilles om alle mistenkte... Og svarene kan være at hun haiket med ham, han fulgte etter henne, sto og ventet etc. Kanskje de kjente hverandre, kanskje ikke. Blir jo det samme uansett hvem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. september 2018 #808 Del Skrevet 10. september 2018 Tråden er ryddet for ryktespredning. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #809 Del Skrevet 10. september 2018 Kunne Lilli Bendriss sett på saken? Anonymkode: 48a71...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #810 Del Skrevet 10. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne Lilli Bendriss sett på saken? Anonymkode: 48a71...158 det er vel en grunn til at hun ikke har det... fordi hun ikke kan se noe som helst. hun lager bare historier som passer i gamle hus. Anonymkode: 412ba...b58 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #811 Del Skrevet 10. september 2018 Sånn ang tyvslagt. Det er ikkje så rart politiet trudde det var det, drap er faktisk ikkje det førsta folk på Karmøy ville tenkt på den tida. Det var eit relativt rolig samfunn. Eg har sjølv budd der i årene etterpå, det vi hadde mest problemer med var tung narko og vinningskriminalitet. Anonymkode: 1e8c7...139 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #812 Del Skrevet 10. september 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: det er vel en grunn til at hun ikke har det... fordi hun ikke kan se noe som helst. hun lager bare historier som passer i gamle hus. Anonymkode: 412ba...b58 Sant det. Var kun en som var klarsynt som uttalte seg. Foreldrene ville ikke ha noe av det. Jeg ville nok prøvd alt om det var min familie. Men vi sørger forskjellig så her er ingen fasit. Anonymkode: 48a71...158 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #813 Del Skrevet 10. september 2018 politiet sa de hadde blitt kontaktet av flere klarsynte, og at disse var behandlet som ordinære tips. Anonymkode: 87f7c...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #814 Del Skrevet 10. september 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn ang tyvslagt. Det er ikkje så rart politiet trudde det var det, drap er faktisk ikkje det førsta folk på Karmøy ville tenkt på den tida. Det var eit relativt rolig samfunn. Eg har sjølv budd der i årene etterpå, det vi hadde mest problemer med var tung narko og vinningskriminalitet. Anonymkode: 1e8c7...139 Ja og drapet som skjedde etterpå var kvinnen som ble funnet brent nede ved smeltehytten på Visnes, Karmøy. Ektemannen ble tatt og tilstod. Fryktelig. Sønnen var med i programmet Baren på tv3 i sin tid. Vet ikke om faren er løslatt nå? Vet ikke hvor mange år han fikk. Dette var også fryktelig husker jeg. Anonymkode: 48a71...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #815 Del Skrevet 10. september 2018 I 1993 var drapet på Visnes. Det ble oppklart. Leste nå han sitter i fengsel enda pga vold mot ny samboer. Anonymkode: 48a71...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. september 2018 #816 Del Skrevet 10. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sant det. Var kun en som var klarsynt som uttalte seg. Foreldrene ville ikke ha noe av det. Jeg ville nok prøvd alt om det var min familie. Men vi sørger forskjellig så her er ingen fasit. Anonymkode: 48a71...158 Hvis de hadde hatt svar så ville de vel hatt det for mange år siden. De har hatt god tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #817 Del Skrevet 10. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja og drapet som skjedde etterpå var kvinnen som ble funnet brent nede ved smeltehytten på Visnes, Karmøy. Ektemannen ble tatt og tilstod. Fryktelig. Sønnen var med i programmet Baren på tv3 i sin tid. Vet ikke om faren er løslatt nå? Vet ikke hvor mange år han fikk. Dette var også fryktelig husker jeg. Anonymkode: 48a71...158 Huff ja, det var ei stygg sak! Det var i 1992, altså før Birgitte faktisk. Det er ei anna sak ogå i litt nyare tid (1999) der faren skjøt seg sjølv og sønnen sin. Drap var likevel ikkje vanlig på Karmøy. Det som er spesielt med Birgitte saka er at den ikkje er oppklart, og det er svært mange lause trådar... Anonymkode: 1e8c7...139 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #818 Del Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Huff ja, det var ei stygg sak! Det var i 1992, altså før Birgitte faktisk. Det er ei anna sak ogå i litt nyare tid (1999) der faren skjøt seg sjølv og sønnen sin. Drap var likevel ikkje vanlig på Karmøy. Det som er spesielt med Birgitte saka er at den ikkje er oppklart, og det er svært mange lause trådar... Anonymkode: 1e8c7...139 Stemmer. Har vært noe trist på Karmøy ja. Stygg bilulykke i 1998 og. Der ei nydelig ung dame døde. Hun ligger ikke langt fra Birgitte på kirkegården. Føreren kjørte i 190 og var påvirket av narkotika. Dette og var utrolig trist. Anonymkode: 48a71...158 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 10. september 2018 #819 Del Skrevet 10. september 2018 Det er to uløste kvinnedrap i nærområdet der jeg bor og. Begge ble drept i Oppegård kommune. Thomas Quick skrøt de på seg, men det stemte ikke. Syns det er fryktelig mye uløst ift statistikk og antall mennesker i dette landet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet 10. september 2018 #820 Del Skrevet 10. september 2018 Svaret finnes nok, men virker som de ikke er intressert i å finne det, da det vil sette øvigheten og enkeltpersoner i høye posisjoner i et dårlig lys, alle som fulgte med på ep 4 la sikkert merke til S Finsal's uttalelse om "glemselens slør" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå