AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #641 Del Skrevet 6. september 2018 På 5.9.2018 den 10.00, miss summers skrev: En rettsmedisiner sier hun ble voldtatt. Om hun bie voldtatt av en kvist (milde Jesus, at jeg engang gidder svare) hadde han sett tydelige spor på det. Rettsmedisineren vet hvordan et kvinnelig kjønnsorgan ser ut, utvendig og innvendig. Nei det sa han ikke. Han sa at noe hadde blitt presset inn med voldsom kraft og forårsaket skade. Han sa ikke at det var voldtekt. Anonymkode: 07c9c...50b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 6. september 2018 #642 Del Skrevet 6. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det sa han ikke. Han sa at noe hadde blitt presset inn med voldsom kraft og forårsaket skade. Han sa ikke at det var voldtekt. Anonymkode: 07c9c...50b Riktig. Jeg tolket det dithen at det er en gjenstand/kvist som har forårsaket skadene. En voldtekt gir normalt ikke slike skader. Hvis jeg forstod det rett 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #643 Del Skrevet 6. september 2018 Akkurat nå, Vampyrina skrev: Riktig. Jeg tolket det dithen at det er en gjenstand/kvist som har forårsaket skadene. En voldtekt gir normalt ikke slike skader. Hvis jeg forstod det rett jeg forstod det motsatt.... Anonymkode: 87f7c...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. september 2018 #644 Del Skrevet 6. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det sa han ikke. Han sa at noe hadde blitt presset inn med voldsom kraft og forårsaket skade. Han sa ikke at det var voldtekt. Anonymkode: 07c9c...50b Penetrering uten samtykke er voldtekt uansett hva som har vært inne i henne. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 6. september 2018 #645 Del Skrevet 6. september 2018 På 29.8.2018 den 12.01, AnonymBruker skrev: Ble det ikke funnet biologisk bevis? Anonymkode: af021...89c Nei. Ingen sæd, men skader i skjeden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet 6. september 2018 #646 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) 34 minutter siden, Peonjenta skrev: Penetrering uten samtykke er voldtekt uansett hva som har vært inne i henne. Stemmer det, men tror ikke hun har blitt voldtatt, da hadde de funnet noe biologiske spor, at skadene kan være i samsvar med voldtekt, er ikke ensbetydende for voldtekt, hun har blitt slept /dratt bortover på en særdeles brutal måte i terrenget, skadene kan ha kommet av det Endret 6. september 2018 av Gladgutten79 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. september 2018 #647 Del Skrevet 6. september 2018 2 minutter siden, Gladgutten79 skrev: Stemmer det, men tror ikke hun har blitt voldtatt, da hadde de funnet noe biologiske spor, at skadene kan være i samsvar med voldtekt, er ikke ensbetydende for voldtekt, hun har blitt slept /dratt bortover på en særdeles brutal måte i terrenget, skadene kan ha kommet av det Man kan da penetrere med penis uten å ha sædavgang, kanskje hun gjorde så mye motstand at han ikke rakk å komme? En tøff voldtekt med penis kan vel også forårsake rifter, men det kan også ha vært en gjenstand. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet 6. september 2018 #648 Del Skrevet 6. september 2018 1 minutt siden, Peonjenta skrev: Man kan da penetrere med penis uten å ha sædavgang, kanskje hun gjorde så mye motstand at han ikke rakk å komme? En tøff voldtekt med penis kan vel også forårsake rifter, men det kan også ha vært en gjenstand. Tror neppe de skadene er forårsaket av en penis, da skal dens form være meget avvikene fra det som er normalt, og personen som evt har gjort det meget brutal, og om hun hadde blitt penetrert av penis, hender, hadde det vært biologiske spor funnet, da ting som spor er mer beskyttet for vær og vind der vs biologiske spor utenpå kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #649 Del Skrevet 6. september 2018 Er jeg den eneste som reagerer på at man sitter å spekulerer i HVORDAN og med HVA en tenåringsjente har blitt voldtatt?! Herregud, noe så insensitivt og usmakelig! Anonymkode: 37aaf...0be 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. september 2018 #650 Del Skrevet 6. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er jeg den eneste som reagerer på at man sitter å spekulerer i HVORDAN og med HVA en tenåringsjente har blitt voldtatt?! Herregud, noe så insensitivt og usmakelig! Anonymkode: 37aaf...0be Ikke mer usmakelig enn å diskutere hva slags slagvåpen hen ble drept med og om hvorvidt hun ble påkjørt først. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #651 Del Skrevet 7. september 2018 Hvem kan ha åpnet grinden midt på natten? Politiet sa de lukket den da de var der klokka 4. De hørte også rasling og lyder. De trodde selv det var fugler. Og hvorfor er hun dratt i zikk zakk bortover? Kan de ha vært flere? Og hvem var det som sa de hørte skrik? Anonymkode: 48a71...158 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet 7. september 2018 #652 Del Skrevet 7. september 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem kan ha åpnet grinden midt på natten? Politiet sa de lukket den da de var der klokka 4. De hørte også rasling og lyder. De trodde selv det var fugler. Og hvorfor er hun dratt i zikk zakk bortover? Kan de ha vært flere? Og hvem var det som sa de hørte skrik? Anonymkode: 48a71...158 En hjemmesykepleier på øygardsvegen hørte en uhyggelig lyd står det i boken, en dame som var ute å så etter datteren som var forventet hjem i den tiden, hørte også noen uhyggelige lyder, hun bor ca 5-700 m fra åstedet ( dette er ikke gjenngitt i boken) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 7. september 2018 #653 Del Skrevet 7. september 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det sa han ikke. Han sa at noe hadde blitt presset inn med voldsom kraft og forårsaket skade. Han sa ikke at det var voldtekt. Anonymkode: 07c9c...50b Det er voldtekt om noe (gjenstand ELLER penis) presses inn. Trodde du det kun var voldtekt om det var penis? En erigert penis i en motvillig kvinne vil forårsake skade. Blant annet rifter. At dere spekulerer i dette fortsatt er kvalmt og unødvendig. Dette vil ikke svare på HVEM som gjorde det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 7. september 2018 #654 Del Skrevet 7. september 2018 8 timer siden, Peonjenta skrev: Ikke mer usmakelig enn å diskutere hva slags slagvåpen hen ble drept med og om hvorvidt hun ble påkjørt først. Jo. Det er det. Og unødvendig i sammenhengen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 7. september 2018 #655 Del Skrevet 7. september 2018 8 timer siden, Gladgutten79 skrev: Tror neppe de skadene er forårsaket av en penis, da skal dens form være meget avvikene fra det som er normalt, og personen som evt har gjort det meget brutal, og om hun hadde blitt penetrert av penis, hender, hadde det vært biologiske spor funnet, da ting som spor er mer beskyttet for vær og vind der vs biologiske spor utenpå kroppen I all verden!! Avvikende form? Har du sett en avstøpning av mulig gjenstand eller noe? Hvordan kan du si slikt? Voldtekstmenn bruker forresten også kondom. Mange av de får ikke utløsning heller, noe som kan gjøre dem fryktelig sinte! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #656 Del Skrevet 7. september 2018 5 minutter siden, Gladgutten79 skrev: En hjemmesykepleier på øygardsvegen hørte en uhyggelig lyd står det i boken, en dame som var ute å så etter datteren som var forventet hjem i den tiden, hørte også noen uhyggelige lyder, hun bor ca 5-700 m fra åstedet ( dette er ikke gjenngitt i boken) Har ikke lest boken. Tror jeg må det. Kan ikke forstå at det gikk lydløst for seg nei. Huff. Bra noen hørte, men så trist at det ikke løste saken. Anonymkode: 48a71...158 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet 7. september 2018 #657 Del Skrevet 7. september 2018 3 minutter siden, miss summers skrev: Avvikende form Med avvikene form mente jeg en penis som var "skarp i kantene " ikke en gjenstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 7. september 2018 #658 Del Skrevet 7. september 2018 2 minutter siden, Gladgutten79 skrev: Med avvikene form mente jeg en penis som var "skarp i kantene " ikke en gjenstand 🤦🏼♀️ Vet du hvordan rifter oppstår i en voldtekt? For det er rifter du sikter til? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet 7. september 2018 #659 Del Skrevet 7. september 2018 3 minutter siden, miss summers skrev: 🤦🏼♀️ Vet du hvordan rifter oppstår i en voldtekt? For det er rifter du sikter til? Rifter ja, dersom han mot formodning hadde skapt slike rifter med penis, å brukt kondom, vil jeg allikevel tro noe spor ville blitt funnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 7. september 2018 #660 Del Skrevet 7. september 2018 11 minutter siden, Gladgutten79 skrev: Rifter ja, dersom han mot formodning hadde skapt slike rifter med penis, å brukt kondom, vil jeg allikevel tro noe spor ville blitt funnet Rifter oppstår av helt vanlige peniser. Attpåtil under samtykkende sex. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå